PDA

View Full Version : Frankfurt 14.06.07


tabrenna
04-07-2007, 19:41
Ser nå i ettertid at jeg har hvert helt på jordet med redigeringen her, men det er da hvertfall noe annet enn SAS og DY for dere som vil se...

CK
04-07-2007, 20:55
flotte bilder! Hvor er de tatt fra?

Airbus 330
04-07-2007, 21:48
Originally posted by CK

flotte bilder! Hvor er de tatt fra?

Tråden starter med bilder fra Frankfurt....;)

Bra bilder dette tabrenna, virkelig bra. :smile2

Airbus 330.

Vede
04-07-2007, 22:03
Ja for han lurer sikkert ikke på fra hvor på flyplassen bildene er tatt.

Fine bilder fra en sjelden plass å se bilder fra.

Thomas
04-07-2007, 22:05
Flotte bilder!

Ser ut som endel av de er tatt på vestsiden langs RW18/36

flyKSU
04-07-2007, 22:12
Kjempebra :up:

Rossiyskie Avialinii
04-07-2007, 22:38
Flotte og skarpe bilder. Helt herlig.

ErikB
05-07-2007, 08:55
Fine bilder fra Frankfurt .
Synd de stengte terassen på T1 , MEN nå er det gode muligheter at de åpner den i T2
i september.

tabrenna
05-07-2007, 11:08
Originally posted by ErikB
Synd de stengte terassen på T1 , MEN nå er det gode muligheter at de åpner den i T2
i september.

Ja, hadde ikke gjort noe det.. Men de jeg snakket med når jeg var de nede mente den aldri ville bli åpnet igjen...:cry: Det påstod også han som satt i infoskranken inne på terminal 1..

Ellers takk for alle kommentarer.. :D

tabrenna
05-07-2007, 11:11
Originally posted by Thomas

Flotte bilder!

Ser ut som endel av de er tatt på vestsiden langs RW18/36


Stemmer det ja.. Alle faktisk..
Rett ved tunellen som år under rwy der..

Tok også noen på østsiden av paralellbanene, men de blidene ble ikke spes bra, så de er ikke med her..

Tom André

ErikB
05-07-2007, 12:45
Kopi fra intervju :

Besucherterrasse wird wieder geöffnet

Der Betreiber des Frankfurter Flughafens will eine der beiden Besucherterrassen wieder für die Öffentlichkeit zugänglich machen. Fraport-Sprecher Dieter Weirich sagte am Freitag dem Sender hr-info, dass man mit "Hochdruck" daran arbeite, die Besucherplattform im Terminal 2 wieder in Betrieb zu nehmen. "Wir brauchen dazu noch behördliche Genehmigungen. Die Anträge sind bereits gestellt und vielleicht sind wir Anfang September so weit, dass wir wieder öffnen können."

SE-DYD
05-07-2007, 13:48
Ja dette var skarpe fine bilder! Spesielt de 2 første og det siste. Noen av de imellom synes jeg er en aning for mørke, men ellers veldig bra!

FRA er en plass jeg kunne tenkt meg å besøke, har en kammerat der som jobber inne på Canadian Air Cargo. Han har sikkert ikke vært på utsiden av gjerdet, for han sier det ikke er mange stedene det går an å stå på utsiden. Men det har jo du motbevist her!

Kanskje du kunne lage en skisse med hvor det er bra å stå? Eller kanskje du vet om en spotterguide for FRA!

Denne kammeraten sender meg bilder fra FRA hver uke, så jeg har hundrevis av dem. Selvfølgelig ikke like interessant som når du har tatt dem selv- men det er artig å se mangfoldet der nede.

Håper det går bra å legge ved et bilde tatt av (kammeraten) Erik Ritterbach! Så ser du hvordan det er for en insider!

ErikB
05-07-2007, 14:33
Vet ikke hvordan jeg skal legge ut klikkbare linker men her er det info (på tysk)

http://www.rmas.de/Fotopunkte/fraport_a4.pdf


http://www.rmas.de

sirpjalle
05-07-2007, 21:20
Jeg synes bildene var kanon jeg! Digget spesielt 747-ene. (En av mine favoritter.)

Likte best Lufthansa og United! :up: