PDA

View Full Version : God Fredag morgen

LN-FHU
13-07-2007, 07:19
God fredag morgen fra Tromsø

Da er det blitt fredag og helga står for døran. Her oppe i nord er det regn og en 14-15 grader. Ikke akkurat det vi er vant med for tida men......

Helga bringer besøk fra fjærn og nær, kanskje en god konjakk er tingen i kveld ?

Ha en strålende fredag alle sammen :nor :D

sirpjalle
13-07-2007, 08:30
God morgen ja! Enda 7 dager til, til det er helg! :(

Someone
13-07-2007, 08:35
God morgen fra Lysaker. Overskyet her i Oslogryta, men snart er det helg. Blir også en tur for å hente ny bil med fattern så undertegnede kan få rast litt fra seg før jeg gjør som fuglene og emigrerer til høsten. Ha en fin dag:colgate: :cheers:

Christian
13-07-2007, 08:40
God fredag från Stocholm, lite tråkigt väder men det gör inte så mycket tycker jag.
Är i exstas och överlycklig från igår, efter att ha sett Metallica spela :)

Ha en mycket bra fredags, trots det är "oturs fredagen" Fredagen den 13'e...

jb1
13-07-2007, 09:37
Møkkavær i Brüssel som vanlig denne sommeren. Jeg har snart glemt hvordan solen ser ut. Godt kinovær ihvertfall, fikk med meg den nyeste Harry Potter igår, verdt pengene absolutt.

mikro
13-07-2007, 09:39
Her i Asker så er det overskyet, men det regner ikke. Skal se den nye Harry Potter filmen i dag. Gledet meg en stund til den.

ATC-flyradar
13-07-2007, 09:50
God formiddag ( klokken er passert 9 ) - her i Oslo nord så er det lett overskyet, vårtemparatur på 15 grader og solen dukker kanskje opp mellom skyene 1-2 ganger i løpet av de neste 24 timene !

Fri i dag og hele neste uke - bare nyte skyene og de 15 varme gradene ei uke til :)

God helg til alle som IKKE drar til syden får å få varme i seg :colgate:

Jan Støkkebo -

OJB
13-07-2007, 09:55
God morgen fra Tananger/Forus,
Heldigvis noe lettere vær her i morges. Det er til og med tilløp til sol , men jeg måtte likevel sette på varmen i bilen på vei til jobb.
Det har blitt noe feriestille på jobb selv om det er full fart i feltutbyggingsprosjektet vårt.
Det gir god anledning til å kommer ajour med saker og ting.
Snart er det helg og min sjarmante kone og jeg skal nyte livet.
Ha en fin dag og god feriehelg alle.

Bizflyer
13-07-2007, 10:13
I dag ser vi blå himmel og sol i KRS. Husker nesten ikke hvordan den så ut! Men det skal bli regn igjen i morgen, så da så. Tempen er på på 17 grader så det er ikke den store sommertemperaturen enda.

Så da er spørsmålet: Kom høsten tidlig i år, eller er ikke våren ferdig enda?

Spekuler på den i helga du!

BF:cool2

LN-KGL
13-07-2007, 10:14
Avslutning av fem småprosjekter i dag, og så bærer det over til Karmøy kl. 2320 med SK384 for å feriere. Første uken blir det vel forebyggende vedlikehold på hjemmehuset fra 1921 og andre uken skal jeg være onkel til fire med tur til flyplassen hver dag for å spise iskrem, kanskje ;)

CK
13-07-2007, 10:17
Glad fredag! Nå er det bare noen timer igjen til familien setter seg på LH til Firenze - først en 737 (eller kanskje en A320) til FRA, og så en Avro videre. Hadde håpet på en Q400 fra Augsburg, men det blir nok en tur med CityLine. Frøkna på snart tre er registrert med Miles&More, så gullkortet hennes er vel innen rekkevidde. Rekker dessverre ikke se den nye Harry Potter-filmen, men den siste boken er forhåndsbestilt på Amazon.co.uk (som for to uker siden hadde forhåndssolgt utrolige 1,6 millioner bøker som alle skal ut 21/7 - stakkars engelske postbud!!!

PerJen
13-07-2007, 11:25
God Formiddag... Her i Bodø er det regn etter 1-2 uker med sol sol og atter sol :( Men det blir Sol igjen på Mandag :D

Boeing
13-07-2007, 14:15
God ettermiddag:exclamati
Noe grått også i Molde idag. Regntunge skyer truer tilværelsen. Ferieuke nr 2 er straks unnagjort, "bare" 2 uker igjen...
Ha en strålende helg folkens..:cheers:

LN-MOW
13-07-2007, 14:18
Jobbe-hjemme dag for meg ... kan helt klart se at dette blir en produktiv dag ... :p

Ser ut til at det blir litt regn og annen morro i dag ...

http://image.weather.com/web/radar/us_atl_metroradar_plus_usen.jpg

FBU 4EVER
13-07-2007, 15:27
Ikke mye frihelg her i gården! Det blir en snartur til New York isteden.
Ha en fin helg!

Utflyttet
13-07-2007, 15:53
Morn. Uggen uke med rar døgnrytme, nå er det soving og rydding i jobb-bunken som teller...

-A

AirbusTrond
13-07-2007, 16:45
God dag fra Lilletorget. Jeg rakk en alkoholfri øl og en cortado i Brugata før jobb. Mye fint som spaserer forbi i Sommer-Oslo... :cool: