PDA

View Full Version : Nårtid sluttet BRA å fly til Oslo?

Desk pilot
06-07-2007, 14:55
Ser på Dreamtravels hjemmesider at de har avsluttet samarbeidet med BRA og at det for tiden ikke er noen direkteflygninger mellom Oslo og Fortaleza/Natal. Er det lenge siden dette trådde i kraft?

www.dreamtravel.no/index.asp?action=category&catid=220 (http://www.dreamtravel.no/index.asp?action=category&catid=220)

ENGM RAMP
06-07-2007, 15:21
Hmm, har ikke sett maskinen her på flere mååååneder!

CK
06-07-2007, 16:53
med fare for å bli litt tabloid er det kanskje slik at en del av kundegrunnlaget for flygningene er vekk med tanke på arrestasjoner, eiendomssnusk etc i Brasil der norske borgere er involvert?

MartinL
06-07-2007, 20:17
er ikke dette kun en vinter rute?

Blubird
07-07-2007, 00:43
Mener å ha lest et sted i vinter at det kun var snakk om et begrenset antall flygninger med BRA fra OSL.

Egil
07-07-2007, 06:22
Direkteflyvning... Nei det har jeg nå ikke sett!
Skal til Natal på onsdag og må fly OSL-FRA-LIS-NAT for å komme meg! Ikke engang mulig å fly direkte til Lisboa og rekke TP145 til Natal engang... Dette er for dårlig!

Men direkteflyvning til Fortaleza (eller Natal), er det mulig det var dårlig belegg eller var det charter med Ving & Star Tour som fylte opp disse flyene?

Egil

Superhai
07-07-2007, 07:26
Det var en vinterrute, vi hadde i hvertfall fått beskjed fram til ca april for handling som jeg husker. Det var Dreamtravel som solgte billetter til den. Hvor lønnsom den var vet jeg ikke, men hvis den var det kommer den nok tilbake til vinteren.

ThomAAs
07-07-2007, 10:06
Natal gikk jo fra en DK 332 forrige vinter til en Novair 321 denne vinteren. Så noe har jo forrandret seg...

Men reis til Brazil, helt fantastisk sted :colgate:

Desk pilot
09-07-2007, 14:55
He-he CK, jeg har tenkt samme tanke som deg. Ser også at de fleste eiedomsannonsene for Natal har forsvunnet iløpet av våren...

DreamTravel fortsetter imidlertid samarbeidet med BRA, der man tilbyr direkteflygninger fra Køln til Rio.

www.dreamtravel.no/index.asp?action=newssingle&newsid=192 (http://www.dreamtravel.no/index.asp?action=newssingle&newsid=192)