View Full Version : Flesland bilder 03.08.07
Rossiyskie Avialinii
03-08-2007, 15:11
Tok en tur på Flesland idag.
Kjempefint vær og hele pakken.
Håper dere liker bildene.
Hyggelig hvis dere kan kommentere.
Alex.
Rossiyskie Avialinii
03-08-2007, 15:12
De siste.
Håper dere koste dere med bildene.
Her var det mange flotte bilder, Captain Caveades :up:
Jeg hadde spesielt sansen for det siste bildet av Widerøe. Fargene ble veldig lyse og pene på dette bildet, og med den blå himmelen i bakgrunnen ble dette meget pent.
Dere er jo så heldige som har disse 757´ene til Icelandair der nede. Riktig pene, er de ^_^
Fine bilder. Liker MD`n i den stillingen rett etter avgang. Nå er jeg amatør - , men det kan virke som om noen av bildene er litt uskarpe?
God helg!
Originally posted by Pjokken
Fine bilder. Liker MD`n i den stillingen rett etter avgang. Nå er jeg amatør - , men det kan virke som om noen av bildene er litt uskarpe?
God helg!
Modig kommentar på femte replikken! Tror ikke de er uskarpe- de er nok ikke knivskarpe, så de tåler nok litt mer skarphet. Synes heller de bør tilføres ørlite mer lys, så kommer skarheten bedre fram. Det som ellers er å bemerke, er at de ser skjeve ut en del av dem. Enig med Fly1980- Widerøen var best!
ATC-flyradar
03-08-2007, 17:37
Takk for bildene .
Jan
Airbus 330
03-08-2007, 20:57
Fin serie. Enig med SE-DYD.
Airbus 330.
Originally posted by SE-DYD
Originally posted by Pjokken
God helg!
Modig kommentar på femte replikken! Tror ikke de er uskarpe- de er nok ikke knivskarpe, så de tåler nok litt mer skarphet. Synes heller de bør tilføres ørlite mer lys, så kommer skarheten bedre fram. Det som ellers er å bemerke, er at de ser skjeve ut en del av dem. Enig med Fly1980- Widerøen var best!
Ja, det var kanskje det, MEN skrev også at det var fine bilder :-p