View Full Version : God onsdag morgen
Riktig god morgen fra Tromsø
Grått idag også ,men ingen nedbør. Idag blir det en gjestevisitt på Langnes som stuer fra 18-22. Artig å fortsatt ha mulighet til å jobbe med fly. Klarer liksom ikke helt å slippe , det handler om lidenskap.......:colgate:
Ha en god lille lørdag :nor
Med ferie så er det lørdag hele uken...:D Glad morgen fra hovedstaden som i allefall har oppholdsvær - enn så lenge! Ha en bedre onsdag...
God morgen fra Oslo. Ny dag på jobb venter og enn så lenge så regner det ikke, men det kommer nok snart. Men for å se det positive i det så slipper jeg kjeft for å glemme å vanne i hagen:rolleyes:
AirbusTrond
18-07-2007, 09:00
God morgen fra Lilletorget. Det rører seg litt mer i etermediene i dag enn på en stund, og det er jo sjelden at to av tre toppsaker på Dagsnytt handler om flybransjen. Dog er det negative nyheter, men det er jo det som vanligvis er nyheter...
tosfreight
18-07-2007, 09:05
God morgen fra Haugesund, som melder om 13-14 grader, et helvettes regnvær, og sterk vind!
Originally posted by LN-FHU
Riktig god morgen fra Tromsø
Grått idag også ,men ingen nedbør. Idag blir det en gjestevisitt på Langnes som stuer fra 18-22. Artig å fortsatt ha mulighet til å jobbe med fly. Klarer liksom ikke helt å slippe , det handler om lidenskap.......:colgate:
Ha en god lille lørdag :nor
Enig med deg i det: hadde selv en god del gjeste-opptredener på frakt i fjor, og det var alltid hyggelig!
sirpjalle
18-07-2007, 09:08
God morgen ja.... Merker at det er ferietider, stille og rolig på jobb! BANK I BORDET :lol:
Begynner å bli lei av drittværet, har ting som må gjøres ute, steinlegging, graving, maling etc etc.... Ikke at je har lyst å gjøre det, men det må bli gjort og det er kjekkere når det er noe bedre vær enn dette.
Men aller mest savner jeg å kunne sitte på terrassen med et par kalde ja. ;)
God morn.
Den første av 3 tidlig vakter er godt igang, kun 3t igjen faktisk.. dog viste stemplingsuret 04:52 når jeg kom idag.
Det er yr i luften og ikk videre varmt, etter hjemkomst vanker senga ett par timer og deretter gjøre minst mulig.
TigerBlack
18-07-2007, 09:18
God morgen fra Forbebu :)
Amadeus har tatt kvelden igår og CSC klør seg i hodet på hva som skjer... her sitter vi å ja. kan egentlig ikke gjøre stort.
Blir borte ett pardager fra i ettermiddag .ellers ikke noe nytt som skjer
God morgen fra Lilleaker,
Ny dag med nye muligheter. En del av kollegene har dratt på ferie så det kan bli en noe roligere dag en vanlig.
Returen til SVG går senere idag med SK4043.
Forhåpentligvis får jeg et glimt av sola over skyene.
Ha en fortsatt fin sommer alle.
ATC-flyradar
18-07-2007, 10:25
God morgen fra Oslo nord. Som vanlig fuktig luft ( regn i sikte) nå også med vind -det er store forandringer :D
Hadde tenkt å avsette noen timer til Korean air Cargo og PIA i dag, men med dette været - nei med slikt fintvær - så kan man finne på noe annet.
Fortsatt god dag folkens.
Jan
FBU 4EVER
18-07-2007, 13:01
Oppholdsvær på Nærsnes,også.Ikke noe spesielt på tapetet idag.
Gårsdagens kveld på by'n med JetBlue og OJB var meget hyggelig med svært god mat og drikke.Siste bussen hjem og sent i seng.Veldig trivelig kar,han der OJB! Vi hadde mange felles kjente etter å ha vokst opp i omtrent samme nabolag på 50- og 60-tallet.samme gymnas gikk vi på,også!
Ha en fin dag.
Her i Hamar er det http://www.hamarlufhavn.no/webcam.htm (http://www.hamarlufthavn.no/webcam.htm) akkurat nå. Tidvis småregn. Ikke konsekvent, ikke mye nok til å kalle det byger en gang men regn i så små mengder om gangen at jeg vil kalle det "regn på trass". Dagen går med til salg av paraglideren (komplett) og ny Canon-programvare jeg ikke har brukt før i går...
Originally posted by FBU 4EVER
Oppholdsvær på Nærsnes,også.Ikke noe spesielt på tapetet idag.
Gårsdagens kveld på by'n med JetBlue og OJB var meget hyggelig med svært god mat og drikke.Siste bussen hjem og sent i seng.Veldig trivelig kar,han der OJB! Vi hadde mange felles kjente etter å ha vokst opp i omtrent samme nabolag på 50- og 60-tallet.samme gymnas gikk vi på,også!
Ha en fin dag.
I like måte FBU4EVER og JetBlue , det var et trivelig bekjentskap og fin kveld.
Originally posted by OJB
I like måte FBU4EVER og JetBlue , det var et trivelig bekjentskap og fin kveld.
Same to you guys!
Slike treff er jo med på å gjøre dette forumet "unikt"... Måtte det bli mange treff rundt omkring - med ulike tema!