PDA

View Full Version : God morgen torsdag

FlightDeck
14-06-2007, 04:51
Det nærmer seg lunsjtid her i Hong Kong, i Norge er vel klokken snart fem om morgenen. Her er det varmt, men litt regn har gjort temperaturen bedre. Ha en fin dag - og så håper vi på mange fine bilder fra turen til Zürich.

N2630B
14-06-2007, 04:54
Ja, god morgen!
Eller. Har ikke sovet.. Lest om drivhuseffekt og ozon til naturfag eksapen i snart 24 timer.. jess......
Her er det vel fortsatt fint.. Har ikke fått vært noe ute.. Hørte torden istad, men ikke noe regn foreløbig - får håpe det holder seg slik!

Og god tur til statene, Thomas!

EB
14-06-2007, 06:01
Ny dag og denn eog morgendagen skal tilbringes i Sverige. Utenfor huset står det en kliss ny Peugot 307CC som var det Avis Bilutleie fant til meg...:D Mange møter i dag før vi avslutter dagen med seiling og "ribkjøring" rundt Koster i kveld. Ha en bedre torsdag...

stefan78
14-06-2007, 06:11
God morgen fra Bergen, er sommeren over ? Bare 5,5 grader i natt. Blir en rolig dag, skal hente min nye 2x converter i dag, så da får vi se hvordan det blir med 100-1000 mm objektiv.

Thomas
14-06-2007, 06:52
God morgen,

Takk, Sindre - ser dog ut som du fikk rett mht rutetid. Se på flightaware at den ikke har ETA før 11:54, ugh!

Ellers, nettopp ferdig med ett helsikkes tordenvær.. nå er det bare å vente :lol:

sirpjalle
14-06-2007, 07:49
God morgen godtfolk! Trøtt i dag og, må se til å lære meg å komme meg i seng tidligere på kveldene.

Kan bli en hard dag dette :)

Utflyttet
14-06-2007, 07:58
Men i alle dager! Timeplanen sier jeg har takket ja til et møte 0800!?!? Galskap! :old

Heldigvis er det 3 minutter ned dit, og like for hjem, så da rekker jeg frokost klokken 1130... :D

-A

CK
14-06-2007, 08:14
glad morgen fra Holbergs plass!
Litt trøtt i trynet i dag etter at jeg ankom heimen etter 01:00 i natt etter en lang og inn holdsrik dag på "Inter-nordisk spotter-møte" på ZRH i går. Fikk min første tur med SAS A319 i går - dessverre ikke Christian Valdemar. Fint fly.

Someone
14-06-2007, 08:29
God morgen fra Lysaker. Vesentlig kjøligere idag og det var varm og ikke kald luft som kom ut av klimaanlegget i morges. Ha en fin dag

ThomAAs
14-06-2007, 08:30
God morgen alle sammen :)

I dag blir det en sør norge rundt for min del...

OJB
14-06-2007, 11:14
God formiddag fra Lilleaker,
Nok en fin dag selv om det er noe kjøligere. Litt treg start på dagen her igården etter en trivelig kveld med kolleger igår ettermiddag og kveld.
Moderat tempo på jobben idag før kursen settes tilbake til SVG med SK4045 senere idag.
Ha en fin dag alle.
Det nærmer seg helg.

mikro
14-06-2007, 13:57
God ettermiddag fra Asker. Var på klassetur til Slemmestad for å se på steiner og det var "Så morsomt" :p NOT! Heldigvis er det bare 6 skoledager igjen til ferien :D

Trety
14-06-2007, 15:21
God torsdag! Dagen begynte bra, sol pluss et møte som gikk som smurt.

Deretter kom skyene, og det som ødela dagen fullstendig - Marius Johnsen går til LSK i stedet for å komme tilbake til Start. :angry: :viking
Får bare håpe dette frigjør midler til ytterligere en spiss...

LN-MOW
14-06-2007, 16:06
God formiddag fra Veikrysset, hvor solen skinner fra nesten skyfri himmel. Sitter med et produktutviklingspapir som maa vaere ferdig til klokken ett .. festlig ..

Selv om Atlanta er semitropisk, er vi heldigvis forskaanet forskaanet for en del av det mer ubehagelige dyrelivet som foelger med .. men forleden fikk en oerrettfisker en noe ubehagelig overraskelse. Stedet ligger foroevrig 500m fra her jeg sitter naa ...
http://www.wsbtv.com/news/13487147/detail.html?cnn=yes

Utflyttet
14-06-2007, 16:52
Originally posted by LN-MOW
Selv om Atlanta er semitropisk, er vi heldigvis forskaanet forskaanet for en del av det mer ubehagelige dyrelivet som foelger med .. men forleden fikk en oerrettfisker en noe ubehagelig overraskelse.

Men med så strenge lvoer for fiske som man har der borte så er jo sprøsmålet om mannen ble bøtelagt for å ha vært i befatning med noe han ikke har lisens på... :D

-A