PDA

View Full Version : G'Loerdag Morgen

LN-MOW
07-07-2007, 03:29
.. og hvorfor krysset jeg av DY? Jo - jeg skal fly dem for foerste gang!! Men hadde ikke Ryanair gaatt saa tidlig som 0625 hadde det blitt dem ... litt i tidligste laget for meg ..

Gleder meg til en tur til gamlelandet ... kanskje blir det tid til en tur paa vollen ogsaa, hvis noen tilbyr skyss? Eller en fly-og-boerst..? :p

Uansett .. det er klamt og vamt her i Alpharetta .. sitter og ser Crowded House live paa TV og nyter en liten brun en ... godt med helg .... det skal det lite gjoeres unntatt aa se kvartfinalene i Copa America.

DY Tech
07-07-2007, 05:37
Skal si fra hvis jeg skal oppover.God tur hjem

Egil
07-07-2007, 06:16
Gooood morgen fra MJF!

På tur til jobb i dag opplevde jeg at noe blankt og vått traff bilvinduet mitt... Jeg er ikke helt sikker på hva det er da jeg ikke har sett slik på flere uker her nord :rolleyes:
Uansett, alle pax på morgenflyet til Namsos og Trondheim er sjekket inn og vi venter kun på at fuglen skal lande (litt forsinket grunnet parkeringskluss i BOO).

Ellers bringer dagen (kvelden og natten) meg til Sandnessjøen hvor jeg skal i bryllup til en god venn av meg!
07.07.07, jissessss for en klissedato å gifte seg på og de blir sikkert ikke de eneste som lar seg lenke i dag... :wow:

Egil

flyKSU
07-07-2007, 07:25
Morn morn fra et halvskyet nordvestland.
Resten av dagen går med til litt smårydding og slikt. Ha en bedra dag allesammen :)

ENGM RAMP
07-07-2007, 07:44
God morgen alle sammen!

Du verden, håper du får en fin tur med DY Andy, og nyt dagene i heimlandet når de kommer :D Ellers her er det en nydelig morgen....sitter her og sender METAR'erer på rekke og rad fremover idag, sååå er det hjem og rett til Tønsberg og 1 årsdag for min lille niese, før resten av helgen skal tilbringes her igjen....Sukk!

Ha en herlig helg alle sammen!

:cool:

EB
07-07-2007, 07:59
Velkommen hjem MOW!!! Klart vi kan få til en Fly&Alkohol tidlig i august... Ellers skinner solen i hovedstaden og det er varmt...herlig med ferie, ferie og atter ferie!!! Ha en bedre lørdag...

Utflyttet
07-07-2007, 08:22
Morn morn fra Bergen. Her skal det bli strålende sol og jeg skal ut og hjelpe noen venner bære takstein. Regner med det blir seng ganske tidlig i dag... ha en bedre dag! :)

-A

sirpjalle
07-07-2007, 08:49
God morgen ja... Har en ting å si, TRØTT, vært en hard uke på jobb. Denne helgen skal det slappes av ja... Har noen timer ledig når ungene skal i gebursdag, får satse på opphold på Sola. :p

ThomAAs
07-07-2007, 10:01
God morgen. etter en sen flyvning til RJK så venter SPU i dag nesten like sent. Ellers så regner det ikke og da klager ikke jeg. Ha en fantastisk dag alle sammen :D

Farmer
07-07-2007, 10:45
Riktig god morgen fra Farmen. Her er det fortsatt kanonvær, dog litt mer overskyet enn vi har vært vant med de siste 3-4 ukene. De regndråpene Egil skrøt på seg i morges må ha vært veldig lokale, for her er det like tørt. Akkurat nå kunne vi faktisk ha behøvd en skikkelig regnskur om ikke annet for å få bort litt av støvet:D
Nå er det en tur ned til byen og et par kaffelag som skal besøkes før det blir grilling i kveld med familien og en gjeng med venner som kommer oppover.

Egil
07-07-2007, 10:55
Originally posted by Farmer

De regndråpene Egil skrøt på seg i morges må ha vært veldig lokale, for her er det like tørt.

Kan nok stemme det, men det var såpass at vindusviskerne fikk seg et par tre minutter, dog på interval ^_^

før det blir grilling i kveld med familien og en gjeng med venner som kommer oppover.

Skulle vi ikke ha invitert til en "Up at the Farm" samling for forumet Farmer?
Med grilling og iskald drikke + vin (vi har da så mange vinelskere her) og gjerne en god gammel årgang til kaffen (nei ikke den typen man heller oppi kaffen...)

Egil

Someone
07-07-2007, 11:14
God morgen fra Oslo. Da er frokost inntatt og det blir en liten tur til byen for ett par små ting før det blir grilling ikveld. Ha en fin lørdag

N2630B
07-07-2007, 12:09
Ja god morgen, virkelig.
Hølja ned da øyet lukket seg, men akkurat nå så kan det se ut som det blir en passe bra dag.. vi får bare håpe..

OJB
07-07-2007, 12:25
God morgen fra Tananger,
Her har vi stadig bedre vær enn værmannen lovet igår kveld. Brunchen er unnagjort og en liten handletur står for døren.
Satser på litt grilling senere idag og så får vi krysse fingrene for at været holder.
Det hadde jo vært greit siden vi har 4-5chartere her på SVG sent på ettermiddagen og litt fotosafari kan jo skje dersom været holder.
Ha en fortsatt fin helg alle.

Bizflyer
07-07-2007, 13:53
Vær hilset fra Krsand!

Her har formiddagen vært litt i dimman etter litt inntak på byens skjenkestuer i går kveld! Deilig med en liten utblåsning!

I dag er det sofadagen! Det regner ute (som vanlig) og huset er tørt! Kanskje en film eller 3 på tv vil være det rette! Eneste minuset er at jeg må en tur på butikken! Men det overlever vi nok. Tror jeg setter et par pils i kjøleskapet i tilfelle tåken letter!

Ha en striregnende lørdag!

BF:cool2

LN-MOW
07-07-2007, 15:21
It was intentional ... ;)

MountainDew
07-07-2007, 22:29
Hvilke fly kommer du med fra London?

LN-MOW
07-07-2007, 22:37
Morgenmaskinen ..

ATC-flyradar
07-07-2007, 22:45
:nor klar for LN-MOW til Norge, egentlig bør mange av oss stå på vollen ( 19R ) og da må noen klarlegge dette for TWR at dette er viktig. En landsmann kommer fra Atlanta til OSL for å bli fotografert :colgate:

Tror det 7.august - sett av dagen på OSL :drunk:

Velkommen til Norge Andreas :old

Jan

LN-MOW
07-07-2007, 23:35
Nuvel .. ingen grunn til aa gaa av skaftet .. :p

Men det kunne vaert hyggelig med noen pils og litt bullshitting paa et dertil egnet sted fredagen eller loerdagen?

SQ 777
08-07-2007, 11:54
Velkommen hjem ! Husk rad 12 på OK 734 , der sitter du godt ! :exclamati

MountainDew
08-07-2007, 12:37
og 13 A/F på DY. Jeg er nok i FL den uken på fallskjermkurs