PDA

View Full Version : God Fredag morgen

LN-FHU
20-07-2007, 07:19
Riktig god morgen fra Tromsø. Idag er det jobb,ferdig litt tidligere, og da settes kursen mot trønderriket, for ei helg i venners tegn. Æ glær mæ !!!!!

Ha ei riktig god helg :nor :nor :nor :nor

sirpjalle
20-07-2007, 07:23
Laget ny tråd jeg og samtidig, men jeg skal gi meg. :-p

SOL UTE!!!! Og så er det fredag! YES. Dette blir en bra dag! Skal vel bli bra hele helgen etter hva jeg forstår.

Da går helgen til å begynne riving av kjøkken og stue slik at svigers bygger nyy mens vi er på ferie!

Men jeg skal og få skviset inn noen timer til fly, et par terrassepils tenker jeg.

putzmeister
20-07-2007, 07:49
Ha ei riktig god helg. Tid for plenklipping.... :D
http://webtv.tv2.no/webtv/?treeId=5018&progId=115255

EB
20-07-2007, 08:11
Glad morgen! Helg, fredag eller ferie - herlig uansett!!! Oppholdsvær men ikke så mye mer å skryte av i hovedstaden. Ha en bedre fredag...

JetBlue
20-07-2007, 08:23
God fredag morgen, joda, vi skal nok få karret oss gjennom helgen, det ser da ikke så verst ut her i hovedstaden. Det lysner fra vest, det er vanligvis et godt tegn.

God helg til dere alle!

Utflyttet
20-07-2007, 08:35
Her er det jobb-helg og i dag er det full dag... bleh. Neste fridag er fredag om to uker, etter at det er ordnet noe SAN-switcher i Oslo. Da skal ettermiddagen brukes på vei til en flyplass i London, før man skal til Doha... noe må man ha å se frem til. :D

-A

EB
20-07-2007, 08:37
Blir noen regnbyger på morgenkvisten - så blir det visst bra resten av dagen og lørdag. Strømprisen er uansett sikret til en meget lav pris for kommende måneder...:D

Thomas
20-07-2007, 08:46
God morgen,

venter på at Continental 38 skal lande her ca 10:12 også får vi prøve få den ut på rute 11:30. Ser ellers at KL1141/42 som akuratt lande er PH-BXV aka 738 med winglets.. lurer på om jeg skal ta en tur ut å titte på den.

T- 4t til helg!

ATC-flyradar
20-07-2007, 09:49
God formiddag fra Oslo nord.

Våknet en lys morgen - og håper at været blir fint for fotoforhold på OSL i kveld/ og resten av helgen.

Fra mandag fulldagsjobb igjen og da kommer vel godværet :drunk:

Jan

AirbusTrond
20-07-2007, 10:55
God morgen fra skyggen av Oslo Plaza - dvs dessverre er det ingen skygge her, meteorologene var litt vel optimistiske i går, ser det ut til... Men fredag er fredag. ^_^

EB
20-07-2007, 10:59
Her hiver man seg rundt... AR159 er nå klar for avgang - til nord-vestlandet. Blir overnatting og middag i Lom i kveld. God helg!!!

Someone
20-07-2007, 11:46
God morgen fra Belfast. Overskyet her idag og snart er det paa tide aa begynne aa reparere:cheers:

LN-MOW
20-07-2007, 13:33
G'morgen fra Det Store Veikrysset. 'Paa en eller annen maate' var roeykvarsleren i heisen fra parkeringsgarasjen aktivisert, saa det var full action med brannbiler og greier da jeg ankom jobben. Mon tro om noen av de faste roeykerne paa annet garasjenivaa har skylden...??? :love

Vel uansett .. kun halv dag paa meg, saa kjoerer Lillegutten, bikkja og jeg til South Carolina for et par dager med gaardsarbeide hos svigers .. Et par traer som maa ned ... men vi skal nok faa tid til litt fisking og rakettoppskyting ogsaa!

Desk pilot
20-07-2007, 15:28
God fredag! Da er det ikke bare helg, men også ferie. Juhuu! :nor
Ha en fortreffelig helg!

dc-8-63
20-07-2007, 19:10
her i det vaate Seattle er det det motsatte av Casual Friday....normalt har vi det svaert saa casual hver dag.....men i dag staar det et moete med hoved ansvarlig for WHO's IT strategi paa planen....han er en av "Sponsorene" for prosjektet jeg akkurat har faatt IT ansvaret for.....lot til og med sykkelen staa hjemme, maatte ha hjelp av den lille Italienerinnen for aa se for nerdete ut....naa er det akkurat tid for en espresso til aa runde det hele av....foer "eksamen"......