View Full Version : God lørdag morgen!
sirpjalle
30-06-2007, 06:19
God lørdag morgen! Da var atter en fredag unnagjort. Trøtt som F, men litt rikere.... Det har regnet i hele natt her i Stavanger-distriktet iallefall, satser på at sola titter fram i løpet av dagen.
Dere får ha en strålende dag og forhåpentligvis nyte solen hvor en dere måtte befinne dere.... :-p
God Morgen ja.. her i Vadsø er morraflyet unnagjort så nå venter vaffler og avslapping fram til neste flyavgang kl 10.. Været i Vadsø pr nå er regn og lavt skydekke, bare å håpe at det endrer seg til kl 10 :)
anders320
30-06-2007, 07:49
God morgen til alle andre her.
For meg er denne dagen en hel spesiell dag som så og si alle dere andre "gubbene" her på forumet har. :P I dag er jeg endelig myndig og skal tilbringe dagen til å reise alene fra Molde til Oslo, Oslo til Bergen, Bergen til Kristiansand og så på Quarten en uke sammen med seks andre. Tar dermed en liten pause fra forumet =)
God morgen alle sammen. Da var jeg tilbake fra Singapore, Malaysia og Thailand, til dette triste været på østlandet.
God lørdag.
Da var man i gang med første feriedag, og den kommer nok til å gå mest i pakking. I morgen drar jeg til USA!!
Bizflyer
30-06-2007, 12:34
God formiddag fra Kristiansand!
Delvis skyet her i dag, men det sies at det ikke skal bli så værst vær i dag og i morgen. Så kanskje man skulle vurder en tur på hytten allikevel?
Værmeldingen sier regn i neste uke, så dere som skal på Quartfestivalen bør sandelig sørge for å ha regntøyet i orden. Og planlegger dere å sove i telt, ønsker jeg god fornøyelse! Husk redningsvest og badebukse!!
Tror sandelig det blir noen pilsnere i kveld, gitt! Vel fortjent etter min mening!
Ha en fin lørdag!
BF:cool2
Utflyttet
30-06-2007, 14:31
Morn morn!
OK vær i Bergen og har sovet lenge. Nå skal jeg fortsette der jeg slapp i går med en haug admin-arbeide og jaggu skal ikke skatten for butikken inn i dag og i morgen så jeg får vel se nok til altinn.no i helgen skulle jeg tro.
-A