PDA

View Full Version : G'onsdags morgen!


LN-MOW
11-07-2007, 05:02
God hva-det-naa-maatte-vaere fra Alpharetta! Etter en ettermiddag med bommeli-bom som fikk betongblokken ved Veikrysset til aa riste, har det naa roet seg .. 23 grader og kun 90% LF....

Sitter med en liten Glenlivet og heier paa Brasil. Brasil og Uruguay ukjemper akkurat naa en thriller av en fotballkamp i den ene semi'en i Copa America. Brasil leder 2-1 til pause.

Min lokale brennevinssjappe hadde salg i helgen, og jeg jeg sikret meg et par Glenlivet til 30 daler .. lar seg absolutt hoere!

Er halvveis i et todagers kurs i forhandlingsteknikk ledet av en australier ved navn Steve ... Meget underholdende og samtidig laererikt. Mye aa hente her, ogsaa for dagligdags bruk!

dc-8-63
11-07-2007, 05:16
god onsdag fra Sehara....hvor vi gaar mot varme rekord....det kryper opp mot 97F....Tour de Ferry er midlertidig avlyst.....og i morgen blir det ennaa varmere....saa oestlendinger....her finner dere varmen dere leter etter......:p :p :p

Naa venter en Pinot Grigio...passe avkjoelt.....

N2630B
11-07-2007, 05:46
God morgen fra en grå, grå hovedstad.
Har hørt rykter om mer sol fyllte dager fremover, men tar personlig det med en klype salt.
Siste dag av uken med fri har blitt brukt til å stille inn døgnrytmen riktig, for deretter 7 dager som skal brukes til å telle ned til de neste 7 dager med fri (og blir vel litt jobbing inni der også :p )

Håper alle får en bra dag uansett hvor enn de er!

LN-MOW
11-07-2007, 06:13
Holy s... for en finish!! Brasil videre etter en superdramatisk straffekonk!

God natt.

Speedbird
11-07-2007, 06:14
God morgen til det norske flyinteresserte folk. :)

Her går nattevakten mot slutten og en 9 timers lang arbeidsnatt er snart over.
Har vært mye å gjøre i natt, en del snag og en del rutine.

Nå er det hjem og sove, før jeg skal spise middag med en skjønn svensk jente i midten av tjueårene. :)
Deretter på jobb igjen for min sjette nattevakt på rad. :)

Ha en riktig så trivelig dag!
Hilsen fra en Flysystemlærling på OSLTF-AT. :)

EB
11-07-2007, 06:59
Glad morgen... Her er det pakket og klart for avgang med AR159. Svenske Herregårder, hotel på Kastrup og flere svenske Herregårder står for tur den neste uken. Hovedstaden byr på regn - tror faktisk det regner på alle her i byen - og ikke bare de som opprinnelig kommer fra østlandet...:rolleyes: Ha en bedre onsdag...

LN-FHU
11-07-2007, 08:37
Og en riktig god morgen fra Tromsø

Grå start på dagen her også , men forhåpentligvis retter det på seg senere. Mye jobb for tida , men det vises heldigvis på kontoen når lønna kommer.Trenger det nå etter 15 dager med ferie uten lønn.

Ha en jobbfri, og god lille lørdag :D :nor

CK
11-07-2007, 08:45
g'onsdag fra regnvåte Oslo. Kun denne og to arbeidsdager til, så er det avgårde med LH til sol og varme! Noen som kan forklare hvor Starbucks på FRA ligger? Hadde vært godt med en banana-chip frappuccino mellom 737'en og Avro'n

La ut en liten billedserie (den første i rekken fra Paris Air Show 2007) av flyoppvisningen til A380 F-WWEA på Scanair.no (http://www.scanair.no/paris07/) i går. God mulig det kommer flere bilder i løpet av kvelden

ATC-flyradar
11-07-2007, 08:56
God morron fra Oslo nord - Dettev tror jeg blir en slitsom spotterdag på OSL -Leorim ankommer (ny estimert tid) ca kl: 09:30 for å beskue våre utluktsteder rundt OSL.

Så vi håper at skydekke sprekker opp litt og at Leorim for en fin dag sammen med oss.

Jan

tosfreight
11-07-2007, 09:02
Riktig god morgen fra Haugesund.... her regner det masse, og gradestokken har stoppet rundt 13-14 grader..... Men , men, fint vær å sitte inne i........

Someone
11-07-2007, 10:15
God morgen fra Oslo. Opphold akkurat, men ett par regnskurer innen dagen er omme regner jeg med kommer. Ha en fin dag

OJB
11-07-2007, 11:32
God morgen fra Lilleaker,
Da er man på plass på kontoret i utkant-Norge igjen.
Dagen begynte med tungt grått vær i sørvest. Heldigvis intet regn , men genseren måtte frem idag.
Kryss i taket for SAS , idag var vi ut fra gate med SK4002 og LN-RCT før tiden og var i luften før oppsatt avgangstid. Det har aldri hendt meg det siste året.
Skipper'n var svensk eller var svorsk? Har svensker lov til å fly SK maskiner med norsk flagg bak på flykroppen?
Stille og fin tur over fjellet i morges , men hele sør-Norge var under skyene et sted.
Landet OSL før 07.00 og så tidlig har jeg aldri opplevd at "red-eye" flighten har landet før.Bra. Jeg fikk god tid til flytoget for en gang skyld.
Tenkte på Lennart som skal innta fygeplassen med sitt spionasjeutstyr idag på OSL , ikke mye vær å snakke om der oppe idag. Forresten jeg så en solstråle ved Minnesund under innflyging til OSL. Kanskje det hjelper han.
Anyway , ha en fin dag alle.
Under et bilde tatt av Jær-havet på vei til fygeplassen 05.30.

OJB
11-07-2007, 11:32
Tananger by kl 06.16

OJB
11-07-2007, 11:33
Sommeren i Sør-Norge vestenfjells i FL290

OJB
11-07-2007, 11:34
Sommeren østafjells i FL290

OJB
11-07-2007, 11:35
Morgenstemning på OSL 07.00

FBU 4EVER
11-07-2007, 14:46
Joda,både svensker og dansker flyr SAS Norge-flyene.Tror det er en 15-20 stykker som ble utnevnt til kapteiner i våres.De trenger kun et kurs i SAS Norge AOM.De har OSL base.

Ellers er det grått men ikke vått på Nærsnes.Spørs om ikke plenen må klippes idag.Nå venter en sen lunsj.

AirbusTrond
11-07-2007, 16:26
God ettermiddag fra Lilletorget, der man er på plass for å overvåke kveldens mediebilde. Lunsjen består av en Solo Smoothie bringebær som faktisk består av 38 % ananas og bare 27 % bringebær, og god er den, for den inneholder også 20 % banan! :cool: