PDA

View Full Version : God lørdag formiddag


Twin Otter
28-07-2007, 09:25
Ja klokken har jo passert ni så da kan man vel kalle det for en formiddag. jeg har forlengst startet på ferien. I dag går turen til gamle Lista Flystasjon der jeg skal være med i teamet som arrangerer en ungdomsfestival der nede. Det er første gang vi skal gjøre det og skal bruke en svær hangar til møter. Tarmac og gressplener til camping og aktiviteter.... Så sånn er det.

Impuls sine nettsider. (http://www.impulsweb.no/Article.aspx?id=107)

Så dersom noen er ute å flyr og tenker seg innom Lista så må de ikke bli skremt om de ser en haug med telt og masse kjekk ungdom som har det kjekt.

FBU 4EVER
28-07-2007, 10:18
Opp kl.05:45! Lys våken og full av tiltakslyst! Har ikke skjedd meg siden en gang i fjor sommer. En runde med vaskemaskinen er unnagjort og det blir vel en omgang til snart.
Nytt strykejern skal anskaffes da det gamle har begynt å lekke internt.Gressplenfrø skal såes.Det skal støvsuges,og hvis det fins energi tilbake,så skal kansje kjøkkenbordet slipes.

Ha en bedre lørdag!

Someone
28-07-2007, 10:20
God morgen fra Oslo. For en gang skyld skinner solen. Blir en tur til byen for å spe på garderoben i formiddag også blir det vel å finne på noe sprell ikveld. Ha en fin dag

Martin
28-07-2007, 11:09
God lørdag fra Maura. Da var man nydusjet og ren, så blir det litt frokost, før turen går retning hovedstaden (via Lillestrøm for litt gitareffekthandling), og kvelden avsluttes med en gul familie på Colosseum i kveld.

sirpjalle
28-07-2007, 12:04
God ettermiddag er det vel blitt, 12.02 ;) Da var dagens henger med div graps avlevert bossplassen...

Et par timer til, så skal ungene på vift og jeg og kjerringa skal få oss en rolig kveld uten unger og tannpuss....:p

LN-MOW
28-07-2007, 14:09
G'morgen fra Alpharetta, hvor temperaturen er 23 grader pluss. Her er det reisedag idag, saa selvfoelgelig er det spaadd moekkavaer - inkusive bommelibom - for hele dagen. Vi faar haape Hartsfield ikke blir altfor hardt rammet .... :cry:

Naa venter frokost!

OEriksen
28-07-2007, 15:43
fri fra jobb i dag og skal ikke gjøre noen ting i dag :)
Eller skal jo slappe av da ;)

Thomas
28-07-2007, 15:52
Ja, jobbing til 23:30 på en Lørdag er jo uhyre spennende! Sitter å venter på at OH-LVE skal lande slik at jeg kan sende ut mitt eneste fly på 9 timer.. juuhu!!

Fra 17:00 til 21:20 har ikke jeg spesielt mye å gjøre.. får opp å titte på PK'n!

AirbusTrond
28-07-2007, 21:04
God kveld fra Gamlebyen. Her er det seanse med en del Ardbeg og Laproaig Quarter Cask for å ta igjen rolige feiringen i går. Snart skal en del folk fra Distrikts-Norge, bosatt i Oslo, gå ut i hovedstaden å gjøre den enda et hakk mer utrygg...:smokin :viking

Uten ønske om å gå den 1 år og 1 dag yngre ærede EB i næringen, så må jeg ha lov til å si dere.. dette er den beste vinen jeg har hatt i hus. Konsumert med and i går:

Côtes de Nuits-Villages 2005
Patrice Rion, Bourgogne
#44932, kr 229,90
(Moestue)
Mørk og ungdommelig burgunder med innslag av bringebær, mørke skogsbær og florale overtoner på duft. Saftig og fyldig vin med sublim pinotfrukt i munnen, stor lengde og fast finish. Årgang 2005 fornekter seg ikke.

LN-MOW
28-07-2007, 22:46
Da sitter jeg paa Hartsfield aa venter paa boarding. Vaeret er heldigvis bedre enn spaadd, saa det ser ut som at vi kommer avgaarde paa rute! Tjo-bing!!

Og LSK klarte bare uavgjort og RBK tapte, saa dette er bra for Stabaek! :YES

KennethGS
28-07-2007, 23:52
For min del gikk dagen med til vareopptelling... Kom nesten en kubikkmeter med flydeler på døra igår... ^_^

Nye vingetanker, nytt trekk til hele flyet, "nose gear steering disconnect-kit with shimmy-damper", m.m...

Er ikke bare motoren på LN-YJF som har fått en oppgradering før den skal fly nei... :D

Someone
29-07-2007, 00:41
Originally posted by AirbusTero

God kveld fra Gamlebyen. Her er det seanse med en del Ardbeg og Laproaig Quarter Cask for å ta igjen rolige feiringen i går. Snart skal en del folk fra Distrikts-Norge, bosatt i Oslo, gå ut i hovedstaden å gjøre den enda et hakk mer utrygg...:smokin :viking


Og jeg som trodde vi hadde nok med X-antall tusen Norway Cup deltakere i byen allerede. Så en hel gjeng av dem på T-banen idag, som basert på hvor du skulle tok en kjempe omvei for å komme seg til Ekeberg,......vel de spurte ikke om veien så jeg gadd ikke si noe:devil

Roxman
29-07-2007, 02:42
Originally posted by Someone

Originally posted by AirbusTero

God kveld fra Gamlebyen. Her er det seanse med en del Ardbeg og Laproaig Quarter Cask for å ta igjen rolige feiringen i går. Snart skal en del folk fra Distrikts-Norge, bosatt i Oslo, gå ut i hovedstaden å gjøre den enda et hakk mer utrygg...:smokin :viking


Og jeg som trodde vi hadde nok med X-antall tusen Norway Cup deltakere i byen allerede. Så en hel gjeng av dem på T-banen idag, som basert på hvor du skulle tok en kjempe omvei for å komme seg til Ekeberg,......vel de spurte ikke om veien så jeg gadd ikke si noe:devil

er det ikke herlig??:cool: endelig norway cup igjen, iår spiller jeg ikke selv, men må opp alikvell:) årets høydepunkt.. en uke me konstant moro:old