PDA

View Full Version : Meningsløs kampanje?

FlightDeck
26-06-2007, 20:33
Jeg har sett at Sterling de siste ukene har satset stort på en reklamekampanje her i Bergen. Rundt om i byen henger det store reklameplakater med tilbud til ulike destinasjoner, blant annet om rutene til København og Billund ("Fly til Danmark") Har også sett til London og til Dortmond. Jeg skjønner ærlig talt ikke hvorfor Sterling annonserer i Bergen når de ikke har en eneste rute herfra. Det er faktisk litt villedende å si at de flyr til både Billund, København, med flere, når passasjeren faktisk må reise Bergen-Oslo, hvor Sterling ikke flyr, for å benytte seg av tilbudene. En ting er at det er villedende - en annen ting er at det mest sannsynlig er meningsløs bruk av ressurser fra Sterlings side - nok en gang.

Tommy777
26-06-2007, 20:35
De har sannsynligvis kjøpt en landsdekkende pakke fra JC Decaux eller andre der Bergen har en del reklameplass.

Se på det som profilering

ThomAAs
27-06-2007, 08:58
Her igjen kunne jeg sagt noe, men er nok enig med Tommy777 her. Det er hvertfall det mest logiske...
Utover det så er den like hensiktsmessig som en Oslo sporveier reklame i bergen ^_^

sirpjalle
27-06-2007, 09:22
Har sett det samme her i Stavanger og, og den første tanken som slår meg er at dette er ganske dødfødt, det angår liksom ikke meg, da jeg ikke bor i Oslo. :rolleyes:

The Ticketor
27-06-2007, 10:36
Håper de fikk en skikkelig god deal. Ellers høres det ut som de har kastet en god del markedsføringspenger på havet.