View Full Version : Eastern Airway på Sola 13. aug 2007
sirpjalle
13-08-2007, 21:12
Bare måtte stikke ut en tur i dag.
Det siste bildet ble dessverre ikke så bra, men jeg får poste det alikevel. resten ble ok.
Har ikke gjort noe med fargene, la meg vite om jeg er inne på noe da jeg tror at skjermen på den nye maskinen kanskje lurer meg....:-p
hmm.. nå har eg prøvd å legge mitt innlegg med et par bilder.. men hver gang eg gjør det.. så kommer sirpjalles siste bilden inn i mitt innlegg.. eg forstår det ikke.. og vet ikke hvordan eg ska ungår dette.. :huh:
sirpjalle
13-08-2007, 21:39
kanskje dette er bedre?
sirpjalle
13-08-2007, 22:08
Ehhhm. Hvilket bilde? Det siste er tatt av meg. Men jeg garanterer deg at jeg ikke har tatt noe bilde fra deg.
Du har garantert fått bildet fra en annen vinkel, da jeg så deg borte ved lufthavnvakta.
sirpjalle
13-08-2007, 22:16
Et slikt bilde har jeg ikke tatt, men vi tar det på PM heller.... No hard feelings. Har ikke stjålet noe, men jeg vil orbe opp.
beklager, men det er INGEN bilder av Eastern ved glassbroen her^_^
sirpjalle
13-08-2007, 22:21
Ehhhhmmmm. Folkens. Houston we have a problem.....
B767 sier jeg har "tatt" hans bilde ved glassbroen (hvilket jeg ikke har). men her er det noe muffens, Jeg ser bildene hans, og de er postet under hans nick, Roxman ser på samme post, og han ser ikke bildene en gang.
What's going on.....???? :-p
edit: Byttet B757 til B767
rart.... nå dukket opp HANS rette bilde opp der i innlegg nr 3..
Hørte jeg bilde fra gate 10 (glassbroen)????
Den flyvningen var jeg PSC på...
Originally posted by B767
mitt bidrag nr 1
Så det var du B767 som sto ved gjerdet der, med et stort kamera....
hmm nei .. kan ikke være meg.. eg hadde grønn hettejakke.. og en liten kompakt canon ixus 800 IS
her e mine to andre bilder..
Utflyttet
13-08-2007, 22:41
Kan dere bare poste det slik som vanlig, det kan se ut som om det er snur i noen tall-rekker. Når alt er postet, og fremkommer med feil, så skal vi grave i hva som skjer og korrigere dette.
-A
alt er i orden nå.. trenger ikke å gjøre noe nå.. :)
hmm nei .. kan ikke være meg.. eg hadde grønn hettejakke.. og en liten kompakt canon ixus 800 IS
hmmm....var vel ikke deg da...
Jeg la merke til en person i mørke klær, med en stor kameralinse da jeg gikk fram og tilbake med diverse papirer.....
hmm ok.. kanskje det er sirpjalle ?? vet ikke eg..
Det er opplagt en feil med posting av vedlegg etter at vi oppgraderte for å få raskere bildeserving for noen dager siden. Vi oppdaget en feil, som ble rettet i går, men her er det opplagt noe mer som er feil.
sirpjalle
13-08-2007, 23:07
Originally posted by LN-RRA
hmmm....var vel ikke deg da...
Jeg la merke til en person i mørke klær, med en stor kameralinse da jeg gikk fram og tilbake med diverse papirer.....
vakke meg.... Hadde på meg lyseblå t-skjorte. :-p
Originally posted by gustavf
Det er opplagt en feil med posting av vedlegg etter at vi oppgraderte for å få raskere bildeserving for noen dager siden. Vi oppdaget en feil, som ble rettet i går, men her er det opplagt noe mer som er feil.
Feilen rettet. Feilen gjorde seg utslag i at et ekstra vedlegg ble hentet fra postingen over, dersom denne hadde flere vedlegg.