View Full Version : Ryanair til CPH ?
http://www.takeoff.dk/news.cfm?nNewsWeekly=0&nNewsId=11812
er det en joke at de afholder et pressemøde i CPH, eller er der noget substans
i dette ?
ser de skriver at sterling er europas 3 største lavpris selskap....hmmm kremt er ikke det Norwegian?
sirpjalle
13-06-2007, 08:51
Originally posted by MartinL
ser de skriver at sterling er europas 3 største lavpris selskap....hmmm kremt er ikke det Norwegian?
Trodde det jeg og......:)
Originally posted by sirpjalle
Originally posted by MartinL
Trodde det jeg og......:)
Jo efter købet af FlyNordic er Norwegian større end Sterling, men det er jo ganske nyt og nok ikke nået hele vejen rundt endnu! MEN Air Berlin er efter hvad jeg ved endnu større end både Norwegian og Sterling. Dog regner ikke alle Air Berlin som et rigtig lavprisselskab da de tilbyder connection og delvis gratis servering ombord.
Listen ser vel sådan ud:
1. Ryanair
2. Easyjet
3. Air Berlin
4. Norwegian inkl. FlyNordic
5. Sterling
Jeg tror at Ryanair holder dette pressemøde netop torsdag for at forsøge at tage lidt fokus væk fra SAS og deres pressemøde! Mediestunt!
Utrolig at O'Leary har tatt seg råd med å leie seg inn på Hilton. Det må da finnes en sliten lager hall i nærheten han kunne bruke til pressekonferansen ;)
Er der nogen der ligger inde med indkaldelsen til pressemødet? - jeg vil meget gerne se den.....
Send evt. PM eller copy-past her i forum....
Bll spotter
14-06-2007, 09:16
Nye ruter fra Skavsta?
http://borsen.dk/rejser/nyhed/111059/
Ryanair skal vel fortsette med sin"try and fail"i skandinavia...
Også NB får peber af mol på pressemødet !
Om ikke andet er der en vis underholdningsværdi når mol udtaler sig.
Michael O’Leary kritiserer ikke kun Københavns Lufthavn. Ledelsen i Sterling får også et par hårde ord med på vejen: ”Prøv engang at se på Sterling. I de sidste to år har selv de dårligste selskaber tjent penge. Det må være meget svært at tabe penge i et marked, hvor vi har set stigende priser. Man må være særlig inkompetent for at gøre det,” siger Ryanairs topchef.
Tydelig å de at MOL ønsker sterkt å begynne å fly på CPH, men at flyplassen ikke er villig å betale FR for at de skal fly dit da CPH ikke har behov for dem og det gjør tydelig MOL frustrert og grinete