PDA

View Full Version : Chartere på Kvernberget


flyKSU
08-08-2007, 21:37
Jeg holder på med en ny fan-side om KSU, og jeg lurte på om noen her inne kunne hjelpe meg litt med info og slikt? :)

Det jeg lurer på er om noen vet hvilke charterselskaper og destinasjoner som har vært på Kvernberget tidligere. Har hørt at det var charter til London i sesongen 82/83 men jeg vet ikke med hvilket flyselskap.

Også lurte jeg på om noen hadde noen scannede bilder av boardingkort, postkort, plantegninger, reklamer for BU eller lignende og Kvernberget som dere hadde lyst til å bidre med på siden. Ettersom jeg bare er 15 år så har jeg ikke så mye informasjon om flyplassens barndom og sånt.

Hjemmesiden finnes på denne adressen:
http://www.freewebs.com/kristiansund-lufthavn/

anders320
08-08-2007, 22:56
Første steg for fan-siden;

Dropp Freewebs.com, spander en 200 lapp og få et domenenavn på internett istedenfor ;)

flyKSU
08-08-2007, 22:59
Jupp, skal gjøre det. Men hadde tenkt å få siden helt ferdig først før jeg fikk den over på eget domene. Det går an å kjøpe gjennom freewebs fant jeg ut, så det skal vel være relativt enkelt :)

Tar imot tilbakemeldinger på siden med takk :)

anders320
08-08-2007, 23:22
Originally posted by fly1980

Jupp, skal gjøre det. Men hadde tenkt å få siden helt ferdig først før jeg fikk den over på eget domene. Det går an å kjøpe gjennom freewebs fant jeg ut, så det skal vel være relativt enkelt :)

Tar imot tilbakemeldinger på siden med takk :)

Nei, det er ikke lurt å bruke Freewebs. Ved å bruke Freewebs til å lage internettsider i det hele tatt mister du masse muligheter til å kunne lage virkelig gode sider med et ryddig design.

Last ned / kjøp Microsoft Frontpage og lag hjemmesidene der mye bedre enn på Freewebs.

flyKSU
08-08-2007, 23:27
Jo, det er forsåvidt begrenset hva du kan gjøre på freewebs, men jeg har ingen som helst erfaring med HTML eller noen av disse andre forkortelsene, så en slik hjemmesidelageting som freewebs har synes jeg egentlig er helt grei for meg som ikke er så flink med data.

Men egentlig så er jeg ganske fornøyd med layouten på siden da, men hvis noen ser noe som de synes kunne ha bltt gjort bedre er jeg åpen for det :)

Trash2000
09-08-2007, 16:35
Originally posted by andeik

Originally posted by fly1980

Jupp, skal gjøre det. Men hadde tenkt å få siden helt ferdig først før jeg fikk den over på eget domene. Det går an å kjøpe gjennom freewebs fant jeg ut, så det skal vel være relativt enkelt :)

Tar imot tilbakemeldinger på siden med takk :)

Nei, det er ikke lurt å bruke Freewebs. Ved å bruke Freewebs til å lage internettsider i det hele tatt mister du masse muligheter til å kunne lage virkelig gode sider med et ryddig design.

Last ned / kjøp Microsoft Frontpage og lag hjemmesidene der mye bedre enn på Freewebs.

Anders da :p Frontpage er da verst i klassen, egen kode eller Dreamweaver til nød :p

Roxman
09-08-2007, 18:43
jeg har brukt Freewebs, om kjøp domene, det kostet drøyt 100 kr, og du slipper alt av reklame og popup.. er velig fornøyd...

www.roxman-spotter.com

flyKSU
09-08-2007, 19:23
kjøpte domene nå, men tar noen dager før det blir ordnet. Adresse:
www.kvernberget.net