View Full Version : Hva skjedde med "Ryanair !"-tråden?
Når vi var så godt i gang, så gikk den føyka :white
Itte vet je .. men det er kun forfatteren som kan slette traaden. (unntatt oss moderadiatorer, men vi bruker hengelaas..)
Ja, var'ke forfatteren en med kort vei til TRF, så vet itte je heller :p
sail4fun
06-07-2007, 21:53
Jakten på http://forum.scanair.no/read.php?TID=20161 kan begynne ...
Go back and try again.
.. og passerer du Torp, faar du 200 kroner! :p
ATC-flyradar
06-07-2007, 22:09
Originally posted by LN-MOW
Go back and try again.
Dette er tåpelig - det er ikke mulig at ENTO forfatteren av en tråd sletter alt pga at noen sier noe negativt om Ryan ;)
Useriøst uanz årsak :o
Jan
Originally posted by ATC-flyradar
Originally posted by LN-MOW
Go back and try again.
Dette er tåpelig - det er ikke mulig at ENTO forfatteren av en tråd sletter alt pga at noen sier noe negativt om Ryan ;)
Jan
har ENTO noensinne begynt en seriøs tråd ? :lol:
KennethGS
07-07-2007, 00:08
Originally posted by ATC-flyradar
Jan
Ikke ulikt det å bruke "z" istedet for "sett" i ordet "uansett"? Har du dårlig tid?:rolleyes:
Tommy777
07-07-2007, 01:12
Jeg synes at forfatter ikke bør ha mulighet til å slette tråder som det er postet svar til. Når diskusjonen er kommet i gang, bør retten til å slette tråder kun ligge hos mods...
Ikke tale om at vi lar folk få slette egne tråder på FT...
Enig!!!
Jeg stemmer for en endring i forumet her! KUN moderator får lov til å slette tråder, da gjerne etter henvendelse fra fortvilte forumister som innser at de har skrevet/startet noe de ikke helt burde...
Tenker da på taushetsbelagte ting og tang!
Ellers er det jo en smal sak å redigere egne innlegg om man har hatt en trykkleif eller to...
Egil
Utflyttet
07-07-2007, 07:24
Ønsket er notert. ;)
-A
Jeg er også enig i det. Har man først kastet en snøball så må man regne med å få noen tilbake(et par 1000 i FR sitt tilfelle;) ) Og leve med det...
edit, typos...
Enig. Har man først postet noe så får man være villig til å stå for det (eventuelt beklage hvis man forandrer mening) eller så får man la vær å poste
Men tråder uten svar bør man få slette.
Det er ikke mange dagene siden jeg så en gammel nyhet på ei nettavis og skulle poste om den. I det jeg trykte "submit" gikk det opp for meg at dette var dumt og slettet tråden etter noen sekunder. Alle andre slapp å lese gammelt nytt og jeg slapp å se ut som en tulling som postet gammelt nytt.
Originally posted by Tommy777
Jeg synes at forfatter ikke bør ha mulighet til å slette tråder som det er postet svar til. Når diskusjonen er kommet i gang, bør retten til å slette tråder kun ligge hos mods...
Ikke tale om at vi lar folk få slette egne tråder på FT...
Det synes jeg og er rimelig. Slutter meg til en slik praksis.
Hva handlet denne tråden om?