PDA

View Full Version : Foerste bilder av komplett 787


LN-MOW
26-06-2007, 14:37
Her er'n:

http://www.airliners.net/uf/view.file?id=536890128&filename=1182848718x88j9E.j pg


Mer her:

http://www.airliners.net/discussions/general_aviation/read.main/3478111/

Roxman
26-06-2007, 14:57
må sies å bare være LEKKER;)
og når er jomfruturen??:rolleyes:

Someone
26-06-2007, 15:05
Originally posted by Roxman

og når er jomfruturen??:rolleyes:

Dato er ikke fastsatt, men Boeing har sagt enten i slutten av August eller iløpet av September, men det kommer an på en hel masse faktorer.

Ellers er det noen svære mugger på det flyet. Skikkelig D-cup

brendas
26-06-2007, 15:19
Originally posted by Roxman
og når er jomfruturen??:rolleyes:
Første dato dette kan skje er 27.august, men vi vil nok ikke få se first flight får i midten av september, gitt at alt av testing på forhånd går som planlagt.

LCH
26-06-2007, 23:52
Meeeget lovende bilde!:wow:

LN-KGL
27-06-2007, 00:08
Må si meg enig med en kommentar på A.net - Embraer 170 på sterioder

CK
27-06-2007, 07:15
ah! herlig! Som det sies er first flight ikke offentliggjort, men roll-out (da er'n malt også) er 8. juli (07-08-07 etter amerikansk måte å lese dato)
http://www.boeing.com/news/releases/2007/q2/070608b_nr.html

ThomAAs
27-06-2007, 09:07
Den er jo bare lekker, jeg tror jeg er litt forelska :love

Skal bli spennende å se hva denne får til. Og i motsettning til 350 så har denne en fjong snute og valg alternativer i mugger :cheers:

LN-BRK
27-06-2007, 10:37
Er faktisk litt skuffet. Trodde den skulle se mer strømlinjeformet ut med deilige, lange og slanke vinger, slik som de har vist frem på alle tegninger. Tror nok 350'n blir finere sånn sett :)

Falcon
27-06-2007, 10:38
Originally posted by LN-BRK

Er faktisk litt skuffet. Trodde den skulle se mer strømlinjeformet ut med deilige, lange og slanke vinger, slik som de har vist frem på alle tegninger. Tror nok 350'n blir finere sånn sett :)

Enig. Når alt det interessante er skrelt bort står det bare en alminnelig, døll airliner igjen.

LN-SEK
27-06-2007, 10:58
Synes nesa var fin, minner litt om 757.

Men tailcone var en skuffelse, ser ut som en slapp 767 cone jo:cry:
Hadde ventet noe mer i 777 stil.

Alt ialt, OK design. De lengre variantene vil vel se slankere ut.:cool: ....

brendas
27-06-2007, 11:09
Originally posted by LN-BRK
Er faktisk litt skuffet. Trodde den skulle se mer strømlinjeformet ut med deilige, lange og slanke vinger, slik som de har vist frem på alle tegninger. Tror nok 350'n blir finere sånn sett :)
Ville ikke vært skråsikker på at A350en blir seendes ut slik den gjør nå... En må skille mellom konsepttegninger og ferdig produkt, in the end er det noe som funker bedre aerodynamisk sett, eller at det er såpass mye billigere å produsere at det blir en ønsket løsning.

Forøvrig begynner delene til maskin nr to å ankomme Everett nå. Maskin nr to er den som skal gjennomgå statisk testing.

Desk pilot
27-06-2007, 11:37
Fin flyvemaskin! Ser ut som B767 versjon 2: Bred og butt.

LN-MOW
27-06-2007, 12:01
Og Seattle-pressen har ogsaa plukket opp saken, sikkert til Boeings ergrelse. Men det er ikke lett aa flytte en 787 uten at noen ser det .... :lol:

http://seattlepi.nwsource.com/business/321458_dreamliner27ww.html

Trety
27-06-2007, 12:04
Mjoa, langt fra det verste jeg har sett, men jeg må si jeg er (foreløpig i alle fall) av den oppfatning at A330 fremdeles er den peneste på markedet.

EB
27-06-2007, 12:16
Den blir vakker!!!

Egil
27-06-2007, 12:37
Noen som vet om National Geograpics følger Boeing like tett som de følger Airbus og A380?
Skulle gjerne sett dokumentaren om B787 også jeg...


Egil

LN-BRK
27-06-2007, 12:40
Originally posted by brendas

Ville ikke vært skråsikker på at A350en blir seendes ut slik den gjør nå... En må skille mellom konsepttegninger og ferdig produkt, in the end er det noe som funker bedre aerodynamisk sett, eller at det er såpass mye billigere å produsere at det blir en ønsket løsning.


Selvfølgelig, og nå ser det også ut som A350 skal få samme nese som A380 og da blir den også litt "rar" :)