PDA

View Full Version : Frankfurt med LH

SQ 777
17-07-2007, 21:35
Har faktisk aldri vært i Frankfurt og tenkte litt på april 2008. Tittet på LH og en kan få helt ned kr. 987. SK følger opp med kr. 1.169.

Lett å velge her, ikke bare grunnet pris men andre ting er også inkludert .......^_^

Tommy777
17-07-2007, 22:06
Selve Frankfurt er ikke en by jeg ville besøkt.. Det er en messeby og intet annet i min bok. Ville heller tatt en tur til Munchen

VoiceCom
17-07-2007, 22:20
Originally posted by Tommy777

Selve Frankfurt er ikke en by jeg ville besøkt.. Det er en messeby og intet annet i min bok. Ville heller tatt en tur til Munchen

Kjenner en tysker som bor i Frankfurt. Han sier akkurat det samme ^_^

Someone
17-07-2007, 22:22
Originally posted by VoiceCom

Det samme sier de jeg kjenner som har bodd eller vært der.

Frankfurt er en by for business. Men man kan jo leie bil og kjøre avsted

Tommy777
17-07-2007, 22:26
Originally posted by Someone

Originally posted by VoiceCom

Det samme sier de jeg kjenner som har bodd eller vært der.

Frankfurt er en by for business. Men man kan jo leie bil og kjøre avsted

Nettopp. Plenty av ting å gjøre i området. Alt fra gamle slott og flott natur til masse bra pilsing i koselige små landsbyer

Holmion
17-07-2007, 22:40
Mye billig LH billetter på nett. Booket en tur til GVA i mars neste år. 1.507,- NOK med skatter og avgifter og i tillegg fornuftige avganger tidsmessig begge veier. Via FRA ned og via MUC på retur. Er E eller T-klasse, og gir omtrent nadapoeng, men likevel. Dette er bra. Hverken DY eller SK var i nærheten av dette.

Virker som om LH nett byr på gode priser innimellom. Bestilte OSL-FRA-DTW forleden for drøye 22.000 - og det er knallbra (Z). Nå er det bare C/D tilgjengelig og de er 12-15.000 kroner dyrere på samme avgang. SK tilbød i dag riktignok for knappe 24.000,-, men da er det via ORD, og det er småkjipt med innenlandsflygninger i USA hvis man ikke må...

Uansett, bra LH!

GFL
17-07-2007, 23:39
Noen andre bra flypriser? Eller må vi bare vente til Finnair kommer med søndagstilbud utover høsten? :p

Tommy777
17-07-2007, 23:45
Originally posted by GFL

Noen andre bra flypriser? Eller må vi bare vente til Finnair kommer med søndagstilbud utover høsten? :p

Tipper at det kommer mye fra Finnair utover vinteren. Når de må dumpe prisene midt på sommern, blir det sikkert mange tilbud i den mer glisne sesongen..:rolleyes:

EB
18-07-2007, 08:04
Fly til Frankfurt, lei bil og kjør til Heidelberg!!!!

SQ 777
18-07-2007, 08:09
Takk for tips, joda Munchen er topp. Det blir andre gang på vel et år med DY i sept. Ifjor var det LH.

ErikB
18-07-2007, 11:27
Men hvis en er interessert i fly stiller flyplassene i Frankfurt og München i forskjellige klasser...