PDA

View Full Version : Glad torsdag morgen...

EB
05-07-2007, 07:10
Fortsatt fuktig i hovedstaden - men nå er det snart ferie...i 3 uker!!! Ble en lang dag i går - hjemme fra Halden og Allsang på Grensen (på TV i kveld) ved midnatt. Men er det sommer så er det sommer.. Ha en bedre torsdag!!!

Utflyttet
05-07-2007, 07:21
Morn morn...

Da er det mer småplukk og nok en dag med papirer, men man begynner da å se konturene av en helg i horisonten. :)

-A

zico77
05-07-2007, 07:33
God morgon, også i dag frå Stavanger; men reiser tilbake til gode Bergen i ettermiddag :)

Someone
05-07-2007, 08:06
God morgen fra Lysaker. Ny dag på kontoret venter. Foreløpig kun overskyetm, men snart kommer vel regnet igjen. Ha en fin dag

Brave
05-07-2007, 08:18
Første dag av ferien her i huset! 4 fine uker å se frem til. ATPL eksamen er i boks, begynner i ny jobb til høsten! Akkurat nå er livet herlig!!:)

ATC-flyradar
05-07-2007, 08:19
God morgen fra Oslo nord, grått og trist - men foreløpig opphold :drunk:

Blir noe en masete dag med møter og papirer - snart ferie for noen på kontoret fra helgen.

Nyt oppholdet - hovedstadborgere ;)

Jan

N2630B
05-07-2007, 08:20
God morgen fra den fuktige østkanten av vår hovedstad!

Første dag av 7 dager med fri, som skal om litt brukes til en harry-tur til grensen av vårt herlige nabo land :)

CK
05-07-2007, 09:00
God torsdag fra hovedstaden. Det er klamt og vått - og vinter-OL i 2014 skal avholdes i Sotsji (?????) i følge vg.no (http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=149381)

LCH78
05-07-2007, 09:23
og her i Luleå så skinner sola fortsatt.. er vel +25 grader i dag også.. altfor varmt for en nordboer :)

OJB
05-07-2007, 09:24
God morgen fra Lilleaker ,
Her skinner solen(bak skyene). Nok å gjøre på jobb idag før returen til SVG med SK4045 senere idag.
Ha en fin dag

Bizflyer
05-07-2007, 09:32
Overskyet i KRS i dag. I går kveld og natt var det som om alle sluser var åpne. Så de som var på The Who konserten på Quartfestivalen i går kveld ble nok kraftig marinert alle som en!

Værmeldingen er dyster lesning. Den sier regnvær helt frem til mandag ettermiddag. Og jeg som har latt meg skremme av tropesommer i år pga global oppvarming! Makan!
Nei, høsten kom tidlig i år, gitt!

Enda godt man ikke har ferie!!

Ha en fortsatt god arbeidsdag!

BF:cool2

jb1
05-07-2007, 09:35
God morgen!
Regn som vanlig i Brüssel, usedvanlig dårlig sommervær iår, men man kan jo kose seg med godt belgisk øl og blåskjell innendørs også.

ThomAAs
05-07-2007, 10:20
God morgen :)

Oslo er så utrolig deppende i dette regn været :cry:

Men uttover det, ha en fantastisk dag :D

wf145
05-07-2007, 10:30
God formiddag frå Ørsta! Fri i dag, så då vert dagen nytta til å vaske huset saman med prinsessa:)
Ørsta melder om sol og varmt vær, 18 grader og stadig aukande.

METAR 050750Z VRB02KT CAVOK 18/12 Q1005 RMK WIND 2175FT 13005KT

LN-BRK
05-07-2007, 11:10
Originally posted by Brave

ATPL eksamen er i boks, begynner i ny jobb til høsten! Akkurat nå er livet herlig!!:)

Grattis! Hvor begynner du?

Egil
05-07-2007, 11:47
Mosjøen melder om nok en dag i solen!
Gradestokken har passert 26, det er nesten vindstille og temperaturen er stigende :cool:
Dette kan vi like! Men jeg har billett til Metallica på tirsdag, så jeg håper at det skal bli litt sol østafjells også snart...

I går var jeg med på å fly "Helgeland rundt". En fantastisk opplevelse i det nydelige sommerværet! Fløy fra Mosjøen til Sandnessjøen fulgte kysten nordover til Glomfjorden. Vi kunne se helt ut mot Lofoten der vi svevet avgårde. Passerte hurtigruten i lav høyde til glede for alle passasjerene på soldekk som viket. Så ut som de koste seg like mye som oss.
Fløy innlandet nedover over Svartisen før vi landet i Mo i Rana for å spise "lunch" og etterfylle drivstoff.
Etterpå gikk turen via Hemnes og Korgen og Korgfjellet før vi satte kursen mot Okstindan som lå badet i sommersol, ned til Røstvatnet, Norges nest største innsjø, før turen gikk tilbake til Mosjøen.
Satt tilbake med ca 300 bilder og ca 30 minutter med film da vi landet. I tillegg ble det tatt bilder med et speilreflekskamera. Har ikke sett disse bildene enda, men håper på noen spektakulære bilder av vår vakre natur her i nord :-p

Nå er arbeidsdagen snart over så jeg cruiser opp til Fustvatnet og legger meg på stranden for å bygge opp ett solskille til ferien begynner, tihii ^_^
Ha en flott torsdag!

Egil

LN-FHU
05-07-2007, 11:58
God formiddag fra Tromsø

Sol fra skyfri himmel...hva mer kan man ønske seg ......foruten en kald pils da.....
Ha en strålende dag

JetBlue
05-07-2007, 12:10
God dag er vel det rette på dette tidspunktet.

Nå er vi lei regnet, og lørdag er det rett til Mallorca, MYTravel 330. Til dere som holder dere hjemme, nyt dagen og været, uansett hvor dere er.

Brave
05-07-2007, 12:13
Originally posted by LN-BRK

ATPL eksamen er i boks, begynner i ny jobb til høsten! Akkurat nå er livet herlig!!:)

Holder meg i den "roterende" delen av bransjen; CHC. :)

learjet
05-07-2007, 12:34
Glad Torsdag

Fridag sammen med snuppa. Hun våknet utrolignok i 6tiden etter nesten 13 timers søvn. Tror hun trengte det....

Kjipt med det fuktige været, men det ser ut som det kanskje er litt åpning og muligheter for opphold så vi kan ta oss en liten tur ut.

Bare en uke igjen til ferie nå - skal bli deilig.

S

Desk pilot
05-07-2007, 12:47
I går var jeg med på å fly "Helgeland rundt".

Hallo Egil, kan du lage en liten trip report på dette vær så snill. Vi trenger en avveksling fra alle disse "til USA på Bisniss-klasse rapportene" :colgate:

Martin
05-07-2007, 13:11
God morgen fra Cleveland. Dagen derpå etter et ganke så imponerende fyrvekeri.
Været ser greit ut. Litt skyet litt unna, men det ser klart ut her vi er. Og de thunderstormene som jeg leste om på weather.com har jeg ikke sett noe til. I dag blir det en ny flytype (ERJ-145) til en ny flyplass (ORD), og det ser også ut til at jeg kan krysse av nok et navn på lista over forummedlemmer jeg har møtt i kveld.

FBU 4EVER
05-07-2007, 13:22
Originally posted by jb1

God morgen!
Regn som vanlig i Brüssel, usedvanlig dårlig sommervær iår, men man kan jo kose seg med godt belgisk øl og blåskjell innendørs også.

Ahh!!! Brüssell! Stikk innom "La Morte Subite" (rett bak Radisson SAS-hotellet) og ta en omelett med Ardennerskinke og et par Grimbergen Blonde for meg,s'il Vous plâit!:smile2

I kveld blir det litt vin og en liten matbit på Baltazars vinbar i godt selskap.Og imorgen lokker ORD med 29 grader og lettskyet?

FBU 4EVER
05-07-2007, 13:24

Originally posted by LN-BRK

Holder meg i den "roterende" delen av bransjen; CHC. :)

Karlsson på taket med hysterisk palme på ryggen,m.a.o.!:p

LN-MOW
05-07-2007, 14:13
Originally posted by CK
- og vinter-OL i 2014 skal avholdes i Sotsji (?????) i følge vg.no (http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=149381)

Vel - du har god tid til aa finne ut hvor det er! :p

God morgen fra Det Store Veikrysset hvor jeg akkurat har startet ukens andre mandag. Denne er en smule bedre enn den forrige, ettersom den gaar rett til fredag ...

Ble litt sent i gaar kveld .. ble sittende og se paa Brasil-Ecuador i Copa America. Men ettersom fyrverkeriet utenfor gjorde at baade hund og katt ville opp i fanget mitt for ''aa beskytte meg'' hadde det nok ikke blitt saa mye soevn likevel.

Fint vaer - 19 grader og sol - og det ser ut til aa holde seg. Har sluppet unna ekstremvarme hittil i sommer .. idag skal det stoppe paa 31.
Maa det fortsette slik .. 40+ i Atlanta er lite moro .....

CK
05-07-2007, 14:53
er "La Morte Subite" åpen igjen?
Sist jeg var i BRU var den dessverre stengt for ombygging.... Et helt spesielt sted

flyKSU
05-07-2007, 18:20
God Ætmiddag fra Nordvestlandet :)
Her steiker sola skikkelig, og gradometeret forteller om 29 grader i skyggen. Resten av dagen og kvelden skal tilbringes i solveggen med en fersk, ulest Pondus bok. Ha en bedre onsdag, folks :smile2

Egil
05-07-2007, 20:11
Originally posted by Desk pilot

I går var jeg med på å fly "Helgeland rundt".

Hallo Egil, kan du lage en liten trip report på dette vær så snill. Vi trenger en avveksling fra alle disse "til USA på Bisniss-klasse rapportene" :colgate:

Skal se om det blir tid til det! Sitter nødig inne i sommervarmen, helga er fullbooket og på mandag er det avreise Oslo (Metallica) og rett på ferie...
Men kanskje en aldri så liten bildemontasje med litt tekst kan ordnes når ferien er over :)

Tommy777
05-07-2007, 20:28
Originally posted by Martin

God morgen fra Cleveland. Dagen derpå etter et ganke så imponerende fyrvekeri.
Været ser greit ut. Litt skyet litt unna, men det ser klart ut her vi er. Og de thunderstormene som jeg leste om på weather.com har jeg ikke sett noe til. I dag blir det en ny flytype (ERJ-145) til en ny flyplass (ORD), og det ser også ut til at jeg kan krysse av nok et navn på lista over forummedlemmer jeg har møtt i kveld.

Og god ettermiddag fra Chicago!

Her i byen var det også litt av et fyrverkeri tilsatt voldsom høy musikk.

I dag ønsker jeg Martin og reisefølget velkommen til byen. De landet 13 minutter sene og står nok og venter på bagasjen nu.

Blir et par pils og litt mat i ettermiddag

EB
05-07-2007, 21:47
Ble både en flyfrokost, en flylunsj og en flymiddag i dag... Bra torsdag!!!