PDA

View Full Version : Må forvente forsinkelser


EB
19-07-2007, 13:13
http://e24.no/boers-og-finans/article1894868.ece

Superhai
19-07-2007, 13:15
"Kjos mener det er enklere for SAS å fly til riktig tid.

- De har ikke engang halvparten av de destinasjonen vi har internasjonalt, og så lenge man bare flyr innlands så er det ikke noe problem. Hadde vi bare flydd i Norge, skulle vi greid oss utmerket, sier Kjos.
"

:rolleyes:

tosfreight
19-07-2007, 13:39
Er faktisk litt enig i Kjos her, SAS Norge har jo en enklere (og mer rasjonell?) operasjon enn DY. Svært faste rutemønster, og de gjentar seg hver dag.

MountainDew
19-07-2007, 13:56
Det er mye slot tider sørover som kan være vanskelig å rekke. Luftrommet som Norwegian har flest flygninger gjennom er ganske sprengt i sommerhalvåret.

LN-MOW
19-07-2007, 14:13
Utrolig kloenete uttalelser som kun gir daarlige signaler. Kjos foreller markedet at

1. DY ikke kan planlegge (dvs. ta hoeyde for uforutsette, men kjente variabler)
2. Konkurrenten er bedre

Og hans argument om at SAS har mindre utenlandsruter skjoenner jeg ikke. Naar jeg trekker fra interskand og chartere, har SAS 32 flighter ut i Europa i dag -= DY har 25 - og SAS flyr til slotinfiserte flyplasser over hele det kontinentale Europa.

Boeing
19-07-2007, 14:22
Kjos'ern fornekter seg aldri. For en klovn.;)

OJB
19-07-2007, 14:53
Originally posted by LN-MOW

Utrolig kloenete uttalelser som kun gir daarlige signaler. Kjos foreller markedet at

1. DY ikke kan planlegge (dvs. ta hoeyde for uforutsette, men kjente variabler)
2. Konkurrenten er bedre

Og hans argument om at SAS har mindre utenlandsruter skjoenner jeg ikke. Naar jeg trekker fra interskand og chartere, har SAS 32 flighter ut i Europa i dag -= DY har 25 - og SAS flyr til slotinfiserte flyplasser over hele det kontinentale Europa.


Må si meg enig med deg her -MOW.

Tommy777
19-07-2007, 20:14
Originally posted by LN-MOW

Utrolig kloenete uttalelser som kun gir daarlige signaler. Kjos foreller markedet at

1. DY ikke kan planlegge (dvs. ta hoeyde for uforutsette, men kjente variabler)
2. Konkurrenten er bedre

Og hans argument om at SAS har mindre utenlandsruter skjoenner jeg ikke. Naar jeg trekker fra interskand og chartere, har SAS 32 flighter ut i Europa i dag -= DY har 25 - og SAS flyr til slotinfiserte flyplasser over hele det kontinentale Europa.



Her traff du spikeren på hodet!!

Kjos forteller rett og slett at han ikke kan drive et flyselskap av størrelse.. Velkommen til virkeligheten Sleske-Kjos... De 60 mill han akkurat har tjent, kommer på bekostning av noe..