PDA

View Full Version : God torsdag morgen!

Utflyttet
09-08-2007, 05:13
Tidlig som fy og det blir en lang dag, men nå sitter jeg i det minste med gøyr papirarbeide, her skal det faktueres! :D

-A

Pjokken
09-08-2007, 06:28
Tidlig som fly her også. Men nå er det hvertfall snart helg!

Ha en GLAD dag!

EB
09-08-2007, 06:36
God morgen... det drar seg mot helg! Hovedstaden byr på sol med noen skyer. Blir noen møter på kontoret før det blir trening igjen i ettermiddag - ukas 4. økt. Ha en bedre torsdag!

Someone
09-08-2007, 06:55
God morgen fra Oslo. Ny dag på kontoret venter før det er planer om kjøp av ny laptop i ettermiddag. Ha en fin dag

Utflyttet
09-08-2007, 07:05
Originally posted by Someone

God morgen fra Oslo. Ny dag på kontoret venter før det er planer om kjøp av ny laptop i ettermiddag. Ha en fin dag

ThinkPad X61s anbefales på det varmeste! :D

-A

LN-FHU
09-08-2007, 07:35
God morn fra Tromsø

Helt om dagen og helt om natta , samma om det ble et par pils og et par konjakk til altfor seint på natta i går. Nå håper vi at Tampere settes på plass til neste uke , etter brann selvfølgelig..... :wink

Været er sol med innslag av skyer og p.t. 15,4 grader. Ha en flott dag i det ganske land :nor :nor

AirbusTrond
09-08-2007, 07:37
God morgen fra Lilletorget! Her er det ikke antydning til sol, men totalt overskyet. Og snart kommer regnet... Men det er ingen grunn til å sutre, for senere i dag skal jeg komme meg opp på Løkka for å kjøpe et halvt dusin av denne: Marques de Monistrol Gran Reserva Brut 2003 til den lette pris av 59,90. :cool:

sirpjalle
09-08-2007, 07:41
Originally posted by Someone

God morgen ja. I dag er vi trøtte ja! :-p

Ble ganske sent, har en gammel laptop som hørers ut som et Jetfly, så denne ble pensjonert i går. Ble litt sent, skal prøve å krype under dyna tidligere i kveld ja.

Someone, ha litt selvdisiplin i kveld da! :lol: Det hadde ikke jeg...

Ellers er det ok vær i dag, kanskje det blir en tur ut til sola i dag:question:

ATC-flyradar
09-08-2007, 07:49
God morgen alle sammen, her fra Oslo nord er INGEN sol - grått og trist. Dagen går til videofilming på jobben. Det skal lages Intern opplæringsvideo til våre vakter. Så været kan være grått, men ikke noe regn i da.

Fortsatt god dag til dere alle, enten du har fri, ferie eller jobber.

Jan

FBU 4EVER
09-08-2007, 09:56
Første fridag av tre og den er god! Stabæk moste Tromsø i går kveld og nå venter Strømsgodset på marsjordren sin!:cool:
Nå venter klesvask og skjortestryking.Hagen og blomsterkassene roper på min oppmerksomhet,også.Nok å gjøre!

CK
09-08-2007, 10:02
tok litt tid å komme ut av sengen i dag, etter Stones-konserten i går. Har aldri vært noen stor Stones-fan, men de gamle gubbene rocka bra, og det var IMPONERENDE å se geriatrisk avdeling der oppe på scenen holde ut i to stive timer. Men, de SER jo ikke sunde ut noen av dem.

I dag blir det feiring av fem års brullypsdag (seks dager på etterskudd pga ferien), med en bedre middag på Hvalstrand Bad. En perle av en restaurant som anbefales på det varmeste. Jammen ser det ikke ut til at solen skinner også.

Someone
09-08-2007, 10:10
Originally posted by CK
Men, de SER jo ikke sunde ut noen av dem.

Men når man har puttet i seg så mye rart av man må behandles som kjemiskavfall når de tar kvelden for godt (om de noen gang gjør det) så er det kanskje ikke så rart:rolleyes:

zico77
09-08-2007, 10:36
God morgon frå Stord (faktisk) :)

Fortsatt på ferie, men det minker på den. I morgon er vel siste feriedag av denne sommerens 4 veker. Skal fortsette å nyte dagane -håper på godt ver, slik at det blir ein fornøyelse å sjå at Brann knuser RBK på lørdag! :colgate:

Bizflyer
09-08-2007, 11:44
God formiddag fra KRS!

Frue og barn var på overnattingsbesøk hos venner, så far hadde huset helt alene i natt! Deilig! På toppen av det hele fridag og kunne sove lenge! Toppers! Lenge siden sist!

I dag er reker bestilt, hvitvin og øl lagt på kjøl og nå venter tur til hytta! Været er strålende og utetempen har alt bikket 23 grader! Det kan vel knapt bli bedre!

Sjøen: Her kommer jeg!!

Ha ein framifrå dag dere også!

BF:cool2

LN-MOW
09-08-2007, 11:59
Grrmmmpp! fra Alpharetta hvor termoeteret allerede viser 24 grader. Blir nok bakerovn idag.

Foerste dag paa jobben etter ferien. Har ikke kommet meg inn paa VPN siden forrige onsdag, saa jeg er sikker paa at det venter meg mye 'morro' ...

- Kom arbeidslyst og treng deg paa, her skal du motstand finne!

Velvel .. jeg har norsk sjokkis og Pulverpadder i sekken og kaffi i gromkoppen. Jeg er klar..

Dag Johnsen
09-08-2007, 12:08
Heisann og god morgen fra Houston!

Klokken er 5:00 og gradestokken viser 26C allerede og det blir vel en ny 40C og skyfri dag i dag...:huh:

Ser fram til en tur til Norge og Vassfaret neste uke...:-p

Dag

Tommy777
09-08-2007, 14:58
Ser ut som at vi alle tre her i US and A har meget hoy fuktighet om dagen.. 84F kl 0630 viste tempen i bilen.. Blir nok aa naerme oss 100 tallet her oppe i dag ogsaa.

Ha en fin dag alle sammen

Farmer
09-08-2007, 15:17
God ettermiddag fra Tromsø, hvor dagen går sakte men sikkert mot kveld.
Ingen stor endring i min lille datters tilstand, der hvor hun ligger i grenselandet mellom å være bevisstløs, dyp søvn og av og til noen korte våkne øyeblikk. Men,heldigvis er det gode prognoser. Bruddskadene gror igjen, og det kan mirakuløst se ut som at hun kan komme fra sin luftetur uten varige men bare vi tar tiden til hjelp.
Vi håper virkelig at neste flytur fir hennes del blir på innsiden av et godt kontrollert fly av god standard , hvor landingsforholdene er godt sjekket før man tar bakken:D .
Ser ut til at jeg blir her til godt over helga.

Ellers kan jeg melde om tildels hyppig helikoptertrafikk til og fra UNN. Sitter ikke slik til at jeg ser dem, men de HØRES godt.

Og en liten ting, Tommy 777 og dere andre owe there.. hvorfor i all verden kan ikke Amerikanerne begynne å bruke Celsius om temperatur som resten av den SIVILSERTE verden mon tro.. ? Kanskje dere skulle begynne der borte ? :p :p

sail4fun
09-08-2007, 15:20
Veldig hyggelig å høre at det ser ut til å gå så bra på UNN ! , gleder oss over det.

dc-8-63
09-08-2007, 18:13
Originally posted by Farmer

God ettermiddag fra Tromsø, hvor dagen går sakte men sikkert mot kveld.
Ingen stor endring i min lille datters tilstand, der hvor hun ligger i grenselandet mellom å være bevisstløs, dyp søvn og av og til noen korte våkne øyeblikk. Men,heldigvis er det gode prognoser. Bruddskadene gror igjen, og det kan mirakuløst se ut som at hun kan komme fra sin luftetur uten varige men bare vi tar tiden til hjelp.
Vi håper virkelig at neste flytur fir hennes del blir på innsiden av et godt kontrollert fly av god standard , hvor landingsforholdene er godt sjekket før man tar bakken:D .
Ser ut til at jeg blir her til godt over helga.

Ellers kan jeg melde om tildels hyppig helikoptertrafikk til og fra UNN. Sitter ikke slik til at jeg ser dem, men de HØRES godt.

Og en liten ting, Tommy 777 og dere andre owe there.. hvorfor i all verden kan ikke Amerikanerne begynne å bruke Celsius om temperatur som resten av den SIVILSERTE verden mon tro.. ? Kanskje dere skulle begynne der borte ? :p :p

Jeg bruker Celsius jeg.....:p :p Godt aa hoere at det gaar saa bra paa UNN, dette er en av de faa ting jeg holder foelge med i disse ferie dager....Ellers ble det en god spotte dag i Central Oregon i gaar....resultatene kommer enten i kveld, eller i morgen - bare propeller...men kan love 3 flytyper som en sjelden (eller aldri) ser fra vollen, 3 DC-7ere, en 2 motors overraskelse....og en 4 motors stor overraskele.....