PDA

View Full Version : God torsdag morgen!

N2630B
28-06-2007, 01:02
Da sitter jeg her på jobben og venter på at den første NVR'en skal lande om nesten 2 timer..
Og etter den er det ikke stort å gjøre før morgen rushet starter.. hehe.

Håper alle får en bra dag, på jobb eller i friheten :cool:

Utflyttet
28-06-2007, 03:25
Her er man ikke helt ferdig med gårsdagen enda... snart leggetid. :(

-A

EB
28-06-2007, 06:34
Glad morgen... Da har guttene våknet og vi er klare for en dag på Tusenfryd før vi setter kursen mot Verdens Ende de neste 4 dagene. Ha en flott torsdag!

LN-FHU
28-06-2007, 07:45
Grå morgen fra Tromsø

Duskregn og 9,8 grader i skrivende stund. Husmalinga i går ble effektivt stoppet etter 10 min pga dette været. Forhåpentligvis bedring i sikte....

Ha en regnfri dag

Someone
28-06-2007, 08:04
God morgen fra Lysaker. Føreløpig grått i hovedstaden. Ha en fin dag

Egil
28-06-2007, 08:05
I Mosjøen våknet jeg til sol inn soveromsvinduet! Men gleden ble kortvarig da himmelen var full av lettere grå skyer!
Kun 3 timer igjen av arbeidsdagen, så fri til 0500 i morgen.

Ny cup bombe i kveld?? I don't think soo.... :-p

Egil

CK
28-06-2007, 08:09
god torsdag morgen - er ikke sikker på om jeg valgte rett med piquetskjorte og ingen jakke i dag, men det så lovende ut i Asker klokken 06:45... I dag blir det mer artikkelskriving etter jobb, og nok en dag med nyhetsbrev, sideoptimering og annet snacks - pluss et telefonmøte med LON.

Someone
28-06-2007, 08:23
Hvor er slipset CK? Er ikke casual Friday idag:naughty:

zico77
28-06-2007, 08:45
God morgon frå Bergen :) Duskregn, lite vind og forholdsvis kjølig. Ahhh! Deilig!

sirpjalle
28-06-2007, 08:49
Originally posted by zico77

God morgon frå Bergen :) Duskregn, lite vind og forholdsvis kjølig. Ahhh! Deilig!

Ditto! :-p

Nåvar ungene oppe og glor på en eller annen Disney Channel. Jeg sitter og venter på at megler skal komme og utfra det ta en vurdering om vi skal flytte eller ei...:p

FBU 4EVER
28-06-2007, 10:16
Skyet oppholdsvær på Nærsnes,men absolutt sommer med shorts og sandaler.Musklene har kommet seg etter mandagens eskapader med blomsterjord og planter.I dag bærer det løs igjen med 10 planter til.Og det er fremdeles ferie! Ha en fin dag!

Bizflyer
28-06-2007, 11:04
Overskyet og kaldt i Kristiansand i dag. Følte at høsten var kommet allerede!

I dag skal lunsjen inntas på en av byens nye restauranter. Gleder meg til det! Ellers er det jo snart helg da! Måtte bare det deilige sommerværet vi hadde for noen uker siden snart komme tilbake!!!!

BF:cool2

LN-MOW
28-06-2007, 12:20
Originally posted by Someone

Hvor er slipset CK? Er ikke casual Friday idag:naughty:

Her borte er det bare slips hvis vi skal moete kunder .. og paa Casual Friday kan vi ha jeans ..

22 grader og solen er paa vei opp .. ligger an til bommeli-bom i ettermiddag, saa da blir det vel kaos i rushtrafikken, tenker jeg. saa da har vi god unnskyldning til aa stikke tidlig. ;)

ATC-flyradar
28-06-2007, 12:27
Fortsatt god torsdag - vi i nord i Oslo venter bare på å jobbe lenge i dag, litt mindre i morgen og gleder seg til godværet på lørdag og en fin spotterdag på OSL på lørdag :)

Kanskje det dukker opp noen flere på lørdag !!

Jan - ha en fortreffelig torsdag.

Trety
28-06-2007, 14:08
Glad torsdag fra Drammen. Dagen begynte ok, og har fortsatt i samme greia sånn rent værmessig. Overskyet, men behagelig temperatur.

Telefonmøtene med CPH er unnagjort før ferien (som begynner i morgen) og nå er det siste desperate innspurt for alt man ikke har rukket å gjøre ennå. Velvel, jeg får antakelig fikset det meste. :)