PDA

View Full Version : Glad lørdag morgen...

EB
09-06-2007, 07:14
Nok en strålende dag.... Denne uken går inn som en av de bedre. I dag er det også start for årets sesong med Reiseradioen på NRK P1 - sett deg ned litt over klokken 09.00 - bedre kjenningsmelodi skal du lete lenge etter... Nå blir det først en lett frokost - så blir det morgentrening... Ha en bedre lørdag...

learjet
09-06-2007, 07:30
God morgen

Snuppa har dratt familien opp 630 i dag. og alle er klare for en ny dag i varmen, og hun har allerede begynt å snakke om at vi skal kjøpe is på pikken. (hun sier ikke butikk bare pikken.....men hun er jo bare 2 da...) Og hun er tilgitt siden hun har flydilla, og jeg har mått love henne av vi skal se på fly på vollen igjen....

Så langt i helgen har jeg ligget rett ut med influensa. Presset meg på jobb i går, men lå ganske stille fra jeg kom hjem. Ikke morsomt med 39.6 i feber og 29 grader i stua. Uslåelig kombinasjon. Er litt bedre i dag men feberen har ikke sluppet og har en fantastisk hodepine, så jeg er hjemme fra jobb i dag.

En fantastisk fin of solrik dag ønskes alle.

S

Thomas
09-06-2007, 08:19
Stefan da, hold deg frisk i neste uke! :wink

Det ser ut til å bli nok en solrik og varm dag på Østlandet. Klokken er 0817 og termostaten viser +25.8° allerede!

Det ble en lang natt, sovna vel ikke før borti 0200 og opp klokken 0800, er jo klin umulig å sove bra i denne varmen.
Ser forresten på Weather Channel at de har det litt varmt på Østkysten i USA også, Baltimore nærmer seg 100F og New York runda 90.

Nei, nå får man kule'n! :old

Someone
09-06-2007, 08:31
God morgen fra København. Idag skal det ryddes og pakkes, samt handles vin. Ha en fin dag

learjet
09-06-2007, 08:33
Ja Thomas, satser å være raskt i toppform igjen. Håper å kunne gå på jobb i morgen igjen. Får se litt utover dagen i dag. Burde uansett være klar for Torsdagens CO vakt.

S

Egil
09-06-2007, 09:36
God Helg alle sammen!

Har jobbehelg i Mosjøen, men nyter så absolutt tilværelsen med sommer og sol :cool:
Blir mye "sløving" i solveggen for å si det sånn!
Termometeret viser 17,9 på skyggesiden, men i solveggen (der det ikke er et snev av vind) er det om mulig litt for varmt... Nei jeg trekker tilbakd den der, det blir aldri for varmt! :lol:

Egil

LCH78
09-06-2007, 15:37
Originally posted by Egil

God Helg alle sammen!

Har jobbehelg i Mosjøen, men nyter så absolutt tilværelsen med sommer og sol :cool:
Blir mye "sløving" i solveggen for å si det sånn!
Termometeret viser 17,9 på skyggesiden, men i solveggen (der det ikke er et snev av vind) er det om mulig litt for varmt... Nei jeg trekker tilbakd den der, det blir aldri for varmt! :lol:

Egil

nå du sku ha hadde ei flaske minttu og isbiter eller? :p

AirbusTrond
09-06-2007, 19:31
God kveld fra Gamlebyen. Reker og hvitvin er den eksreme kombinajonen i kveld :p Vinen er far Soave, og da er man fornøyet. Etterpå en cubaner. Montecristo 4. Herrliig.