PDA

View Full Version : God fredagsmorgen..

Boeing
06-07-2007, 03:15
Avdeling very øst melder om litt disig men varmt vær i dag. Dagen skal bl.a tilbringes på the great wall...
Ha en flott dag.

Utflyttet
06-07-2007, 03:31
God morgen. Våknet litt tidlig her, som er like greitt, det var et par ting som måtte ordnes på nattestid her. :)

Nå er det frokost og mekking av noen brannmurer og litt mer moro.

-A

Martin
06-07-2007, 03:47
Morgen? Klokka er jo bare kvart på ni på kveden jo.. (Her i Chicago, hvertfall...)

Utflyttet
06-07-2007, 03:53
Men så er du i feil ende av verden... ;)

-A

Utflyttet
06-07-2007, 05:57
GAAAAAAAAAAAAAAAAAH! Dette er sånn passe åfftopik, men:

http://www.dn.no/forsiden/politikkSamfunn/article1131035.ece?WT.svl=article_title

"Rekordlave kraftpriser gjør at kraftselskapene taper stort på flommen."

Makan til syt med roten langt inni uvirkeligheten. Kan jeg og nå si jeg har tapt 10 mill i inntekter i år fordi jeg hadde hatt muligheten å fakturere det om jeg kunne jobbet alle oppdragene jeg *KUNNE* ha skaffet meg?

-A

EB
06-07-2007, 06:30
Glad fredag! Siste arbeidsdag før 3 ukers ferie... Hvor ferden går vet vi kanskje mer om i løpet av dagen...uansett vær skal det bli godt med ferie! Ha en bedre fredag...:nor

GFL
06-07-2007, 06:50
Ferdig med nattskift for denne uken. Har et jobbintervju idag, så blir en spennende dag. Og været er knall, endelig litt blå himmel og skimte etter noen uker med skyer og ustabilt vær.

Thomas
06-07-2007, 07:04
Originally posted by GFL

Ferdig med nattskift for denne uken. Har et jobbintervju idag, så blir en spennende dag. Og været er knall, endelig litt blå himmel og skimte etter noen uker med skyer og ustabilt vær.

Velkommen skal du være.. går sikkert bra! :)

Når har du "time"? .. Jeg skal jobbe fra 8 til 17:30.. Jippi.. :old

CK
06-07-2007, 07:08
god fredag! Nå er det snart helg, og i kveld skal jeg rømme fra regnet og tilbring et par timer i mørket med "officer McClane". Yippi-kay-ey, motherfucker!

Someone
06-07-2007, 07:40
God morgen. På tide å sette seg i bilen og komme seg ut til Lysaker. Nå er det kun 7,5t til helg og også på meg venter John McClane iløpet av helgen. ha en fin dag.....sol er det jo også idag :D

MountainDew
06-07-2007, 07:43
God morgen fra NP Gardermoen! Jeg var på The Great Wall forrige uke. Trip report kommer snart :smile2

OMW
06-07-2007, 07:46
Snart er deg endelig helg :-p

Håper på en mildere fredag enn torsdag på jobb.. Sånn så det ut tidligere i dag. Ugh.
KLVK 052353Z 29010KT 10SM CLR 41/10 A2974 RMK AO2

Ikke uvant temp fra LAS etc, men der er det i det minste enda tørrere..

FBU 4EVER
06-07-2007, 08:18
Tidlig opp og praktisk talt ferdig med å pakke.Det blir ORD i dag og høyst sannsynlig en Bluecheese Burger og et par Goose Island Honker til kvelds.På "Elephant & Castle".

Nærsnes ligger badet i morgensol,nesten ikke skyer på himmelen!
Ha en bedre helg,alle sammen!

LCH78
06-07-2007, 08:33
Her i Luleå så har man begynt pakkinga.. Friuka og "ferien" min er over for denne gangen og jeg har 86mil å kjøre før man er hjemme i Vadsø *jippi*

Bizflyer
06-07-2007, 09:27
God freddasmorra fra Kristiansand. Her regner det i dag igjen. Var inne på værmeldingstjenesten til CNN.com og der sies det drittvær helt frem til neste søndag iallefall! Man kan jo bli deprimert av mindre. Og med fare for å gjenta meg selv: Godt jeg ikke har ferie nå!

Siden det er freddan og jeg har vært snill gutt hele uken, tror jeg det blir noen øl på meg i kveld. Det hadde smakt deilig!!

Går med planer om en liten Berlin tur i slutten av måneden! Det pleier alltid å være en højdare! Håper bare at det ikke blir like varmt som under fjorårets tur, da termometeret passerte 39 grader. Det var noe slitsomt! Men hvis vi i år bestiller hotellrom med aircon, så blir det sikkert såpass kaldt at det ikke hadde vært behov for aircon. Det blir vel nesten som at det aldri blir regn når man tar med seg en paraply ut?!?

Ha en tørst fredag!

BF:cool2

ATC-flyradar
06-07-2007, 09:27
God morgen fra Oslo nord.

Våknet til SOL :rolleyes: - det er ikke ofte den siste tiden. Men aberet var at det luktet DRITT i hele oppgangen, etter at kloaken hadde gått amokk etter et skikkelig regnskyll i går ettermiddag, så vaktmester eller andre må først få vekk ekstra kloakvannet, deretter spyle, lufte osv.

Blir på jobben til lukten er borte ............ GOD HELG og god ferie til alle dere som skal ut på ferien denne helgen.

Jan

KennethGS
06-07-2007, 09:45
God helg alle sammen.. Selv beveger jeg meg nå inne i siste ferieuke for nå... Blir litt mer i august..^_^

Ellers så er det jo artig å lese at Hanekleivtunnelen på E-18 åpner igjen i kveld, etter å ha vært stengt siden romjula...

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=149512

Kan vi føle oss trygge i tunnelene nå?

- Her er det gjort en stor og grundig jobb, og jeg mener at dette skal holde nå. Folk kan føle seg trygge, sier distriktsveisjef Andreas Setsaa i veivesenets region sør.

Folk følte seg trygge før raset også, for også da trodde man vel at det var "gjort en stor og grundig jobb" som skulle holde...

DEN tilliten kommer nok aldri tilbake.. Hehe..^_^

OJB
06-07-2007, 10:02
God morgen fra Tananger/Forus,
Her det noe grått i den sørvestre delen av landet i morgentimene. Det blir full fart på jobb idag før helgen starter.
Helgen skal brukes til god avslapping og produsere scrappbook fra siste tur til US med min bedre halvdel. Det er halve turen.
Bedrer værer seg blir det vel en tur til fjells også.
Ha en fin dag og god helg alle.

flyKSU
06-07-2007, 11:11
God fredag formiddag fra det solfylte vestland. Har fremdeles en halv pondusbok som ikke er lest, så nå har jeg lagt planen for resten av dagen :p

Snart helg! Ha en bedre Fredag :)

GFL
06-07-2007, 12:47
Originally posted by Thomas

Originally posted by GFL

Velkommen skal du være.. går sikkert bra! :)

Når har du "time"? .. Jeg skal jobbe fra 8 til 17:30.. Jippi.. :old

Prøvde å se etter deg, men så deg ikke. Men tror jeg spotta FBU4EVER rundt 10.30, trodde det var lovlig sent til ORD-avgangen så tok ikke sjansen på plage han.

Så er det bare å se om jeg får noe tilbud, dessverre noen uker til jeg kan dra på kurs.

LN-MOW
06-07-2007, 13:41
God morgen fra Det Store Veikrysset! Her synger Ulf Lundell morgenen inn til min kontorkamerats glede. Han er imidlertid vant til aa hoere mye rart fra min Creative Nomad, saa han gjoer ikke annet enn aa riste paa hodet og smile overbaerende ... :p

Kun faa timer til helg ... har planer om aa smyge etter lunch hvis ikke det skjer noe spesielt. Blir muligens ogsaa kino paa meg i kveld .. 'Sicko' staar paa oenskelisten. Egentlig bare en bekreftelse paa hva vi vet paa forhaand. Synd, men sant.

20 pluss - 84% klamhetsfaktor - og solen skinner!

Ha ein framifraa helg!

Egil
06-07-2007, 14:01
I Mosjøen viser gradestokken nå 28 varme og jeg gruer som en hund til å jobbe ettermiddag på MJF!
Solen steker på vinduene og klimaanlegget er IKKE dimensjonert for oppgaven værgudene har pålagt den nå ^_^

Har arbeidshelg så om noe flyrelatert skulle skje i min region så leser dere det først på Scanair.no :cool:

Egil

Thomas
06-07-2007, 18:08
Prøvde å se etter deg, men så deg ikke. Men tror jeg spotta FBU4EVER rundt 10.30, trodde det var lovlig sent til ORD-avgangen så tok ikke sjansen på plage han.

Nei, var ute på Continental fra 0900 til 12:00.

Hvordan gikk det på intervju.. og ble det holdt nede hos oss?

Tommy777
06-07-2007, 18:12
God formiddag fra Chicago. Her i byen fortsetter en varm og ikke så fuktig sommer. Skyfri himmel igjen

Jeg lekte guide i går for Martin og kompisen hans i går. Det ble sightseeing rundt Chicago og etterpå spanderte gutta en hyggelig middag på meg. Takker for det :-p. De setter seg på toget etter litt mer sightseeing i Chicago i dag.

Vi bestemte oss for å treffes i LA på mandag. Jeg har linet opp en Mustang Cabriolet slik at de får litt amerikansk bilfølesle

Ha en god helg alle sammen!

EB
06-07-2007, 18:16
Nå åpnes snart både sist ukes vintips og denen ukens vintips... I mangel på vaskehjelp er huset selvvasket og klart for innrykk...:D

Tommy777
06-07-2007, 18:22
Originally posted by EB

Nå åpnes snart både sist ukes vintips og denen ukens vintips... I mangel på vaskehjelp er huset selvvasket og klart for innrykk...:D

Synes du burde lage vintips for oss amerikanere også :D

Jeg handler for det meste på http://www.samswine.com/ ;)

LN-MOW
06-07-2007, 20:22
^_^ Og da har vi booket en liten add-on til min neste London-tur .. det blir noen dager i Oslo i begynnelsen av august! Kanskje vi faar til en liten fly-og-boerst paa Onkel Blaa eller no' saant?

Blir deilig aa faa fylt opp med pulverpadder .. abstinensen herjer ....

To nye flyselskaper blir det ogsaa - Norwegian og CSA!

GFL
07-07-2007, 03:35
Originally posted by Thomas

Nei, var ute på Continental fra 0900 til 12:00.

Hvordan gikk det på intervju.. og ble det holdt nede hos oss?

Hadde fin utsikt utover avgangshallen iallefall. Jeg følte det gikk greit, men jeg har ikke mulighet å ha oppplæring før uke 32, siden jeg må kjøre truck hos Tine frem til da.

LN-MOW
07-07-2007, 05:19
Flere forumister dratt inn i Servisairs nett .. ??? ;)

LCH
07-07-2007, 13:29
Originally posted by Tommy777

Originally posted by EB

Synes du burde lage vintips for oss amerikanere også :D

Jeg handler for det meste på http://www.samswine.com/ ;)

Sam's Wine? En del av Wal*Mart konsernet? :p:cool:

Mitt lokale "vinmonopol" mens jeg var der borte: Happy Harry's Bottle Shop (http://www.happy-harrys.com/) Digger navnet!

KennethGS
08-07-2007, 18:13
Originally posted by KennethGS

Ellers så er det jo artig å lese at Hanekleivtunnelen på E-18 åpner igjen i kveld, etter å ha vært stengt siden romjula...

...og så lenge varte det... Trafikken er igjen tilbake på gamleveien...

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=149772

http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/07/08/505700.html

:rolleyes: