View Full Version : Bilder av noen besøkende fly,søndag 10 juni
Her er bilder av noen fly småfly som var innom Tromsø på søndag.4 stk. nederlandsk registrerte,et med amerikansk reg, og senere kom det en tysker innom.Noen av de lokale fuglene var også ute og luftet seg...:smile2
Jeg glemte dette bildet...
Her føyer jeg til noen flere bilder av gjestende småfly.Disse flyene var her 31/5 (LN-LAB) og 5/6 (G-BZRV).
Veldig fine bilder!
Men fy dæven! Fly et en-motor hele veien fra statene?
..det må jo være en utrolig opplevelse!
Flotte bilder. :clap
Artig å se bilder av småfly innimellom også. :D
Originally posted by LN-RRL
Veldig fine bilder!
Selvom kjerra har N- reg så er ikke det synonymt med at den har flydd fra Statene. N999VT har base i Nederland.
Originally posted by Thomas
Originally posted by LN-RRL
Veldig fine bilder!
Selvom kjerra har N- reg så er ikke det synonymt med at den har flydd fra Statene. N999VT har base i Nederland.
Var derfor jeg satte et spm. tegn der da, inkompetente..............
Hehe neida. Tenkte meg egentlig at å komme helt fra statene ble litt ekstremt, men var jo skrevet at det var slik ein amerikansk reg, såååå.. :old
Ingen nærmere bilder av flyene til den svenske delegasjonen? Det så relativt fullt ut på oppstillingsplassen utenfor det gamle tårnet....
Her er et par..Resten får komme i en egen tråd hvis interesse.Denne handlet om småfly.:wink
Originally posted by LN-MEH
Her er et par..Resten får komme i en egen tråd hvis interesse.Denne handlet om småfly.:wink
Kan ikke du slenge ut noen flere bilder? Det er jo ikke hver dag at Wallenberg er i Tromsø...:smile2
Disse bildene var iallefall nærme nok.....:wink
ATC-flyradar
15-06-2007, 15:32
Veldig bra innslag med småfly. En henstilling til dere som bor i nærheten flyplasser med flyklubber med småfly og seilfly - la oss få litt bilder fra det flymiljøet også.
:clap :clap
Jan