View Full Version : Glad mandag morgen...
Solen skinner over hovedstaden og da våkner man tidlig... selv om det er fortsatt to uker igjen med fri! København var knallbra - mye god mat og enda mere godt drikke... Nå skal vi vaske litt klær før vi ser hvor Alfa`n tar oss på neste runde. Ha en bedre start på uken!
God morgen fra Tromsø
Regn og grått her på morgenkvisten, bra man skal jobbe inne.Nedtelling til trøndelagstur på fredag har startet, og stort mere er det ikke å si herfra. Ha en trivelig dag. :nor
sirpjalle
16-07-2007, 07:43
God morgen fra Stavanger! ;) For en gangs skyld var det ikke regn når jeg stod opp! Delvis overskyet, men det holder for meg, etter dagevis med regn.
Satser på en stille dag på jobb, regner med at halve bedriften har tatt ferie, hadde passet meg greit på en mandags morgen! :lol:
God morgen fra Oslo. Ny dag på jobb venter og idag skinner solen også. ha en fin dag:D
God morgen fra Tananger/Forus,
Ny dag,ny uke , nye muligheter. De blir en grei dag på jobb med ferdigstilling av en del jobboppgaver.
Det positive er at det går mot jul. Det er bedre med deilig varm julemat, fyr på peisen, stearinlys, varm stue , god lukt i heimen , julegløgg , aquavit , blide og forventningsfulle fjes i familien , juletre med pakker under , ENN
regn ut , får ikke klipt plenen , kan ikke fyre opp grillen i drittværet , fluer og mygg surrer rundt knollen , hekken har fått lusangrep , maurene tyter ut flere plasser enn jeg kunne tenke meg, får ikke vasket og polert bilen , det er kaldt i huset , må bruke mer strøm enn planlagt fordi det er mørkt ute, men ellers er ikke livet så hardt.
Imorgen er på ny tid for tur inn i skydekket på vei over fjellet til OSL.
Ha en fin sommer-,høst-,vår- eller vinterdag alle.(stryk det som ikke passer)
AirbusTrond
16-07-2007, 09:06
God morgen fra Lilletorget. Lutefisken savnes foreløpig ikke, for så mye sol har jeg ikke sett siden jeg satt i gågata i Beograd. :) Snart lunsj for oss som begynner dagen tidlig...
Trøtt morgen fra Maura... Etter at døgnet har vært snudd nesten på hodet etter hjemkomsten, ble det maks tre timers søvn i natt.. Nå er jeg "klar" for første arbeidsdag etter ferien..
ATC-flyradar
16-07-2007, 09:28
God morgen fra Oslo nord. Jøss, er sola kommet opp, det var 1.gang på måneder - så hyygelig.
Nok en dag - delvis jobb - delvis fri - nok en dag nærmere juleribba.
Jan
God morgen!
Skyfritt her litt lenger nord for Oslo, temp. for øyeblikket 21 grader. Fri idag og det ventes familie besøk fra Ringerike utpå formiddagen så det bør vel ordnes i stand litt god mat...
Bizflyer
16-07-2007, 10:26
Skyfritt også i sør - for en så lenge! Det meldes om regn til kvelden og 3 dager fremover. Så det er godt man kan sitte inne på kontoret mens det er sol ute!!
Vanlig kontor dag i dag, men usedvanlig stille på kontoret da de fleste har ferie. Ganske deilig egentlig, og ikke så mye mas!
Ha en fin sommerdag!! Måtte høytrykkene snart ligge i kø!!
BF:cool2
FBU 4EVER
16-07-2007, 12:58
Sol og sommer på Nærsnes,men nå begynner det å bli lettere skyet.Fikk klippet plenen omsider,så nå er det cabriolettur for første gang på lenge.Turen går innom Slemmestadpolet og en halvflaske champis (synes jeg har fortjent det) og bytte gårsdagens flaske med Dolcetto som viste seg å være korket.Og ikveld blir det grilling!
Ha en fin dag!
21 grader og klamt ved Det Store Veikrysset. Drittver paa vei.
Et par moeter paa ettermiddagen, ellers ikkenoe spesielt paa plakaten. Haaper det holder seg saann! ;)