View Full Version : Litt bilder fra OSL
ATC-flyradar
06-08-2007, 20:54
Tester min Editor photoshop ....... - så ingen kommentarer om skjeve bilder - da jorden er rundt og ................. :cool:
Jan
Originally posted by ATC-flyradar
Tester min Editor photoshop ....... - så ingen kommentarer om skjeve bilder - da jorden er rundt og ................. :cool:
Jan
ehh.. nå er jo jorda flat da :)
Originally posted by LCH78
ehh.. nå er jo jorda flat da :)
Idiot! Den er firkanta! Nord, sør, øst og vest! :)
Rossiyskie Avialinii
06-08-2007, 21:22
Kan ikke dere spare dere det der tullet? Dette handler om Jan sine bilder ikke om ka dere to måtte mene om jorden sin form.
Og til deg Jan... Flotte bilder.
ATC-flyradar
06-08-2007, 21:27
Originally posted by Captain Caveades
Kan ikke dere spare dere det der tullet? Dette handler om Jan sine bilder ikke om ka dere to måtte mene om jorden sin form.
Og til deg Jan... Flotte bilder.
Takk Captain, men du får huske at noen på alle forum, er på forumet for den sosiale delen og ikke for noe annet - det ser man på disse kommentarene :lol:
Men biter meg merke i navnene til disse til senere bruk - så for vi se dag hve, som ler sist :colgate:
Nå har jeg testet et nytt programm og det ser ut til at dette kan være brukanes også.
Jan
Airbus 330
06-08-2007, 21:56
Slett ikke ille dette her Jan.
Likte spesielt siste bildet med Air France, den ble knallbra. :up:
Airbus 330.
Beklager så meget, Jeg og Lars Christian skal skjerpe oss! Vi glemte jo at OT ikke var lov på dette forumet!
For å være on-topic, så kan jeg vel si at du kommer deg Jan.
ATC-flyradar
06-08-2007, 22:16
Originally posted by LN-EIR
Beklager så meget, Jeg og Lars Christian skal skjerpe oss! Vi glemte jo at OT ikke var lov på dette forumet!
For å være on-topic, så kan jeg vel si at du kommer deg Jan.
Den er grei -dere er under oppsikt :posty:
Fortsatt god kveld i stua :old
Jan
Originally posted by ATC-flyradar
Den er grei -dere er under oppsikt :posty:
Jan
Godt, du vet aldri hva slags skumle saker vi kan finne på.
Jan, naar du faar bort opp- og nedoverbakken, er mye gjort. Ditt andre 'hovedproblem' er balansen i bildet. Eksempel: Primera. Man faar foelelsen av at maskinen kom litt fort paa deg .. ^_^
Du kommer deg!!
Hei Jan!
Når du først prøver ut et nytt program- hvorfor ikke prøve ut effekten med å få bildene i level også? Da slipper du disse kommentarene!
At du klipper av deler av flykroppen, synes jeg ikke er så viktig (regner med det var det LN-MOW mente), men jeg synes du skal prøve å få vekk unødvendig luft i bildet. Ellers var jo dette greie bilder- fint lys osv...