PDA

View Full Version : LN-RRB - status


sail4fun
12-07-2007, 20:33
Og snart kan vi vel se LN-RRB som BOE672 (http://flightaware.com/live/flight/BOE672)

ThomAAs
12-07-2007, 22:25
Og da har ikke SK fler fly i bestilling eller som option hos noen produsenter...

Someone
12-07-2007, 22:57
Originally posted by ThomAAs

Og da har ikke SK fler fly i bestilling eller som option hos noen produsenter...

Jo, fortsatt to 319 som leveres i sommer

LN-RRA
12-07-2007, 23:09
Ola Strand sa i et intervju med TV2 Nyhetene da RRA ble levert at SAS Norge får et nytt fly i juli, RRB, samt at SAS har option på ytterligere 4 stk B737 med winglets.

PerJen
13-07-2007, 06:38
Har RRB flydd ennå som BOE672 da? "Status Arrived 76 days ago (track log)"

OJB
13-07-2007, 09:49
Originally posted by LN-RRA

Ola Strand sa i et intervju med TV2 Nyhetene da RRA ble levert at SAS Norge får et nytt fly i juli, RRB, samt at SAS har option på ytterligere 4 stk B737 med winglets.

Det er riktig , opsjonene er ment å brukes til erstatning for eks BU maskiner der leieavtalen går ut , hovedsaklig -500 maskiner.

Someone
13-07-2007, 09:53
Hva er tidspunktet disse opsjonene må/kan innløses på og jeg antar det følger med produksjons slots også?

OJB
13-07-2007, 09:59
Originally posted by Someone

Hva er tidspunktet disse opsjonene må/kan innløses på og jeg antar det følger med produksjons slots også?

Det gjør det , jeg har lease-expire for alle eks BU maskiner , men husker dem ikke her. Skal ta en sjekk på dette og komme med en antagelse når utskifting er sansynlig å finne sted.

ThomAAs
13-07-2007, 11:51
Originally posted by Someone

Originally posted by ThomAAs

Og da har ikke SK fler fly i bestilling eller som option hos noen produsenter...

Jo, fortsatt to 319 som leveres i sommer
Stemmer det... De hadde jeg glemt :p

PerJen
14-07-2007, 00:46
Da har RRB vært ute og flydd. KRNT-KMWH-KBFI... Noen som vet om den er malt i SAS farger eller er den ikke malt ennå?

sail4fun
17-07-2007, 08:58
RRB (http://flightaware.com/live/flight/BOE672) var ute en tur i går også.

Er det noen som kan "se" om den kommer til Norge 23.7 eller 24.7 ?

EB
17-07-2007, 09:39
Finnes det planer for å ettermontere WL på flere maskiner i flåten?

dc-8-63
17-07-2007, 16:03
Originally posted by CNO1015

Da har RRB vært ute og flydd. KRNT-KMWH-KBFI... Noen som vet om den er malt i SAS farger eller er den ikke malt ennå?

Den var ikke malt i gaar, saa den fra fergen paa vei hjem i gaar etter middag...og den hadde groenn metallic paa kroppen.....men Wingletsene var paa plass....

Tommy777
17-07-2007, 20:24
Originally posted by EB

Finnes det planer for å ettermontere WL på flere maskiner i flåten?

Man skulle tro at det vil lønne seg å få hver 20. tank suppe gratis med dagens fuelpriser... Men nå er jo ikke alt det SAS gjør alltid like logisk :rolleyes:

Dag Viking
17-07-2007, 20:32
Tja, er vel ikke så enkelt det regnestykket. Det funker fint om man bare flyr Oslo-Tenerife, men for flighter på kryss og tvers av Sør-Norge er det minimalt å spare på winlets. Ekstra vekt veier mer eller mindre opp for redusert indusert luftmotstand.

LN-MOW
17-07-2007, 20:37
Ned dagens drivstoffpriser er det loennsomt okkesom. Se paa Ryanair og Southwest. Begge to har gjennomsnittlig stagelength som burde vaere i naerheten av SAS. Ryanair antagelig kortere. Og MoL bruker ikke penger uten at han faar rikelig tilbake.

Tommy777
17-07-2007, 22:29
Originally posted by LN-MOW

Ned dagens drivstoffpriser er det loennsomt okkesom. Se paa Ryanair og Southwest. Begge to har gjennomsnittlig stagelength som burde vaere i naerheten av SAS. Ryanair antagelig kortere. Og MoL bruker ikke penger uten at han faar rikelig tilbake.





Tror vår venn i Houston (som sitter på første hånd info om hvor mye man sparer) er helt enig i dette utsagnet

Tommy777
17-07-2007, 23:39
Hvor stor del av flåten eier egentlig SAS?

Someone
17-07-2007, 23:50
Originally posted by Tommy777

Hvor stor del av flåten eier egentlig SAS?

Tar man med hele SAS Group så eier de 67 av 234 (28,6%) ifølge årsrapporten for 2006. Og så vidt jeg husker er vel policyen å eie rundt 25% av flyene.

Det SAS eide per 31.12.06 er:
330/340: 5
319/320/321: 4
737: 20
MD-80: 13
MD-90: 8
Dash-8: 17

LN-KGL
18-07-2007, 00:09
Per utgangen av 2006 var SAS med underselskaper (selskaper med SAS i navnet) eier av følgende 737er:
-683: RRO, RRP, RRR og KKS
-783: RRM, RPJ og RRN
-883: RCN og RPL

De fleste -683ene og -783ene er relativt tidlige varianter av NGer og i følge tidligere uttalelser her, så vil det innbefatte ekstra mye arbeid/forsterkninger for å kunne montere winglets. At de to -883 de eier er de eldste de har i dag er vel heller ikke noe pre. Med andre ord sjansene er lik null for at de SAS-eide får winglets.

RolfL
18-07-2007, 00:29
Originally posted by LN-KGL
Per utgangen av 2006 var SAS med underselskaper (selskaper med SAS i navnet) eier av følgende 737er:
-683: RRO, RRP, RRR og KKS
-783: RRM, RPJ og RRN
-883: RCN og RPL
De fleste -683ene og -783ene er relativt tidlige varianter av NGer og i følge tidligere uttalelser her, så vil det innbefatte ekstra mye arbeid/forsterkninger for å kunne montere winglets. At de to -883 de eier er de eldste de har i dag er vel heller ikke noe pre. Med andre ord sjansene er lik null for at de SAS-eide får winglets.

Jag tror att RRM och RRN nu är japanskägda, i alla fall enligt SAS.

RolfL
18-07-2007, 07:59
Originally posted by Someone
Originally posted by Tommy777
Hvor stor del av flåten eier egentlig SAS?
Tar man med hele SAS Group så eier de 67 av 234 (28,6%) ifølge årsrapporten for 2006. Og så vidt jeg husker er vel policyen å eie rundt 25% av flyene.
Det SAS eide per 31.12.06 er:
330/340: 5
319/320/321: 4
737: 20
MD-80: 13
MD-90: 8
Dash-8: 17

OK, tråden handlar om LN-RRB men ändå: Blir något förbryllad över flygplansflottan i årsrapporten. I rubriken står det att SAS koncernens flotta är 301 maskiner (234 leased + 67 ägda). Räknar man sedan (enligt skisserna och tabellen över bolagen) får jag det till 235 leased + 50 ägda = 285 tot. Vilka är de maskiner som saknas (301 - 285 ) ?Kommentarer ? Och enligt officiella register är samtliga A330/340 leasingmaskiner. Och var hittar du 8 ägda MD-90 ?

Someone
18-07-2007, 08:08
Jeg bare tok det som stod i årsrapporten. Dvs jeg så bare på summen og sjekket ikke tallene veldig nøye. Dog ser jeg at jeg har regnet litt feil, og andelen eide fly skal være lavere enn det jeg fikk

RolfL
18-07-2007, 08:11
Originally posted by Someone
Jeg bare tok det som stod i årsrapporten. Dvs jeg så bare på summen og sjekket ikke tallene veldig nøye. Dog ser jeg at jeg har regnet litt feil, og andelen eide fly skal være lavere enn det jeg fikk

Jadå, helt ok, det är mest antalet/siffrorna i årsrapporten som jag är konfunderad över.

PerJen
18-07-2007, 09:23
Noen som vet når den skal fly over?

sail4fun
19-07-2007, 21:40
Da ser det ut som om "Dag Viking" (hm nei ikke du...) setter kurs for OSL 31.7 , om overlevering finner sted som planlagt 30.7. First customer flight (med SAS piloter) er planlagt 25.7

SE-DYD
19-07-2007, 21:55
Originally posted by P.A. VIKING


Da ser det ut som om "Dag Viking" (hm nei ikke du...) setter kurs for OSL 31.7 , om overlevering finner sted som planlagt 30.7. First customer flight (med SAS piloter) er planlagt 25.7

Og jeg som stolte på tabellen til CK;
SE-DYD Boeing 737-883 30471 - 2007 07.07 n/a Dag Viking - leveres juli 2007

Er nødt til å bytte navn da??

Dag Viking
20-07-2007, 13:05
Originally posted by LN-MOW

Ned dagens drivstoffpriser er det loennsomt okkesom. Se paa Ryanair og Southwest. Begge to har gjennomsnittlig stagelength som burde vaere i naerheten av SAS. Ryanair antagelig kortere. Og MoL bruker ikke penger uten at han faar rikelig tilbake.






Jeg har ikke regnet på det, men skal man tro på hva som står på siden til 737.org.uk så står jeg fremdeles ved at rutene i Sør-Norge ikke gir noen særlig innsparing i forbruket.

The fuel cost of carrying this extra weight will take some flying time each sector to recover, although this is offset by the need to carry less fuel because of the increased range. In simple terms, if your average sector length is short (less than one hour) you wont get much the benefit from winglets - unless you need any of the other benefits such as reduced noise or you regularly operate from obstacle limited runways.


Derimot kan winglets være til fordel i det norske rutenettet med korte (og gjerne glatte) rullebaner. I tillegg så vil støy-avtrykket bli redusert og motorlevetiden forlenget. Flyene vil også bli mer attraktive på bruktmarkedet.

Improved climb gradient. This will enable a higher RTOW from climb limited airports (hot, high or noise abatement) or obstacle limited runways.

Reduced climb thrust. A winglet equipped aircraft can typically take a 3% derate over the non-winglet equivalent aircraft. This can extend engine life and reduce maintenance costs.

Environmentally friendly. The derate, if taken, will reduce the noise footprint by 6.5% and NOx emissions by 5%. This could give savings on airport noise quotas or fines.
Reduced cruise thrust. Cruise fuel flow is reduced by up to 6% giving savings in fuel costs and increasing range.

Improved cruise performance. Winglets can allow aircraft to reach higher levels sooner. Air Berlin notes, “Previously, we'd step-climb from 35,000 to 41,000 feet. With Blended Winglets, we can now climb direct to 41,000 feet where traffic congestion is much less and we can take advantage of direct routings and shortcuts which we could not otherwise consider.”

Good looks. Winglets bring a modern look and feel to aircraft, and improve customers' perceptions of the airline.


Dag, hva sier du? Hva sparer dere på å fly med winglets på IAH-DFW?

sail4fun
24-07-2007, 22:00
-RRB var ute på tur igjen i dag (http://flightaware.com/live/flight/BOE672)

LN-MOW
24-07-2007, 23:16
...... og naa er den malt. (http://www.flickr.com/photos/65483667@N00/866927965/)

EB
25-07-2007, 07:52
Hvilket selskap står mellom SAS og GOL?

LN-KGL
25-07-2007, 09:38
Og her (http://www.flickr.com/photos/65483667@N00/892392688/) TD etter å ha returnert fra Grant Co i går (24. juli)

EB
25-07-2007, 09:50
Snart på tide å få på SAS på A340 og A330 winglet`ene også...

LN-MOW
25-07-2007, 12:03
Originally posted by LN-KGL

Grant Co



... foroevrig bedre kjent som Moses Lake.

Rick maa ha lagt opp det bildet rett etter at jeg sjekket siden hans i gaar kveld .. ^_^

Stone
27-07-2007, 13:44
Og da finnes SK9152 Dep BFI 2200Z 310707 Arr OSL 0730Z 010807.

Pr nuh er RRB satt opp med første revenue flight SK7467 OSL-JKH 040807. Men slikt kan jo fort endre seg, det så vi jo med RRA......

PerJen
30-07-2007, 21:23
Hvordan ser det ut? Kommer den til Oslo på Onsdag?

Stone
30-07-2007, 22:01
Såvidt jeg kan se gjør den det, ingen endring ennå i hvert fall.

Men nå er den planlagt å gå SK4713 lørdag som første "revenue flight".

sail4fun
31-07-2007, 22:48
Originally posted by Stone

Og da finnes SK9152 Dep BFI 2200Z 310707 Arr OSL 0730Z 010807.




Fortsatt current ?

valen
31-07-2007, 23:05
Blir det noe 787 på sk tru?

Tommy777
31-07-2007, 23:08
Originally posted by LN-KGL

Og her (http://www.flickr.com/photos/65483667@N00/892392688/) TD etter å ha returnert fra Grant Co i går (24. juli)

SAS bør få noen lapper i kredit til nye dekk etter den landingen.. ^_^

C172
31-07-2007, 23:49
Den landet på merket, de gutta kan fly!

LCH
31-07-2007, 23:55
Originally posted by LN-MOW

Originally posted by LN-KGL

Grant Co



... foroevrig bedre kjent som Moses Lake.

Rick maa ha lagt opp det bildet rett etter at jeg sjekket siden hans i gaar kveld .. ^_^



Hva skjer egentlig i Moses Lake? Husker at jeg stusset på at det var voldsomt mange Boeinger som fløy rundt der når jeg passerte langs I-90 i fjor.

dc-8-63
01-08-2007, 00:03
Boeing bruker Moses Lake for en rekke test flygninger (Naar ikke NW holder passasjerer "fenglset")

SK1399
01-08-2007, 01:29
Og da var den på vei ! Offblock 3 minutt over rutetid, og airborne ca 20 minutter senere.

LN-KGL
01-08-2007, 01:58
Forventet ankomst OSL 09:21 (i følge SAS.no kl 02:00)

Tertit54
01-08-2007, 06:10
Fremdeles ETA kl 0921 dvs 10t og 17 min flytid. Dagens bilde må da bli LN-RRA og RRB sammen. RRA drar til Ålesund 0920 som sk4446 :p

Speedbird
01-08-2007, 06:45
Solgte alt fotoutstyret mitt i gårkveld, så inntil den nye D200'en er kommet, så kan jeg glemme å få tatt bilde av de to.

Må ta en prat med SK OPS, eller SGS Towing Group når vi har begge her samtidig, så skal vi se noen skikkelige bilder! :D

LN-KGL
01-08-2007, 09:06
LN-RRB inbound - TD 09:10?

LN-KGL
01-08-2007, 09:13
Da så det ut til at TD ble 09:11 - siste screen shot under før den forsvant fra OSL SBS-1en

LN-KGL
01-08-2007, 09:18
Dæven døtte, LN-RRB med go around - var det en show off?

Tertit54
01-08-2007, 09:34
Det ble en æresrunde før den parkerte på 185. Jeg har første bilde av flyet på mobilen men har ikke utstyr for å legge det ut. Jeg kan sende det til en av dere som MMS som kan legge det ut ??? Gi meg et nummer og jeg sender ASAP

sirpjalle
01-08-2007, 09:42
Originally posted by Tertit54

Det ble en æresrunde før den parkerte på 185. Jeg har første bilde av flyet på mobilen men har ikke utstyr for å legge det ut. Jeg kan sende det til en av dere som MMS som kan legge det ut ??? Gi meg et nummer og jeg sender ASAP

Tertit54, du har en PM

Tertit54
01-08-2007, 09:58
Ingen PM motatt ennå :cry:
Send heller til Terje.Skogvold@sas.no

seatsniffer
01-08-2007, 10:28
Nei nå er det snart lunsj og jeg vil se bilde før! :p

sirpjalle
01-08-2007, 10:40
Her er de, sånn er det å jobbe, er alltid et møte eller to i løpet av dagen :p

Men her kommer de....

Legger til hva Terje skrev : Ikke all verdens kvalitet på dette bildet, men det var det jeg kunne ta i dag.

Tertit54
01-08-2007, 10:50
Takk.Takk. og det var da mine aller første bilder på scanair.no :colgate:
Nå må jeg nok snart gå til innkjøp av et ordentelig fotoapparat !

sirpjalle
01-08-2007, 12:10
D E F I N I T I V T !!!!! Kommer ikke til å angre på det ;)

LN-MOW
01-08-2007, 13:07
Kan noen gi meg aktuelle UTC-tider ex BFI og inn til OSL?

LN-MEH
01-08-2007, 13:20
SK9152 ATD 2203 TOFF 2221 TDWN 0715 ATA 0719 (UTC):smile2

Airbus 330
01-08-2007, 14:20
Kanskje litt tidlig ennå, men kan noen se i "krystallkula" å se hvor LN-RRB fly til søndag?

Airbus 330.

Tertit54
01-08-2007, 14:43
Den krystallkula er ikke oppfunnet ennå.... men den er planlagt ut som SK7467/04aug kl. 0605 til Chios med retur her kl. 1420 LT.. men ikke før på Lørdag kan man si dette med noenlunde sikkerhet.

sail4fun
01-08-2007, 22:59
Så gjennstår det å se når SAS Norge får flere kjerrer til å overta noen CAUderiske ruter.

Tommy777
01-08-2007, 23:20
Originally posted by P.A. VIKING

Så gjennstår det å se når SAS Norge får flere kjerrer til å overta noen CAUderiske ruter.

Hehe, spørs om det noen gang vil skje.. Tror nok bare Mats blåste litt blårøyk der, dessverre..

Velkommen til gamlelandet, RRB! :-p

Regner med at det kommer flere bilder snart

andeik
01-08-2007, 23:29
Originally posted by Airbus 330

Kanskje litt tidlig ennå, men kan noen se i "krystallkula" å se hvor LN-RRB fly til søndag?

Airbus 330.

Ahh! Skal fly en -700 søndag kl 13.35! Kanskje det er my lucky day? ;D

sail4fun
01-08-2007, 23:37
Planen var/er

Originally posted by Stone
....første revenue flight SK7467 OSL-JKH 040807

andeik
02-08-2007, 11:36
Har noen flere oppdaterte opplysninger om RRB sine reiser?^_^
Uansett; Tusen takk til de som faktisk gidder å bruke tid på å finne frem slik informasjon!

sail4fun
02-08-2007, 12:10
Originally posted by C172

Den landet på merket, de gutta kan fly!
24.7 var vel first cust. flight ?

Airbus 330
02-08-2007, 12:59
Fikk oversendt noen bilder av ENGM RAMP idag av LN-RRB som han tok inatt.
Med hans tillatelse, legger jeg ut de bildene han tok her. :up:
Flotte nattbilder dette Morten. :smile2

Airbus 330.

seilfly
02-08-2007, 13:27
Very nice!

Tommy777
02-08-2007, 18:02
Originally posted by seilfly

Very nice!

Indeed! Takker for bildene

Boeing
02-08-2007, 19:44
Veldig fine bilder:musikk Flyene er fine når de er nye og nylakkerte. Synd at de etter kort stund blir møkkete og ripete..

EB
02-08-2007, 22:04
Nytt wallpaper...:D

Stone
03-08-2007, 15:33
Da ble STS tidlig ferdig med'n gitt..... nå skal den faktisk ut og fly i dag, skal gå t/r KKN som SK4478/4477.....

I morgen er den ennå planlagt som SK4713/4714 OSL-FCO-OSL samt SK7369/7370 OSL-PMO-OSL.

Noen som vil være med? :)

Thomas
03-08-2007, 18:04
Var det den jeg så på park 19 før jeg dro hjem.. hmm - den hadde ihvertfall WL

LCH78
03-08-2007, 18:17
Originally posted by Stone

Da ble STS tidlig ferdig med'n gitt..... nå skal den faktisk ut og fly i dag, skal gå t/r KKN som SK4478/4477.....

I morgen er den ennå planlagt som SK4713/4714 OSL-FCO-OSL samt SK7369/7370 OSL-PMO-OSL.

Noen som vil være med? :)

Crap at jeg sku kjøre taxi i kveld da.. eller så hadde man jo tatt turen over dammen til KKN :)

andeik
03-08-2007, 19:09
Originally posted by Stone

Da ble STS tidlig ferdig med'n gitt..... nå skal den faktisk ut og fly i dag, skal gå t/r KKN som SK4478/4477.....
Noen som vil være med? :)

Hva er det egentlig STS gjør med den?
Er den ikke klar til bruk når den kommer rykende fersk fra US?

PerJen
03-08-2007, 20:36
Stod den inne i hangar natt til Torsdag? Saa den ikke utenfror SAS naar vi tok av til Kos.

ENGM RAMP
03-08-2007, 20:40
Jeg tok disse bildene natt til torsdag, utenfor SAS hangaren, og rundt kl 01 på natta....

Airbus 330
03-08-2007, 20:53
Og KKN er hvor? :cool:

Airbus 330.

hmm273
03-08-2007, 21:19
Originally posted by Airbus 330

Og KKN er hvor? :cool:

Airbus 330.

Kirkenes

Airbus 330
03-08-2007, 21:27
Originally posted by hmm273

Originally posted by Airbus 330

Og KKN er hvor? :cool:

Airbus 330.

Kirkenes

Takk, fra en som ikke har alle disse kodene i hodet. :old

Airbus 330.

andeik
04-08-2007, 12:02
Vet noen LN-RRB/A sine bevegelser i morgen? :)

LCH78
04-08-2007, 12:28
Originally posted by Airbus 330

Originally posted by hmm273

Originally posted by Airbus 330

Og KKN er hvor? :cool:

Airbus 330.

Kirkenes

Takk, fra en som ikke har alle disse kodene i hodet. :old

Airbus 330.

Men tru meg at det ekke noe stort savn å ikke kunne den (KKN altså) i hodet ;) har jo tidligere omtalt Kirkenes som plassen som Gud glemte og djevelen forlot :)

RolfL
04-08-2007, 18:47
Originally posted by Stone
Da ble STS tidlig ferdig med'n gitt..... nå skal den faktisk ut og fly i dag, skal gå t/r KKN som SK4478/4477.....


Har inte tillgång till SAS-datan just nu, kan någon bekräfta att SK4478 OSL-KKN 3 aug. var "first service" ?

sail4fun
04-08-2007, 19:57
Originally posted by RolfL

Originally posted by Stone
Da ble STS tidlig ferdig med'n gitt..... nå skal den faktisk ut og fly i dag, skal gå t/r KKN som SK4478/4477.....


Har inte tillgång till SAS-datan just nu, kan någon bekräfta att SK4478 OSL-KKN 3 aug. var "first service" ?

Jupp

SK 4478 OSL KKN 1535 1740 1536 1729

sail4fun
04-08-2007, 19:59
Originally posted by andeik

Vet noen LN-RRB/A sine bevegelser i morgen? :)

SK7401/7404/7403/7402 , altså BGO-CHQ-AES-CHQ-BGO

RolfL
04-08-2007, 21:03
Originally posted by P.A. VIKING
Originally posted by RolfL
Originally posted by Stone
Da ble STS tidlig ferdig med'n gitt..... nå skal den faktisk ut og fly i dag, skal gå t/r KKN som SK4478/4477.....

Har inte tillgång till SAS-datan just nu, kan någon bekräfta att SK4478 OSL-KKN 3 aug. var "first service" ?
Jupp
SK 4478 OSL KKN 1535 1740 1536 1729


Tack för det !

Lennart
11-08-2007, 16:50
Noen som gidder å leite opp hvor Bravo flyr idag og søndag ?

sail4fun
11-08-2007, 19:55
Ender opp i Bergen i Natt og vil i morgen vises seg frem følgende steder .

BGO-CHQ-AES

scandi
11-08-2007, 23:38
SAS Norge til Rygge Air Show


Lørdag 25 og søndag 26 august deltar SAS Norge på Rygge Air Show. SAS stiller med ett av deres nyeste tilskudd, Dag eller Steinar Viking.

http://pub.ryggeairshow.no/

G-COLE
12-08-2007, 11:55
Her er LN-RRB på Flesland i går ettermiddag.

morr
12-08-2007, 12:43
noen som har bilde av Dag og Steinar samtidig i en aller annen form?

Lennart
12-08-2007, 14:59
Noen nye bevegelser ønskes ^_^

EB
12-08-2007, 15:00
737 blir så utrolig mye bedre med WL...særlig Sterling sine - men SAS sine kler også WL m/logo...:D

Lennart
12-08-2007, 15:01
Originally posted by EB

737 blir så utrolig mye bedre med WL...særlig Sterling sine - men SAS sine kler også WL m/logo...:D

Uventet vending ifra deg EB

EB
12-08-2007, 15:03
:D Ja ja...

Lennart
12-08-2007, 15:10
Originally posted by EB

:D Ja ja...

Du følger med i utviklingen altså ? :cool: :colgate:

EB
12-08-2007, 15:12
Ja...737`n er vel omtrent på min alder...39 år!!!

Lennart
12-08-2007, 15:20
Originally posted by EB

Ja...737`n er vel omtrent på min alder...39 år!!!

våres alder, ja :old :old

LN-SSL
13-08-2007, 00:59
Et par dårlige av RRB på KB fredag 10.08.07. Her lander den på RW07 etter en tur fra Chania
http://i61.photobucket.com/albums/h63/Sterkoder/Album%202/0708100001.jpg

http://i61.photobucket.com/albums/h63/Sterkoder/Album%202/0708100002.jpg

Vede
13-08-2007, 01:24
RRB skal i følge skjermen jeg såg på jobb fly OSL - SVG - OSL i morgen.
Ankomst SVG: 08.55 Avgang SVG: 09.20. Med forbehold om endringer.

RRA ble brukt på OSL-SVG-OSL idag, trudde ikke disse skulle ble brukt på så korte innenlandsflygninger?

Lennart
13-08-2007, 06:34
Originally posted by Vede

RRB skal i følge skjermen jeg såg på jobb fly OSL - SVG - OSL i morgen.
Ankomst SVG: 08.55 Avgang SVG: 09.20. Med forbehold om endringer.




jepp, er bekreftet :lol:

Lennart
13-08-2007, 10:10
En litt skjeiv første landing på Sola idag

Rossiyskie Avialinii
13-08-2007, 11:24
Bra bilde Lennart.

LN-RRA
13-08-2007, 11:39
Originally posted by Vede

RRB skal i følge skjermen jeg såg på jobb fly OSL - SVG - OSL i morgen.
Ankomst SVG: 08.55 Avgang SVG: 09.20. Med forbehold om endringer.


Selvfølgelig måtte den komme når jeg ikke var på jobb...:angry:

Vede
13-08-2007, 21:23
Originally posted by LN-RRA

Originally posted by Vede

RRB skal i følge skjermen jeg såg på jobb fly OSL - SVG - OSL i morgen.
Ankomst SVG: 08.55 Avgang SVG: 09.20. Med forbehold om endringer.


Selvfølgelig måtte den komme når jeg ikke var på jobb...:angry:

Samme her :( Men fikk sett RRA for første gang i går på jobb.

LN-MEH
16-08-2007, 22:22
LN-RRB på sitt andre Tromsøbesøk, SK4406/4411 16/8-2007.

seilfly
17-08-2007, 09:43
Okei... jeg skal endre en flight fra søndag til i morgen. Går RRA eller RRB til Trondheim med en eller annen rute i morgen lørdag 18 august?

andeik
17-08-2007, 10:59
Originally posted by seilfly

Okei... jeg skal endre en flight fra søndag til i morgen. Går RRA eller RRB til Trondheim med en eller annen rute i morgen lørdag 18 august?

Nei, dessverre. Det er ikke engang satt opp en eneste 73G-flight til Trondheim med SK i morgen. Regner med at mange av 700-erne er på sydentur.

OttoL
27-12-2018, 12:39
Får håpe maskinen ikke er så langt unna en oppdatering av innredningen:
https://farm8.staticflickr.com/7917/31544885547_2d460a921a_c.jpg

haakonks
27-12-2018, 14:03
Får håpe maskinen ikke er så langt unna en oppdatering av innredningen:
Skal inn til oppgradering i januar.

Twin Otter
25-02-2019, 14:10
LN-RRB på vei fra Shannon til Oslo nå. SK9270. Er vel oppgradert tenker jeg?