View Full Version : OT: Trådløst nettverk på OSL
tosfreight
29-06-2007, 13:01
Jeg har i det siste hatt problemer med å koble meg opp på det trådløse nettverket på OSL med laptop. Det er kun på Gardermoen jeg har dette problemet; andre steder (hoteller og slikt) går det helt fint... Jeg får ikke opp siden der man kan registrere kredittkort og slikt...... Er det noen av de begavede her inne på forumet som kan tenke seg hva problemet er, og hvordan det kan løses?
anders320
29-06-2007, 13:05
Originally posted by tosfreight
Jeg har i det siste hatt problemer med å koble meg opp på det trådløse nettverket på OSL med laptop. Det er kun på Gardermoen jeg har dette problemet; andre steder (hoteller og slikt) går det helt fint... Jeg får ikke opp siden der man kan registrere kredittkort og slikt...... Er det noen av de begavede her inne på forumet som kan tenke seg hva problemet er, og hvordan det kan løses?
Som jeg skrev i en annen tråd i går:
Jeg har alltid hatt problemer med nettverket på Gardermoen. Da jeg i februar for første gang betalte for tjenesten, fungerte den bare 15 minutter - av de 60 betalte minuttene. Det falt ut hele tiden, fikk "siden kan ikke vises" osv. Var helt på trynet egentlig. Det var verst forhold rundt gate 5 og 7, men ellers var det nesten umulig å få det til å funke.
tosfreight
03-07-2007, 08:11
Ingen som kan svare på dette?