View Full Version : God morgen tirsdag
FlightDeck
26-06-2007, 04:45
Tidlig oppe for nok en morgenvakt. Nå venter ti timer med mange passasjerer og mange avganger her på flyplassen. Ønsker alle en fin dag!
Glad morgen... Ble en veldig hyggelig kveld på taket av Grand i går...litt sliten i dag. Dagen er fyllt med møter - så da er det vel egentlig bare å sette i gang. Ha en bedre tirsdag...
Riktig god morgen fra Tromsø. Da er man klar for nok en dag på jobb, mens ettermiddagen er avsatt til bortkjøring av hageavfall. Ha en flott dag i det ganske land.
God morgon frå Bergen. Det er fortsatt ein flott morgon i Bergen :)
glad tirsdag! Det ser ut til å bli nok en flott dag i hovedstaden, Aftenposten skriver at folk bruker mer tid på reiser enn før (YES!!) og slipset er på plass igjen etter en slipsfri mandag - dette begynner å skli heeeelt ut....
God morgen fra Lysaker. Ny dag på kontoret venter. Holder været seg blir det trening i kveld. Ha en fin dag
Rossiyskie Avialinii
26-06-2007, 08:15
God morgen fra Bergen for tredje gang idag???
Idag blir det en tur på Flesland, for å se bl.a Mytravel a330-300.
Også fint og deilig vær her, og det er kjempegodt med sommerferie.
Alex.
Desk pilot
26-06-2007, 08:26
God morgen! I dag skal det gjøres FMEA. Har blandede erfaringer med dette fra tidligere og gleder(?) meg bare sånn passe :cry:
Utflyttet
26-06-2007, 08:45
Morn morn... kan noen forklare meg hva jeg tenkte en gang i forrige uke når jeg takket ja til morgenmøter i dag?
-A
God morgen fra en lettere grå MJF i dag! Faktisk noen små regndråper i lufta, men siden gradestokken presser seg opp mot 19 grader så er det slettes ikke ille!
Men her er jeg på jobb fram til 1445 og passer fortet!
Ønsker alle en finfin dag!
Egil
Bizflyer
26-06-2007, 10:21
Originally posted by ph-ndr
Morn morn... kan noen forklare meg hva jeg tenkte en gang i forrige uke når jeg takket ja til morgenmøter i dag?
-A
Ja! Du begynner å bli gammel! Ref annen tråd om sjelsevner her på boardet!!:old
BF:cool2
Bizflyer
26-06-2007, 10:22
Forøvrig riktig god morgen fra Sørlandets hovedstad!
Som alle vet har vi gode kontakter med de øvre makter her nede. Og straffen for å kjøre igang konkurentfestival til Quartfestivalen viste seg i dag! Høljeregnvær! Det regner så mye at man skulle tro vi var i Bergen! Tipper Toffen blir kliss klass i dag!
Skadefro? Neeeeeeida!
Hæppi day!!
Utflyttet
26-06-2007, 10:48
Originally posted by Bizflyer
Ja! Du begynner å bli gammel! Ref annen tråd om sjelsevner her på boardet!!:old
Ikke tråkk på plenen min! ;)
-A
FBU 4EVER
26-06-2007, 11:32
En riktig fin dag ble det på Nærsnes igår.Fikk plantet til hele 9 blomsterkasser,2 ampler og en krukke.Men du verden så støl jeg er idag! Må holde meg fast i rekkverket når jeg skal opp og ned trappene.:cry:
Du verden så godt det smakte med en 2006 Frascati Superiore secco på terassen utover kvelden:exclamati
sirpjalle
26-06-2007, 15:37
Kanskje litt sent med god morgen, men det har vært en fin dag.... Ferie og strandvolley, blir kanskje litt mindre flytitting :D ????
Bizflyer
26-06-2007, 16:36
Var ikke den rumpa litt kvæpsen til å sitte på en ung, sprek beachvolley-atlet??
BF:colgate:
31 gradcer og 75% luftfuktighet her ved Veikrysset .. og tordenskyene har allerede begynt aa samle seg ...
http://image.weather.com/web/radar/us_atl_metroradar_plus_usen.jpg