PDA

View Full Version : Metallica stjerne fikk ikke forlate flyplassen grunnet Taliban lignende skjegg


Tommy777
06-07-2007, 18:55
Trodde Metallica-frontmann var Taliban-medlem

(VG Nett) Metallicas James Hetfield ble stanset av sikkerhetsvakter på Luton Airport i går.



http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=149618

Jack
06-07-2007, 19:41
:colgate:

Satser på at han får en bedre velkomst når han om en uke ankommer Danmark og skal spille på en potetåker i provinsen...... :cool: :lol:

KennethGS
06-07-2007, 21:19
Tipper han får en varm velkomst FØR det, allerede på tirsdag... 50.000 Metallica-fans på Valle Hovin skal bli gøy... ^_^

Jeg er bare overlykkelig over at Valle Hovin har hardt gulv, ikke gress som på de gjørmebadene med livemusikk som har vært arrangert i skandinavia den siste tiden...^_^

Egil
07-07-2007, 06:56
Mmmm ser fram til en kveld på Valle nå ja!!
Håper bare på overskyet vær og ca 20 varme sånn at ikke hele sceneshowet blir ødelagt av lange lyse sommernetter...


Egil

KennethGS
07-07-2007, 07:52
Vel, så langt så ser det vel mer ut som om det kan bli vær for overlevelsesdrakt... :cry:

laurenz
08-07-2007, 22:10
Jeg hadde ikke kjent igjen mannen men det spiller vel liten rollen. Mannen har skjegg, so what? Hva om han da faktisk er moslim? So what? Det er tydeligvis ikke mye som skal til for å bli stemplet terrorist. :rolleyes:

Hilsen,
Laurenz

Someone
20-07-2007, 14:38
Men det gikk bra gjennom security for han paa LHR igaar, men da var bukkeskjegget litt kortere og han reiste med familien.


Stod 2 meter bak Hetfield med familie i transfer security paa T1 igaar i en slags pre-ko som alle maatte staa i siden selve hallen var full. Saa snart vi slapp inn i hallen forsvant han gjennom Fast-track, men jeg maatte staa sammen det som bokstavlig talt var de uvaskede massene

view
23-07-2007, 22:05
Og når Hetfield har kommet seg hjem fra Europa-turneen, viser det seg at hele greia bare er agurk oppspinn:

"MESSAGE FROM JAMES
7/20/2007

In the last few weeks there have been a lot of rumors flying around saying that I was detained by airport security in London while on tour in Europe. I'm here to tell you that it never happened . . . pure fabrication! The story is simply that there is no story . . . it's scary how gullible and easily fooled the press is!"

Metallica.com (http://www.metallica.com/index.asp)