PDA

View Full Version : Frokost, liksom

Isbamse
06-07-2007, 17:25
Frokosten SAS skryter sånn av at de har innført består av et halvferskt rundstykke, litt juice og et par sjokoladebiter. Absolutt godt, men ikke mye å bli mett av, fant jeg ut i morges. Jeg ville synes det var bedre at de heller kuttet den ut, og heller solgte en skikkelig frokost man blir mett av. Jeg hadde tilfeldigvis spist på forhånd nå, og det var jeg glad for.

Men det var morsomt at det var kvinnelig kaptein - hvor mange finnes det i SAS?

CK
06-07-2007, 17:33
kravstor, Isbamse?
Synes frokosten er helt grei - er du veldig sulten bør du nok heller spise på forhånd, vettu... Det er en liten sak å bite i. På Europa-rutene er det mer - en liten pose med rundstykke, youghurt m/müsli og juice + kaffe/te. Helt kurrant

EB
06-07-2007, 17:36
Synes også frokosten smaker godt...og jeg trives med både den og gratis kaffe igjen!

Tommy777
06-07-2007, 17:42
Ja ja... Man kan vel ikke forvente seg egg og bacon med stekte poteter...

Frokost skal være lett og greit etter min mening. Et business class måltid er heller ikke store greiene, men det smaker.

Det er ihvertfall bedre enn ingenting

SAS C klasse frokost (før de forbedret servicen)

Utflyttet
06-07-2007, 18:09
Originally posted by CK

kravstor, Isbamse?
Synes frokosten er helt grei - er du veldig sulten bør du nok heller spise på forhånd, vettu... Det er en liten sak å bite i. På Europa-rutene er det mer - en liten pose med rundstykke, youghurt m/müsli og juice + kaffe/te. Helt kurrant

Men hvorfor forskjellig frokost, den europeiske er jo nam, og noen nyvarmede rundstykker og litt ost og skinke er den jo helt god...

-A

Tommy777
06-07-2007, 18:13
Originally posted by ph-ndr

Originally posted by CK

kravstor, Isbamse?

Men hvorfor forskjellig frokost, den europeiske er jo nam, og noen nyvarmede rundstykker og litt ost og skinke er den jo helt god...

-A

Europeisk frokost er kun til flex og C mens domestic er til alle..

Jack
06-07-2007, 19:44
Hadde ikke BA egg og bacon på frokostbrettet før? Med stekte poteter og små pølser..... ?

zico77
06-07-2007, 22:10
Det er såvidt tid å trøkke i seg frokosten som serveres mellom BGO og SVG, nedstigning starter jo før ein er ferdig med å stige -og det er vel antatt den samme frokosten som serveres generelt. Igrunn er det vel litt dumt å forvente at SAS skal smøre frokosten -nei, 10 minutt tidligere opp, så er det tid til god frokost heime :) (og då blir den alltid god)

Isbamse
07-07-2007, 09:10
Kravstor? Kanskje :colgate:

Men det har vel noe med at som nordmann forventer jeg at frokost er et skikkelig måltid. For all del, jeg hadde fløyet SAS i går uansett pga pris og tilgjengelighet, men nettopp derfor mener jeg at man heller burde solgt forkost, med valg mellom liten og stor, til de pax som ville betela for det.

Ja, jeg hadde spist først, delvis fordi jeg ikke visste hvor mye mat det ble, delvis fordi jeg måtte spise opp noen jordbær og en halv isboks fra Haagen Dazs før jeg dro sørover:colgate:

EB
07-07-2007, 09:48
Jeg har ikke den stoore matlysten på morgenkvisten - men kaffe og litt å bite er helt topp!!

view
07-07-2007, 11:16
Originally posted by Jack

Hadde ikke BA egg og bacon på frokostbrettet før? Med stekte poteter og små pølser..... ?

Det får du fremdeles om du flyr morgenfly og sitter foran på Club. Full English er en solid start på dagen.