PDA

View Full Version : MyTravel vs. Thomas Cook

Blubird
08-07-2007, 21:00
Fusjonen skulle være gjennomført innen 01/06 ihht. pressemeldingen fra februar, noen som vet hva status er på fusjonen? Har ikke greid å finne noe nytt stoff på emnet.

EK 007
09-07-2007, 12:18
joda, fusjonen er gjennomført. Nå heter det Thomas Cook Group plc. I England blir MyTravel Airways UK og Thomas Cook Airlines slått i sammen til Thomas Cook Airlines, som skal fly på MyTravel UKs AOC. I Skandinavia skal MyTravel Airways bytte navn til Thomas Cook Airlines Scandinavia, noe som skal gjennomføres ved årsskiftet.

karsten
09-07-2007, 14:55
Originally posted by EK 007

joda, fusjonen er gjennomført. Nå heter det Thomas Cook Group plc. I England blir MyTravel Airways UK og Thomas Cook Airlines slått i sammen til Thomas Cook Airlines, som skal fly på MyTravel UKs AOC. I Skandinavia skal MyTravel Airways bytte navn til Thomas Cook Airlines Scandinavia, noe som skal gjennomføres ved årsskiftet.

Det skal nok styrke genkendeligheden!:question:

OSLansatt
09-07-2007, 22:42
Eller rett og slett "My Cook"

LN-MOW
09-07-2007, 22:49
Eller ...... :p

Blubird
09-07-2007, 23:17
Personlig mener jeg at merkevaren Thomas Cook er litt uheldig å bruke her til lands, med tanke på ordlyden i etternavnet. Kan bare se for meg kommentarene som må komme fra bl.a. norsk "ungdom" på chartertur til sydens varme land. ^_^

Om ikke annet så er ihvertfall blåfargen til Cook en reise bedre enn orangevarianten til MyTravel.

Someone
09-07-2007, 23:25
Originally posted by Blubird

Personlig mener jeg at merkevaren Thomas Cook er litt uheldig å bruke her til lands, med tanke på ordlyden i etternavnet. Kan bare se for meg kommentarene som må komme fra bl.a. norsk "ungdom" på chartertur til sydens varme land. ^_^

Om ikke annet så er ihvertfall blåfargen til Cook en reise bedre enn orangevarianten til MyTravel.

Vel, nå har det gått greit å bruke merkenavnet Thomas Cook i UK i 100 år......og Cook er jo minst like nærme den engelske som det norske ordet:p

CFM
09-07-2007, 23:46
Må være bra å fly med Thomas Cook på charter til Pula da ;)

tabrenna
10-07-2007, 14:32
Originally posted by Blubird
Kan bare se for meg kommentarene som må komme fra bl.a. norsk "ungdom" på chartertur til sydens varme land. ^_^

Originally posted by CFM

Må være bra å fly med Thomas Cook på charter til Pula da ;)

:D

Perra Skoog
11-07-2007, 22:37
Ja varför inte ta tillbaka Premiair. hade ju varit lite kul tycker jag. Iofs så blir det väl svårt eftersom flygen ska delas med den engelska bolaget.

Thomas Cook... ja vad säger man. På kontoret skämtade vi om att det skulle heta Cook Pit också.