PDA

View Full Version : God Tirsdags Morgen


sirpjalle
17-07-2007, 07:13
Å fytti Katta for et vær. Håper på litt opphold senere i dag da. Regnet her er jo like ille som monsuntiden i Asia dette her! ;)

Utflyttet
17-07-2007, 07:14
Er meldt stødig piss i tre dager her i Bergen, så nå er endelig ting som normalt... ;)

-A

LN-FHU
17-07-2007, 07:34
Grå morgen fra Tromsø.

Det regner her...... Normal arbeidsdag i vente, ellers bare avslapning i heimen. Kan ikke male i dette været heller......såååååå lei meg for det.....:p

Ein framifrå dag ynskjes alle :nor

Someone
17-07-2007, 07:45
God morgen fra Oslo. Her er det 17 grader og regn. På tide å sette kursen mot jobben. Ha en fin dag

EB
17-07-2007, 07:46
Hjelp og trøste - dommedag er nær!!! Her både tordner øsregner det...men det er alikevel hyggelig inne! I dag blir det trening igjen - kanskje skal vi prøve en dag uten alkohol også - men det er ikke sikkert. Ha en bedre tirsdag...

JetBlue
17-07-2007, 08:29
Riktig god morgen ja, verre regn- og torden enn i dag tidlig har jeg sjelden opplevd. Men dagen blir reddet med sushi sammen med FBU 4EVER i kveld, så da så..:)

ATC-flyradar
17-07-2007, 09:58
God formiddag, våknet til pøsende regn og skikkelig tordenvær i Oslo nord. Men det er ut til å bli oppholdsvær - passende teperatur for å jobbe inne på kontoret.

Jan

Bizflyer
17-07-2007, 10:00
Hei i sør våknet jeg kl 0345 av et kraftig rabalder! Dvs tordenvær og det høljregnet. Da jeg stod opp kl 8 var det meste over, så da var det bare litt lett yr i luften da jeg skulle kjøre til jobb. Ja, for takk og pris for at man ikke har ferie!!! Værutsiktene for torsdag og fredag ser ikke så værst ut. Ellers blir det vel regn de neste 2 ukene skal vi tro på metrolygene!

Klarer fortsatt ikke å bestemme meg for om høsten kom tildlig i år eller om vi har hatt en lang-dryg vår!!

BF:cool2

Farmer
17-07-2007, 10:05
Og her i nord skinner solen som vanlig denne sommeren fra skyfri himmel ;-)
Jeg kan ikke annet enn å like disse klimaforandringene som enkelte påstår har skyld i det dårlige været i sør, og ditto godt vær her nord. Fly mer folkens ! ^_^
Da er jeg tilbake på jobb etter 3 ukers flott bondegårdsferie, hvor den lengste reisen har bestått i en dagstur til Familieparken på Namskogan. Resten av tiden har gått til ganske så jordnære og landbruksmessige sysler.

TigerBlack
17-07-2007, 10:08
God morgen, søkkvåt og trøtt som en fille, tilbake på jobb etter lengre tids fravær.. halvannen måned for å være nøyaktig.

Vel vel. morro å være tilbake, men det suger å stå opp tidlig :P

OJB
17-07-2007, 11:44
God formiddag fra Lilleaker,
Da er snart første del av dagen gått med til travle møter.
Dagen begynte med troperegn hjemme i Tananger 05.30 , godt at plenen kan få noe vann , det er jo så lite av det. Fint å få vasket bilen på vei til flygeplatsen også.
Høydepunktet var jo at SK4002 og LN-RPU kom seg avgårde på tiden idag. 4 regulære reisende og resten ferister på flighten over fjellet i morges. Vi fløy inn i skoddeheimen før vi passerte terskelen på bane 36 og siden var det grått til vi kom ut av skydekket over Nittedal. Selv i FL290 var det grått!Hele veien! Ikke tegn til blå himmel eller morgensol. Ikke rart det er mørkt som desember måned på bakken.
Vi landet godt før kl 07.00 som sist uke og galoppering til Flytoget var ikke nødvendig idag.
-RRB var oppsatt på SK4004 , men tiden tillot ikke å skifte fra 4002 til 4004 i morgentimene for å fly den nye maskinen. Lennart var ikke å se på morgenkvisten heller.
Det regnet godt i Oslo også. Flytoget hadde tilløp til problemer med oppbremsingen ned Brynsbakkene og det var tydelig at de vekselvis skled og bremset om hverandre.
Godt det ikke er buttspor lenger på sentralstasjonen, men høl i bygningen isteden.
Ha en fortryllende dag alle.
Bilde under illustrerer utsikten i FL290 idag.

OJB
17-07-2007, 11:45
Først over Nittedal så man bakken , dog grått og regn.

OJB
17-07-2007, 11:45
Innflyging mot OSL i gråværet.

OJB
17-07-2007, 11:46
LN-TUL har enda "elghornet" på motorene.

OJB
17-07-2007, 11:46
LN-TUL

TigerBlack
17-07-2007, 12:12
Elghornet ??

Måkekladden mener du vel :colgate:

LN-MOW
17-07-2007, 12:26
Originally posted by OJB


-RRB var oppsatt på SK4004 ,


..... RRB..?? :p

Skyet i Alpharetta paa morrakvisten, 21 grader og 91% LF, og dette er hva meterolygens spaadom for dagen:


Scattered T-Storms High 28° C
Precip: 50%
Showers this morning then scattered thunderstorms developing during the afternoon hours. High 82F. Winds SE at 5 to 10 mph. Chance of rain 50%.

Jeg haaper paa en rolig dag paa jobben ...

OJB
17-07-2007, 12:38
Originally posted by LN-MOW

Originally posted by OJB


-RRB var oppsatt på SK4004 ,


..... RRB..?? :p




Just kiding , skulle bare sjekke om dere var våkne!
Neida , det var en trykkleif fra min side i travelheten , selvfølgelig -RRA.:D

FBU 4EVER
17-07-2007, 13:26
Ojsann! Våknet 11:50.Da var det oppholdsvær.Har sovet som en stein (no pun intended) i hele natt og har ikke hørt verken regn eller torden.Men nå bøtter det ned og rett som det regner,så kommer det en skur og noe bummeli-bum.

I kveld blir det fremmøte på Beer Palace ca. 17:45 for noen øl før JetBlue,OJB og meg før vi går til Alex Sushi og kulinariske høydepunkter samt god hvitvin.

AirbusTrond
17-07-2007, 13:34
God dag fra Gamlebyen. Fridagen i dag skulle brukes til indretjeneste. Men nå er det jaggu så mørkt her at jeg nesten må utsette gulvvasken litt til... ellers er det skinnsekt uerfilet på menyen i dag som i går. Meget bra råvare!

Tommy777
17-07-2007, 15:56
God morgen fra Chicago. I dag er det for første gang på lenge grått med litt regn i lufta. Blir ikke lenge det blir Oslo stemning her i byen, sola kommr snart tilbake ;)