valen
29-06-2007, 19:46
Turen skulle gå fra Samui til Bangkok. Mens vi ventet på boarding så vi i det fjerne mørke, Voldsomme skyer komme mot oss på flyplassen. Det ble ropt opp at det var klart for boarding, og vi steg om bord de små åpne bussene som skulle frakte oss noen meter til flyet som var en Atr (Bangkok air) Mens vi satt i de småbussene begynte det å blåse noe voldsomt, pluss at det striregnet. Det blåste opp så kraftig at bussene gynget og ristet. Etter noen minutter fikk vi beskje om å trekke ut av bussene om inn i terminalbyggningen igjen. Det blåst å regnet så kraftig at vi ble våte til og med godt inne i terminalbyggningen. Etter en stund sa de at de ville boarde flyet uansett, og slik ble det. Flyet gynget og ristet mens det sto stille på bakken, men tydelig vis ingen hindring for at vi skulle ta av. På rullebanen sto flyet klart til takeoff mens vinnen slo rett i siden på flyet. Ved takeoff ble flyet kastet frem og til bake med vinden rett i siden, og ja jeg fryktet faktisk vi skulle blåse av banen!!!:cry: Akkurat da flyet lettet føltes det som om flyet ble kastet til side og turbulensen var grusom! Det ristet og dunket og paxen var tydelig redde. Det var en slitsom tur om mange av pasasjerene kastet opp og var redde. Og all servering uteble.
Faktisk en av de mest ubehagelige opplevelser jeg har vert med på!!!
Faktisk en av de mest ubehagelige opplevelser jeg har vert med på!!!