View Full Version : God fredag
God morgen. Siste dag før helgen. Skal tilbringe dagen på sommersamling for studenter i ett stort konsulent selskap som avsluttes med middag på Sudost....ganske deilig å være student i dagens arbeidsmarked :D
Jess!!!
Endelig helg!! :cool:
Kun 3 små timer med tjeneste på MJF før jeg lener meg bakover, slenger bena opp på bordet og jekker en iskald en!!
Klare bare ikke bestemme meg for om jeg skal se Die Hard 4.0 eller Transformers i kveld...
Anyone?
Egil
KennethGS
29-06-2007, 10:01
Ikke noe å lure på... Ikveld blir det Transformers! Dø hardt får vente til en annen dag...^_^
Utflyttet
29-06-2007, 11:31
I kveld er det litt forum-fksing og sånt. Ellers har jeg nok av andre oppgaver. :)
-A
Og hvilken fredag!! Den beryktede "siste-fredag-før-ferien-fredagen"..
Allerede ser det ut til å bli en forholdsvis travel dag på jobben, men sånn er det alltid på fredager.. Virker ikke som det er meningen at man skal komme seg tidlig hjem på en fredag.
Ellers er det bare to dager igjen til jeg skal ut å fly :D
Bizflyer
29-06-2007, 11:49
Fredag er dobbel jobb dag. Så jeg er vel ferdig på jobb i 4 tida i natt! Så da er det like greit at det regner her i sør i dag. Så får vi heller håpe på grill-vær i morgen og hyttetur i skjærgården. Det er jo ikke å forakte! Man må jo heller utnytte de dagene man har når vi har så kort sommersesong her i landet!
Ha en god helg alle!
BF:cool2
21 grader og 92% luftfuktighet utenfor doeren naa klokken 0550 her i Alpharetta. 8% til, saa kan jeg ta morradusjen utendoers....
Casual Friday .. jeans er forskriftsmessig antrukket og om noen minutter setter jeg meg i bilen med retning mot Det Store Veikrysset. Snart helg!!!
FBU 4EVER
29-06-2007, 13:13
Siste dag av ferien:cry: .Imorgen bærer det løs igjen med skjorte,slips og lue.Nå er det ikke mer ferie før i november.Det er lenge til.
Utflyttet
29-06-2007, 13:16
Originally posted by FBU 4EVER
Siste dag av ferien:cry: .Imorgen bærer det løs igjen med skjorte,slips og lue.Nå er det ikke mer ferie før i november.Det er lenge til.
Av alle som må tilbake på jobb etter endt ferie i det som har så langt vært en noe lunde OK sommer så har jeg minst sympati for folk som har bekreftet plass i sete 0A. ;)
Kan ellers se ut som du kan få meg som pax på CPH-DXB noen ganger i høst kansje, på raden bak deg. :)
-A
Originally posted by FBU 4EVER
EWR har hatt ett helsikkes vær i det siste med +RA og +TS så igår ble det stående en god del fly både i KALB og KSWF.
Dog ser det ut som ting bedrer seg, er meldt sol og 29 grader denne helgen, god tur!
Ellers prøver solen febrilsk å trenge igjennom skyene her ved OSL, mens undertegnede prøver å ordne sin Pioneer DVD recorder regionfri. Fikk høre i går at det var så enkelt, trenger kun en laptop med IR (det har jeg), og internett (døh..). Funka jæklig dårlig.
:old
Originally posted by Thomas
Fikk høre i går at det var så enkelt, trenger kun en laptop med IR (det har jeg), og internett (døh..). Funka jæklig dårlig.
:old
Proevde tilsvarende uten saerlig suksess for en tid tilbake .... det er imidlertid lett aa finne 'ferdighackede' maskiner paa nettet .. har selv en JVC jeg kjoepte for rundt $100 ..
Klokken er halv to .. all arbeidslyst har totalt forlatt kroppen .. sitter her med en selvbrygget espresso i Braathens kaffekos-koppen min, surfer nettet og teller ned mot avgang ..
Skal en tur til London i maanedsskiftet juli/august .. kjedelig kjedelig .. DL 767-400 begge veier .. men det kommer iallefall 17000 deilige, nye Skymiles inn paa kontoen. Bonuspoeng-junkie, jeg..??? :colgate:
KennethGS
29-06-2007, 21:27
...og la meg få korrigere mitt forrige innlegg:
Ikke kast bort tid og penger på å se Transformers... DET gjorde jeg, og er nå på jakt etter en angrepille mot dårlige filmer...:drunk:
Die Hard 4.0 MÅ være bedre enn den!
Var å så Die Hard 4 på Fredag, er man Die Hard fan så bør den sees, men er man generell action fan finnes det nok bedre alternativer :lol: