PDA

View Full Version : Helt fersk


VeO
17-06-2007, 13:59
...på dette forum omenn ikke i alder. Flyinteressert har jeg vel "alltid" vært uten å være "fanatiker". Ikke no'n flylapp, har drevet noe med modellfly og får med meg et og annet stevne, m.a.o. ingen kapasitet. Så hender det at kameraet er rettet mot no' som har vinger....

Prøver å legge inn bilde her. Intet blinkskudd men mest for å se om jeg har forstått dette riktig. Hvis ikke er det sikkert noen som kan forklare meg hva jeg gjør galt... :smile2

Mvh
VeO

VeO
17-06-2007, 14:01
Prøver å hekte på bildet en gang til...

Lennart
17-06-2007, 14:02
Bra jobbet
Velkommen på forumet
Hold deg til den størrelsen på bildene :up:

VeO
17-06-2007, 14:06
Takk! Opererer litt på andre fora så størrelsen var helt bevisst. Dessuten så jeg det lå begrensning oppad på 220k.

VeO

Farmer
17-06-2007, 23:20
Den avgangen der, på Geitryggen... Flyr man virkelig så nær flyplassbygningene, eller lurer bildevinkelen synsinntrykket her ?

VeO
18-06-2007, 07:54
Flyr man virkelig så nær flyplassbygningene, eller lurer bildevinkelen synsinntrykket her ?

Her er det nok vinkel/brennvidde og "mørkeromstele" som forvrenger virkeligheten. Man aner her for øvrig den gamle kryssende stripa som for lengst er ute av drift. Kommer inn fra høyre og fortsetter langs terminalbygningen. Legger ved et bilde som viser denne. I bakgrunnen det eneste som er igjen av passasjertrafikk her, flyselskapet "Vildanden". Type fly kan sikkert andre her opplyse om?


Mvh
VeO

ENGM RAMP
18-06-2007, 08:22
Herlig med bilder fra gode gamle Geiteryggen og da :)

Jeg har ett eller annet sted et rått bilde, fra begynnelsen av 90 tallet av en Norway Airlines MD80 i en heftig lowpass over flyplassen under et flystevne.....Maskinen stod også forøvrig på static display på plassen under stevnet....

VeO
18-06-2007, 10:06
Ja, om du kommer over dette bildet "på slump" vet jeg i hvert fall om én som ikke skulle ha det aller minste i mot om du la det ut!

KennethGS
18-06-2007, 12:59
Originally posted by VeO

Type fly kan sikkert andre her opplyse om?


Mvh
VeO

Saab 340...