PDA

View Full Version : Trafikktallene for juni er begynt aa komme ...


LN-MOW
05-07-2007, 23:12
... og de er temmelig heftige:

Delta rapporterer ny pers. (http://news.delta.com/article_display.cfm?article_id=10776)

Southwest med lf paa 82.1%. (http://money.cnn.com/news/newsfeeds/articles/prnewswire/LATU02003072007-1.htm)

Regn med flere gode tall utover.

Someone
05-07-2007, 23:42
CO smeller til med 85,7%

http://biz.yahoo.com/prnews/070702/lam149a.html?.v=1


Klarer ikke Am. selskaper å tjene penger nå kan de legge end å finne på noe annet å gjøre

ThomAAs
06-07-2007, 08:43
AA klasker også til:

Push my button (http://www.aa.com/content/amrcorp/pressReleases/2007_07/03_aajuntrf.jhtml)

Det var jo faktisk ganske bra om jeg får si det selv :D
Kabinfaktorpå 87,1...

Someone
06-07-2007, 09:04
Kabinfaktor på over 85% for nettverksselskaper betyr jo i prinsippet stappfulle fly da det faktisk for dem er vanskelig å komme høyere

amatør
06-07-2007, 09:29
Originally posted by Someone

CO smeller til med 85,7%

http://biz.yahoo.com/prnews/070702/lam149a.html?.v=1


Klarer ikke Am. selskaper å tjene penger nå kan de legge end å finne på noe annet å gjøre
Jepp, en kollega fløy tur-retur OSL-EWR i slutten av juni: stappfullt begge veier, både foran og bak.:up:

Tommy777
06-07-2007, 18:40
Originally posted by ThomAAs

AA klasker også til:

Push my button (http://www.aa.com/content/amrcorp/pressReleases/2007_07/03_aajuntrf.jhtml)

Det var jo faktisk ganske bra om jeg får si det selv :D
Kabinfaktorpå 87,1...

Og United klasker til med 89,1% kabinfaktor....

http://www.united.com/press/detail/0,6862,58292,00.html

Vi ser at både AA og UA har mindre kapasitet i år. AA har en større nedgang enn UA, man ser at UA har hatt en voldsom økning i det trans atlantiske markedet og andre internasjonale destinasjoner.

Alle følger etter Dag og satser på reiser over seas.. Det funker.

Så var det å se om det ble noen dollar igjen... Får håpe det, men tviler..

Someone
09-07-2007, 23:11
Her er en liten oversikt fra a.net

http://www.airliners.net/discussions/general_aviation/read.main/3500557/

Alle de 10 største ligger mellom 81,3 og 89%