PDA

View Full Version : Glad St. Hansaften morgen...


EB
23-06-2007, 07:11
God morgen... Hovedstaden er fuktig og ikke veldig varm. Jeg skal en snartur til Strømstad for å hjelpe min far med båtplassen (ikke Harrytur for det meste er stengt i Sverige i dag). Så blir det kombinert bursdag og St. Hans feiring hos noen venner i kveld. Ha en bedre lørdag!

Madman
23-06-2007, 07:24
God morgen fra Galemoen. Like vått her ja.. Godt man er innendørs i sånt vær. :colgate:

Blir dårlig med st.hansfeiring, da jobben kaller hele helga.
Men dere får ha en trivelig dag dere som kan. :)

Dag Viking
23-06-2007, 09:35
God morgen fra Lærdal.
Denne helgen står i familiens tegn, jeg skal nemlig opp på hytta med traktor og gravemaskin for å planere og lage til uteplass. Litt regntungt her i området, men det kommer seg vel
God midtsommer!

mikro
23-06-2007, 09:57
God morgen. Det høljer ned her i Asker også. Får håpe at det er bedre på sørlandet når vi reiser dit i morgen. Ha en fin lørdag alle sammen.

Farmer
23-06-2007, 10:04
God morgen.
Da sitter jeg på Farmen og venter på helikopteret som snart skal lande. SKal få tatt noen bilder fra dagens høydepunkt her oppe, og kommer tilbake senere med mer info

sirpjalle
23-06-2007, 10:26
God morgen fra Stavanger. Er overskyet og trykkende fuktig luft i dag. Litt tordenvær og regn hadde ikke vært feil nei...

Someone
23-06-2007, 12:53
God morgen fra Oslo. Her regner det. Ha en fin dag

Utflyttet
23-06-2007, 13:01
Mornmorn fra Bergen. På tide med frokost her... :)

-A

wf145
23-06-2007, 13:16
God formiddag frå et regntungt Ørsta! Her har far vore i sving sidan 0600 då var prinsessa fornøgd med sømnen for natta og bestemte seg for å stå opp. (Og dermed var far lettast å vekke..:) ) Dagen i dag vert fyllt i fotballens tegn; SKal vere 4. dommar på ÅFK- Vålerenga!

Håper regnet lettar til kampstart klokka 19:cool:

Thomas
23-06-2007, 13:49
God formiddag.

Hjemme fra USA, men jaggu var det ikke mye vær å komme hjem til. Fra 30 graderi Miami til 25 i New York til 11 her hjemme, ugh!

Rapport følger i Trip Reports.

Ship o hoy!

LN-MOW
23-06-2007, 15:32
G'morgen fra Alpharetta, hvor gradestokken naa passerer 22 grader paa vei mot de varslede 34. Etter bulder og brak tidligere i uken, har det opp til naa vaert nydelig temperatur og lav luftfuktighet - skikkelig deilig sommervaer. Men naa er det slutt .. og i kveld trues det med bommeli-bom igjen ..

Maatte brenne av et par feriedager torsdag og fredag for ikke aa miste dem 30. juni, og det har vaert deilig ikke aa gjoere noenting, bortsett fra aa fiske med guttungen. Men hvor lenge var Andreas i Paradis?

Martin
23-06-2007, 19:38
God ettermiddag fra et regnfullt Maura.
Været var forøvrig ingen hindring i å komme seg en liten handletur til hovedstaden, der jeg bl.a. investerte i denne kofferten her (http://forbrukerportalen.no/produkter/10702/). Den vant testen, så da satser vi på at den overlever USA-turen som begynner neste søndag..

FBU 4EVER
24-06-2007, 00:56
Fra Roma med 32 grader til Nærsnes og 12.Snakk om nedtur.Sankt Hans aften ble raskt kansellert.Her skrives det reiserapport i dagboka.En halvflaske Brunello di Montalcino gjør det enklere.Og noe ost.5 minutter til,så er det søndag.

Ha en god helg!

LN-SSL
24-06-2007, 01:05
Ja, ja...., det var den St. Hansaften....
Regnet katter, hunder og svære gamle kjerringer!!!
Allikevel, grillen ble fyrt opp under god markisehøyde og man hadde både øl og vin i glassene^_^

De sier bensin er brannfarlig. Prøv marinerte sommerkoteletter fra Meny heller....., det er brannfarlig det!!!!:drunk: :colgate:

Edit: Og vel overstått til dere alle også....

Rossiyskie Avialinii
24-06-2007, 01:08
Jepp, da har jeg gjort mitt for denne gang.


Skulle administrere bålet og det gikk direkte til helvete. Hele driten raste ned og gresset tok fyr.


Alex.

LN-SSL
24-06-2007, 01:57
Originally posted by Captain Caveades

Jepp, da har jeg gjort mitt for denne gang.


Skulle administrere bålet og det gikk direkte til helvete. Hele driten raste ned og gresset tok fyr.


Alex.

:colgate: Ja, vi skyller vel ofte på administrasjonen noen og enhver av oss når det går litt på tverke, men som du ser, administrasjon er altså ingen enkel sak....:lol:

Edit: Det heter kanskje "noen og hver" eller "noenhver"...?????:wow: