PDA

View Full Version : Glad tirsdag morgen...

EB
10-07-2007, 07:24
I dag skal de siste forberedelsene gjøres før morgendagens avgang med AR159 til "Syden"... Slipper å vanne blomster og plen i dag også... Ha en bedre tirsdag!

zico77
10-07-2007, 07:35
O-hoy frå Bergen! :) Eg slepper å vanne blomster og hage i dag ja, og kor trist at eg ikkje får klipt plenen i dag heller.... Nærmer seg ferie. Bare få dager igjen....!

sirpjalle
10-07-2007, 07:39
Originally posted by zico77

O-hoy frå Bergen! :) Eg slepper å vanne blomster og hage i dag ja, og kor trist at eg ikkje får klipt plenen i dag heller.... Nærmer seg ferie. Bare få dager igjen....!

Håvard, du får kjøpe deg en sau, så slipper du å tenke på det! :lol:

Men sånn ellsrs, god morgen (regner jeg med) Trøtt i trynet i dag, været er grått og kjedlig. Men ellers en fin dag så lang.

OJB
10-07-2007, 08:45
God morgen fra Tananger/Forus,
For en sommerdag! Idag måtte jeg ty til genser utenpå skjorta!
Hvem var det som avlyste global oppvarming? Jeg hadde jo stemt for dette.
Vel, jeg er glad for at jeg ikke har feriedag denne uka. Fint vær ute til å jobbe inne i!
Det blir å komme ajour disse dager på jobb før det braker løs om et par uker.
I morgen er tid for fyge østover fjellet i skydekket med SK4002 og et par dager på Lilleaker kontoret.
Ha en fin dag alle.

Someone
10-07-2007, 08:51
God morgen fra Lysaker. Idag var det faktisk sol når jeg kjørte hjemmefra, men slikt kan vi ikke ha noe av og innen jeg var på jobb hadde det begynt å regne. Håper på opphold i ettermiddag slikt at jeg får klippet gresset som nå har blitt villmark....heldigvis har jeg ett par dager til å gå på før de gamle kommer hjem.

MartinL
10-07-2007, 09:37
Mornings. ikke mye tid til å scanne scanair i det siste devserre. Ikke blir det bedre de neste ukene heller. Skal med DY til Gdansk om tre timer, for i ettermiddag starter Europaeventyret på sykkel fra Gdansk til Athen. 16 lange dager gjennom Polen, Slovakia, Ungarn, Romania, Serbia, Makedonia og inn i Hellas.

turen kan følges her www.reisefeber.tk

Ha en fantastisk ferie og en fortsatt flott tirsdag.

Bizflyer
10-07-2007, 10:52
Grå tirsdag fra Krs.

I dag var barnevakten syk, så far måtte bli hjemme med junior. Dagen byr på en tur ut til Kjevik for å hente en kamerat som har vært på langtur til de veldig østlige egne. Og junior gleder seg til å se på fly!!

Jaja. Små barn, små gleder!!:p

BF:cool2

ThomAAs
10-07-2007, 10:58
God morgen fra Oslo, her er det ikke regn nå hvertfall...

<i dag står en liten stand by på timeplanen så får vi se hva som skjer...

FBU 4EVER
10-07-2007, 11:37
Originally posted by Bizflyer
Jaja. Små barn, små gleder!!:p
BF:cool2

Jaja.Noe har vi til felles her på forumet!:p

Det regner ikke på Nærsnes,men det kan nok vanke en byge eller to utover dagen.Heller ikke jeg skal klippe plenen idag,heller ikke imorgen.Jeg går på en 11-dagers økt med tlf.-standby på torsdag.Da blir det nok utført noe indretjeneste,skulle jeg tro.

Ha en fin dag!

learjet
10-07-2007, 13:01
Forskjellen på gutter og menn er prisen på leketøyet....

Kan bekrefte at snuppa på to blir ellevill når pappa foreslår å dra på flyplassen. Så jeg tenkte å ta en flyplass dag i ferieuka mi neste uke. Hvor far og datter kan sitte på vollen el lign og se på fly halve dagen. Vi får ta med litt god mat og drikke og lage litt mer hygge ut av det.... hmm, kanskje en barn&fly dag på vollen for oss med barn (alle selvsagt velkommen)

Her nytes fridag sammen med snuppa, været er ok. Overskyet 19.5 grader så kanskje jeg kan greie å klippe plenen før jeg er nødt til å ty til ljåen....

En glad sommerdag ønskes alle

S

Thomas
10-07-2007, 13:03
Fri.. mm.. nei, ikke før i morgen. Senvakt idag.. ikke hjemme før rundt 23:00! :rolleyes:

Trur jaggu jeg ser sola der oppe ett sted.. og akuratt nå; 20.6 grader.