View Full Version : God søndag morgen!
sirpjalle
12-08-2007, 05:07
Gudd mauning alle sammen! Da var nattens strabaser over og på tide og ta et par øl og surfe litt før horisontalen inntas og det er tilbake i dagrytme.....
Dere får ha en strålende dag alle sammen :-p
glad søndag morgen. Sitter her i sofaenmed laptopen på fanget og ser om jeg ikke kan få unna litt jobb, mens prinsessen ser på Askepott på DVD (for ørtende gang i sommer)
God morgen fra Tromsø. Nå er 12 timers søvn unnagjort i en fortreffelig seng på SAS Radisson, etter at konemor har avløst meg fra sykeleiet til min datter på UNN. En uke med minimalt med søvn og masse bekymring sliter noe voldsomt. Nå er jeg litt mer nullstilt og er klar for en ny uke ved sykesenga. Heldigvis ser det ut til at min datter på mirakuløs måte både har overlevd det 6 meter høye fallet, men også ser ut til å kunne kommer fra det uten altfor store mèn. Hun er fortsatt bare delvis bevisst, nå 6 dager etter, men hodeskaden ser ut til å være mindre enn fryktet, armer og bein er intakte, og får vi nå bare tatt tiden til hjelp så kan det bli en lykkelig utgang av dette ufrivillige Tromsø oppholdet. Nå skal jeg få meg en god hotellfrokost, og så skal jeg faktisk ta beina fatt og spasere tilbake til sykehuset, slik at jeg får en god dose frisk luft.
Ha en fortreffelig søndag !:D
Tvi tvi Farmer, krysser fingrene for at det går bra for Dere...
Selv er eg også i Oslo, var på 1kfryd i går med elstemann, idag skal vi endelig på SAS Museumet på Gardermoen. Deretter går turen til Moss, ferge over til Horten kor det blir overnatting til i morgen. Mandag ettermiddag blir det "Color Viking" til Sverige...
Hei Odd! Jeg krysser fingrene for din datter. Det må være forferdelig å oppleve noe slikt, men jeg håper at alt går rette veien fremover.
Selv er jeg akkurat hjemkommer fra 2 uker i den syd-østlige delen av Middelhavet, med noe varmere klima enn det vi normalt sett har i Tromsø...:wink Serveringen hos SAS Charter var slett ikke så verst (vi betalte riktignok 130 kr for maten t/r + betalte for drikke, men den smakte godt). LN-TUK nedover og LN-TUJ tilbake, om jeg så reg'en riktig i går. I morgen er det rett på jobb....
ATC-flyradar
12-08-2007, 11:01
Jeg krysser fingerne for Farmers datter også.
Ellers en vakker morning på vakre omgivelser i Oslo nord. Det å sitte på terrassen å se på alle grønne lungene, høre flytraikken, høre jernbanen rusle hver 1/2 time - litt sus fra alle bilene i Groruddalen og mm.
Men savner det ordet SOLA som gir varme, vitaminer, humør osv, den er borte som vanlig.
Nei, folkens ha en god søndag der du er :D
Jan
Morgen!
Good news, Farmer!!
Jobb idag, fra 0930 til 2030 - laaang dag! En Finnair er sendt avgårde, venter på neste ankomst fra HEL før BA767 skal sendes avsted.
Været er grått!!
God morgen fra Oslo. Gårdsdagens feiring markes på kroppen og når jeg kikket inn i stua var den en litt skremmende mengde tomme flasker som står der. Kombinasjonen øl, vin, champagne, vodka og whisky er definitivt en kombinasjon smo sitter i kroppen dagen etter:rolleyes: Først litt frokost, før det blir å rydde huset før opphavet kommer hjem. Ha en fin dag
God Søndags morgen fra Jæren... lykke til Farmer. Du trenger sikkert en øl du og, men må vel vente litt med den.
Her er det lettskyet og bråkete. NM i BMX er rett nedenfor huset her så man får ikke sove lenge.
Ellers så er vindretningen bra, slik at rett RWY er i bruk på ENZV for at de kommer over huset...
Ha en fortreffelig Søndag folkens...:drunk:
AirbusTrond
12-08-2007, 12:52
God søndag! Fuktig og ganske varmt i Gamlebyen. Men bløtkokt solegg hjelper på humøret. Og enda bedre blir humøret hvis AaFK tar en ny hjemmeseier..^_^
FBU 4EVER
12-08-2007, 13:03
Gode nyheter,Farmer.Krysser fingrene her i huset også.Tankene går også til Fellowship.Håper dere kommer i sirkulasjon med det første og kan delta på et "Fly & Vin".Det er snart på tide med et nytt møte,eller hva folkens?
Grått og disig på Nærsnes,utrygt for noen regnbyger,men ikke torden som i går ettermiddag.
Ha en god søndag!:hi2
Utflyttet
12-08-2007, 14:06
Originally posted by FBU 4EVER
Gode nyheter,Farmer.Krysser fingrene her i huset også.Tankene går også til Fellowship.Håper dere kommer i sirkulasjon med det første og kan delta på et "Fly & Vin".Det er snart på tide med et nytt møte,eller hva folkens?
Grått og didg på Nærsnes,utrygt for noen regnbyger,men ikke torden som i går ettermiddag.
Ha en god søndag!:hi2
All lykke ønskes fra Bergen også, Farmer! :)
Ellers, jeg er i Oslo på torsdag kveld, og er ikke det en unnsyldning god nok for pils/vin med noen? :D
-A
Godt aa hoere at det gaar fremover, Odd. Du skal se jenta vokser opp til aa bli basehopper!
Sitter i godstolen og ser Arsenal-Fulham. Jeg har aldri sett maken til sjansesloesing som det Arsenal holder paa med ... Go Fulham!!!
25 varme utrenfor. Blir ikke 40 i dag - meterolygen hevder at det vil stoppe paa kjoelige 35 idag.
God søndag ettermiddag... Tilbake fra helgeturen til Våler - og et kvantesprang bakover i tid. Huset vi bodde i hadde ike strøm og var innredet slik som da det ble bygget i 1900. Nå skal vi bare slappe av og vente på middagen i kveld...
Dag Johnsen
12-08-2007, 14:44
Hei og god morgen fra Houston!
Farmer, flott å høre at det går bedre med din datter...!
MOW, vi er ikke like heldige som dere i ATL da været er spådd til like under 40C i dag... 103F for dere som ikke kan norsk... :p
Dag
Regnigt i Ljungsbro också! Skönt att höra att det är bättre med Odds dotter. Hoppas det fortsätter på den vägen.
Igår blev det kräftor med tillbehör. Därför var jag lite trött på morgonen, men det gick över:D
FBU 4EVER
12-08-2007, 15:22
Originally posted by ph-ndr
Ellers, jeg er i Oslo på torsdag kveld, og er ikke det en unnsyldning god nok for pils/vin med noen? :D
Tja,hvorfor ikke.Noen flere der ute som tørster?
Jeg er vel heller ikke vond å be:D
Ikke jeg heller er vanskelig å be.
Har sendt de fleste til Trondheim kommende uke (Aqua Nor 2007 (http://www.nor-fishing.no/messe.php?messe=12)), så sjansene for å komme fra tidlig er ekstremt gode.
Også på Hurum krysses fingrene for Odds på UNN.
God søndag
Håper det går bra med datteren, Farmer.
God ide med en tur på byen snart. Jeg er med....
Tommy777
12-08-2007, 17:04
God morgen fra Chicago. Havner nok rundt 30 varme i dag også, har ingen problem med det. Luftfuktigheten derimot, gjør det altfor varmt for en stakkars nordlenning.
Her blir det også mer fotball i dag, samt en tur på Home Depot
Godt at det går bedre i Tromsø. Litt av en spasertur Odd gjennomførte i dag.. :o
En liten oppdatering angående forslaget til ph-ndr om torsdagen ved et vannhull. Jeg fikk nettopp en telefon fra FBU 4EVER - PCen hans hadde lagt inn årene og kan derfor ikke respondere. Han sa at han kunne påta seg det administrative med å finne sted, men spurte meg om at jeg kunne holde ham oppdatert over SMS til han er online igjen. Da vet dere hvor infosentralen er :-p
Originally posted by LN-KGL
Da vet dere hvor infosentralen er :-p
Bare kom med ett sted og tidspunkt!
god kveld
da er en laaaang dag på jobb avlsuttet. Tror det ble rundt 13 timer på jobb..... Litt for lenge men har da fått avgårde noen hundre passasjerer i dag også.
Dagens "høydepunkt" var vel utvilsomt når flyparkering brått bestemte seg for å bytte gate på KLM 5 minutter før den skulle parkere...... Så ENGM RAMP - da var det en kvinnelig kollega av deg som ikke sto så veldig høyt i kurs hos meg :drunk:
Ble litt armer og bein med passasjerer, stuere og hele bøttebaletten flyttet seg raskt halve terminalen.
Godt å høre at det går bra med den lille ved UNN.
Ha en fortsatt trivelig kveld.
S
Utflyttet
12-08-2007, 20:00
Originally posted by learjet
Dagens "høydepunkt" var vel utvilsomt når flyparkering brått bestemte seg for å bytte gate på KLM 5 minutter før den skulle parkere......
Du må slutte å sende han stygge PM'er her... :p
-A
... snart hjemreise!
Om 12 timer er det på'n igjen.. da venter CO!
HA HA
Det er vel en ting som RAMPEN og gjengen hans, jeg og passasjerene er enige om. Og det er at flyparkering vil ha gaten, jeg vil bli kvitt flyet og passasjerende vil helst avgårde.
Så da er vi i alle fall enige om en ting....
S
Originally posted by learjet
Dagens "høydepunkt" var vel utvilsomt når flyparkering brått bestemte seg for å bytte gate på KLM 5 minutter før den skulle parkere......
Du må slutte å sende han stygge PM'er her... :p
-A
Kom med sted - gjerne på Østkanten...jeg skal trene først!
Utflyttet
12-08-2007, 20:52
Bleh, fikk vite nett nå at jeg antakelig ikke er i Oslo før neste torsdag. :(
-A
FBU 4EVER
14-08-2007, 14:19
Bleh, fikk vite nett nå at jeg antakelig ikke er i Oslo før neste torsdag. :(
-A
Og der var den gamle ørnen på nettet igjen med nyinstallert Windows XP.Jeg kan begge torsdager.
Jeg tenkte på et par alternativer: Vi kan møtes på Beer Palace på Aker Brygge og så gå til Druen Vinbar. Eventuelt kan vi møtes på vinbaren til Baltazar som sist. Vi har også Enoteca i Bygdø Alle.Det er vestkant,på østkanten er jeg ikke så kjent,men vi har vært på Südøst en gang.Kom med forslag!:cheers:
Ja hva med Druen på Aker Brygge?
Originally posted by EB
Ja hva med Druen på Aker Brygge?
Høres ut som en bra ide det. Alle de andre er også bra, men alltid spennende å prøve nye steder
torsdag??? Argh! Konemor skal ut med jobben, så jeg kan nok ikke dra fra Erlandsvei (tror ikke det blir hyggelig for noen om jeg tar med treåringen...). Hæv fønn!
FBU 4EVER
14-08-2007, 15:13
Da ser det ut til at det kan dra seg mot Druen på Aker Brygge.Førstkommende torsdag eller neste? Kl. 17:-18:00?
Da ser det ut til at det kan dra seg mot Druen på Aker Brygge.Førstkommende torsdag eller neste? Kl. 17:-18:00?
Begge passer for meg, men stemmer for neste. Såvidt jeg forstod på KGL var det da størst sjanse for at flere kunne
FBU 4EVER
14-08-2007, 15:36
Originally posted by Someone
Begge passer for meg, men stemmer for neste. Såvidt jeg forstod på KGL var det da størst sjanse for at flere kunne
Enig med deg,Someone.Folk får mer tid på seg til å planlegge.
Jeg lager en egen post på dette,så kan noen lage en "sticky".
Det var da som pokker, jeg er bortreist begge dagene..:(
FBU 4EVER
14-08-2007, 17:23
Originally posted by JetBlue
En dag så blir også du med på et "Fly&Vin"! Helt sikkert!
Det var da som pokker, jeg er bortreist begge dagene..:(