PDA

View Full Version : Nektet på Ryanair


imm
17-07-2007, 16:33
En mann ble idag nektet å fly Ryanair på livstid etter å ha vært i diskusjon med besetningen ombord, etter at datteren hans ble syk.
Fra hegnar.no (http://www.hegnar.no/hegnar/newsdet.asp?id=259400&cat=66)

EB
17-07-2007, 16:45
Heldiggrisen...:D

Blackhawk
17-07-2007, 17:10
He he, er nok mange som godt kunne overlevd det "tapet" ja..

SQ 777
17-07-2007, 17:20
Kanskje FR er mest happy ?? :p

MD11
17-07-2007, 17:32
Kan tenke meg hva slags type dette er.....

ThomAAs
17-07-2007, 17:55
Det kommer jo ann på situasjonen, men det er jo flere selskaper som har folk på nei lista si. Osama er vel en het kandidat ;)

The Ticketor
17-07-2007, 18:08
Og her kunne jeg fortalt dere noe om "svartelister" og flyselskap, men det skal jeg kanskje ikke. The bark is worse than the bite, kan vi si...

ENTO
17-07-2007, 19:58
Originally posted by EB

Heldiggrisen...:D

Ja,ja : Ironien, uthengingen og svertingen av Ryanair fortsetter ser jeg !!

imm
17-07-2007, 20:20
Originally posted by ENTO

Originally posted by EB

Heldiggrisen...:D

Ja,ja : Ironien, uthengingen og svertingen av Ryanair fortsetter ser jeg !!


Ja, i åpningsinnlegget var jeg nær ved å si at "de fleste her vil vel likestille det å bli bannlyst fra Ryanair, med å vinne i Lotto".

KennethGS
18-07-2007, 02:49
Originally posted by imm

Ja, i åpningsinnlegget var jeg nær ved å si at "de fleste her vil vel likestille det å bli bannlyst fra Ryanair, med å vinne i Lotto".

Har takket nei til gratis tur med Ryanair flere ganger allerede jeg... ^_^

Tommy777
18-07-2007, 06:20
Originally posted by ENTO

Originally posted by EB

Heldiggrisen...:D

Ja,ja : Ironien, uthengingen og svertingen av Ryanair fortsetter ser jeg !!

Klart !! :) ;)

TigerBlack
18-07-2007, 10:16
Originally posted by KennethGS

Originally posted by imm

Ja, i åpningsinnlegget var jeg nær ved å si at "de fleste her vil vel likestille det å bli bannlyst fra Ryanair, med å vinne i Lotto".

Har takket nei til gratis tur med Ryanair flere ganger allerede jeg... ^_^

gratis tur, du behøver bare å betale skatter + bagasje og fuelgebyr :P

KennethGS
18-07-2007, 14:30
Nei, gratis.... Dvs. noen andre dekker den biten...

FBU 4EVER
18-07-2007, 14:53
Ojsann! En skjebne verre enn døden!:cry:

imm
18-07-2007, 15:54
Neida, slettes ikke verre enn døden.
Jeg har reist med Ryanair til London flere ganger jeg, og det er faktisk helt greit.
Belive me or not.

Riktig nok ikke noe glamorøst over dette, men for 95% av befolkningen er det å fly en måte å komme seg fra A til B. Akkurat som tog, buss og båt.

Fly high
18-07-2007, 21:56
Dette må være første gang her i forumet at det er selskapet og ikke passasjeren som pepres når passasjeren har laget bråk ...? :smile2

ENTO
18-07-2007, 22:04
Originally posted by imm

Neida, slettes ikke verre enn døden.
Jeg har reist med Ryanair til London flere ganger jeg, og det er faktisk helt greit.
Belive me or not.

Riktig nok ikke noe glamorøst over dette, men for 95% av befolkningen er det å fly en måte å komme seg fra A til B. Akkurat som tog, buss og båt.

La de andre 5% mimre og tro at det å fly idag er glamorøst og noe spesiellt, så får vi andre reise og kose oss for det VI er villige til å betale. Komforten vi betaler for som imm sier er grei nok.

Savipix
18-07-2007, 22:13
Originally posted by ENTO

Originally posted by imm

Neida, slettes ikke verre enn døden.
Jeg har reist med Ryanair til London flere ganger jeg, og det er faktisk helt greit.
Belive me or not.

Riktig nok ikke noe glamorøst over dette, men for 95% av befolkningen er det å fly en måte å komme seg fra A til B. Akkurat som tog, buss og båt.

La de andre 5% mimre og tro at det å fly idag er glamorøst og noe spesiellt, så får vi andre reise og kose oss for det VI er villige til å betale. Komforten vi betaler for som imm sier er grei nok.


Har tyvärr inte kommit över en enda biljett under de sista tre åren med FR från NYO-LON som har varit billigare än SK/BA från ARN om man räknar med alla kringkostnader såsom, busstransport, extra tid, tillägg för incheckade väskor etc.

Det skall sägas att biljetterna har bokats mellan 3 veckor-5 månader före avresa.