View Full Version : Om chartersesongen...
Sakset fra et annet forum:
Charter pakk! (http://forum.hegnar.no/thread.asp?id=803783)
Say no more! :p
Orker ikke å skrive noe innlegg på den siden.
Leste alle innleggene, og må si det er noe av det mest barnslige og ignorante jeg har sett.
Det starter jo ut sakelig, men så blir det jo helt idiotisk, med snakk om arbeiderklasser osv.
Greit nok, det er en del charter reisende som er motbydelige, fulle, osv., men det å i det hele tatt å generallisere alle som reiser charter reiser på den måten sier jo noe om personenes egen intelligens.
hehe, her var det mye moro. "Når det er sagt så vil jeg bare nevne at jeg kun flyr C-klasse." Ah, det var bra du poengterte dét! Hvis børsforumistene - som jo alltid tjener så store penger på tradingen sin (i følge dem selv) ikke orker å reise sammen med bærmen, så foreslår jeg å booke C-klasse eller - det kunne jo hende de ble sittende sammen med en eller annen up-grade - ringe Sundt Air ASAP! Der kan de sikkert få fransk vin også...:cheers:
Hehe forumet på Hegnar.no er kjent for å være latterlig og useriøst og det er stort sett de glade/gale amatører som poster der. Driver endel med aksjer selv og det hender jeg titter innom bare for å se på hvor teite enkelte er og hvor lite de vet
Originally posted by CK
Hvis børsforumistene - som jo alltid tjener så store penger på tradingen sin (i følge dem selv) ikke orker å reise sammen med bærmen, så foreslår jeg å booke C-klasse eller -
Ha ha, ja det her de sikkert råd til. Hadde det ikke vært for at enhver idiot har klart å tjene gode penger på børsen de siste årene så har kanskje noen av de råd, men de som tjener nok penger til å fly C på børsen bruker garantert ikke Hegnar forumet til annet en ren underholdning
Et annet sitat:
.....De dummeste av charter kameratene kjøper flybilletter med Ryan eller Norwegian. Når noe går skeis griner de i norsk massemedia og tror de på den måten skal få refundert 20000 kroner til Hotel og 10000 til mat for et par dagers forsinkelse.....
Balle Chlorin
11-07-2007, 10:18
Mye artig på Hegnar.no. Se under "Transport", hvor dagens tema er hvordan en SAS ansatt får bedre servering enn de andre under en flyreise trådstarter var med på :D
Jeg leste det innlegget om SAS maten også.
Kan ikke si annet enn en person er dømt til et liv som en ignorant bavian, når han greier å skrive noe som dette;
"et meget bra svar! takk! hilsen en som ALDRI sitter bak i fjøset."
Hegnar forumet er et trist kapittel i menneskehistorien.. Dog all dene idiotien kan jo til tider også være humoristisk..
litt-amatør
11-07-2007, 15:43
Jeg kan ikke unngå å lure på hvem disse folkene er som sitter og skriver der, må jo helt åpenbart være en del.
Blackhawk
11-07-2007, 19:47
Denne kommentaren synes jeg bare var "gull", helt utrolig sagt. Er nesten så man ikke vet, om man skal gråte eller le (men underholdende lesning er det helt klart!):
Dersom flyveren var sulten burde han ha spist før flyet lettet og ikke dummet ut både seg selv og selskapet på dette viset.
Huff ja, snakk om å "dumme" seg ut gitt... he he.. ^_^