View Full Version : photos@CPH, 10aug07
RuneGaus
11-08-2007, 12:14
vurderte sterkt og la kameraet ligge hjemme idag pga. dis og meget overskyet, men så kom jeg i tanke om scanair forumet ;) så blir det noen ferske bilder på dere i dag også....
kom gjerne med kommentarer!
Fine bilder. Hvilket selskap er det du jobber for der nede??
Alltid kjekt å se bilder fra store flyplasser. Med mye spennende trafikk. Takk for disse ferske bildene også.
fine bilder her.... men ingen bilde av hele Lufthansa Airbus 300 ????
RuneGaus
11-08-2007, 16:57
Originally posted by B767
desværre, den var omringet av alt mulig rampeutstyr, så den eneste sjansen jeg hadde til et "rent" bilde var closeup av nesa :(
så også nevnes jeg finner det lite inspirerende å ta bilder når været er så innmari grått diset som det var i morgentimene i dag...
Ganske kul bildevinkel.. eg liker bilder som viser flere ting enn en eneste hovedting i bilder.... så den bilden va intressant.. :)
Flotte bilder :up:
Men hva gjorde Lufthansa A300 der?
RuneGaus
11-08-2007, 20:34
Originally posted by fly1980
er ikke sikker, men jeg tror nok det var en vanlig rute? mange av selskapene setter inn litt større maskiner for å ta unna sommertrafikken...:question:
Airbus 330
11-08-2007, 21:55
Fin serie dette her, fått bilde av Kyllingen du også ser jeg...:lol:
Airbus 330.
RuneGaus
12-08-2007, 07:38
Originally posted by Airbus 330
Fin serie dette her, fått bilde av Kyllingen du også ser jeg...:lol:
Airbus 330.
hehe KYKELIKYYYYY!!!! :lol:
LH bruker A300 på FRA-CPH med jevne mellomrom. Har ganske ofte sett den der, så noen unik hendelse er det ikke
Knallbra med en "hoff fotograf" på Kastrup...
Originally posted by Someone
LH bruker A300 på FRA-CPH med jevne mellomrom. Har ganske ofte sett den der, så noen unik hendelse er det ikke
Eg har reist med en LH A300 CPH-FRA :p i august for noen år siden
Originally posted by B767
Da får jeg suplere da- med ett bilde tatt i øs pøs regn ved landing og ett tatt i varmedis like før det letter. Det var mao varierende værforhold den dagen!:rolleyes: