View Full Version : God mandags morgen alle sammen!
ENGM RAMP
11-06-2007, 02:20
God morgen alle sammen!
Joda, det ER natt enda, men natteravner/nattevakter må da ha noe å gjøre innimellom flyene....
I morgen tidlig er det noen timer på øyet etter vakten før en setter kursen hjem for hagearbeid og forberedelser til årets sommerprosjekt - terrassebygging....
Ha en strålende dag alle sammen!
^_^
Mhm. Hadde 13 timers skift idag, med charter på charter, men tida gikk fort..
Så var jeg hjemme og fikk sannelig ikke sove heller. Hehe.
Men uansett! God mandags morgen for dere som opplever den!
Kommer nok til å ta store deler av den på øyet.. hørte noe om stygt vær uansett ;)
hei og haa! Akkuat hjemme fra en helgeutflukt med fiske (fikk to abborer), ridning, bading og ikke minst god mat og drikke. Alt dette paa en 'resort' i 'fjellene' i Nord-Georgia. Nydelig vaer og ikke samme heten som her nede i ATL.
Men i morgen er det tilbake til elendigheten nede ved veikrysset. God aften!
Glad morgen... 19 grader klokken 05:25 er ikke ille. Om et par timer går ferden mot Mjøsa og to dager på Lillehammer. Ha en bedre start på uken...
05:30 i Sigtuna och jag sitter med frukosten innan jag sparkar igång en ny arbetsvecka om ett par timmar.
God morgen fra Lysaker. SOl og blå himmel her og klar for en ny arbeidsuke. Ha en fin dag
Bizflyer
11-06-2007, 09:05
God morgen fra et solfylt KRS. Kl 0830 var temperaturen alt passert 23 grader, så her blir det nok varmt idag. Glad jeg har kontor med klimaanlegg.
Gårsdagen ble tilbragt på hytta i skjærgården. Det må ha vært årets varmeste dag i går. Ja, med mindre dagen i dag blir enda varmere da. Planlegger å komme meg ut på hytta etter jobb i dag også! Man må jo nyte de fine dagene på best mulig vis!
Ha en svett dag, alle sammen!
BF:cool2
God formiddag
Da er et kjapt legebesøk utført og koklusjonen ble sykemeldt ut Onsdag med vannkopper. Hadde aldri denne klassiske barnesykdommen som barn, men prøver igjen som voksen.....
Det ironiske er jo at det antagelig er snuppa som har smittet meg fra barnehagen hennes. Men hun har ikke blitt syk ennå... Så det er vel en viss mulighet for at hun er neste ut...
Men jeg er jo da ferdig med feber og sykdom, formen er ganske bra, har bare j... med vannkopper på kroppen.
Er jo smittebærer litt til og med et utseende som en prepubertal 13 åring så kan jeg nesten ikke jobbe i første linje mot passasjerer.....
S
The Ticketor
11-06-2007, 10:50
Det er varmt her... Det er alt jeg har å si.
Da er et kjapt legebesøk utført og koklusjonen ble sykemeldt ut Onsdag med vannkopper. Hadde aldri denne klassiske barnesykdommen som barn, men prøver igjen som voksen.....
God bedring, men du har å vise deg på Torsdag i CO uniform!
:colgate:
>>> ENGM (OSLO/GARDERMOEN) <<<
METAR 110840Z VRB02KT CAVOK 22/08 Q1013 NOSIG
God formiddag fra Tananger/Forus,
Her er det fortsatt tropetilstander idag og. Måtte det bare vare en stund. Ikke ofte vi ser havet ligge speilblankt i flere dager her over.
Vel, vel , det er bare å jobbe effektivt å komme seg hjem i tide etter jobb for å nyte sommeren.
Imorgen er det champagneflighten(SK4002) til hovedstaden igjen.Det er vel ikke noe mindre varme der inne etter hva jeg leser på morgetråden her. Det skulle vel holde med badebukse og tannbørste i baggasjen i morgen vil jeg tro.:rolleyes:
Det nærmer seg første del av ferien. :-p
Ha en fin sommerdag alle. Husk å se på jentene hvor flotte de er her i fedrelandet.
Og tilsvarende til jentene , husk å se på gutta.:smile2
Desk pilot
11-06-2007, 11:47
Ha en fin sommerdag alle. Husk å se på jentene hvor flotte de er her i fedrelandet.
I'll do my very best! :-p
FBU 4EVER
11-06-2007, 12:03
Nærmer seg 27 grader her på Nærsnes.I dag skal det handles flybilletter,ordnes med leiebil,bestille hotellrom og alt det andre som må gjøres før ferieturen.I kveld blir det kjøretur til hytta ved Lyngør for bursdagsfeiring i morgen.
Deilig med ferie,dere!:colgate:
AirbusTrond
11-06-2007, 12:03
Originally posted by Desk pilot
I'll do my very best! :-p
Det er en aktivitet som er umulig å unngå..
God dag fra Lilletorget. Varmt her i dag, må man kunne si! :cool: :cool: :cool: