View Full Version : OT.Varmesjokk
Tertit54
08-06-2007, 22:36
For første gang (på en Fredag ettermiddag) har jeg opplevd at det er INGEN,absolutt INGEN som browser forumet! :huh:
Derfor måtte jeg lage meg en Topic ( og ikke gin and Tonic) og glede meg til en fin fridag i morgen :cool:
God helg( hvis det hele tatt er noen som kommer innom forumet i løpet av denne helgen)
mvh Terje
AirbusTrond
08-06-2007, 22:43
Jeg var såvidt innom, men synes det så rimelig nerdete ut å være alene her inne - når alle andre nyter ukens vin eller hva det nå er for noe? :D Men jeg er på jobb i kveld, og da er jeg ofte innom mellom alle radio- og tv-sendingene som overvåkes.. :cool:
Sjekk HER (http://forum.scanair.no/index.php?CID=1) så ser du ALLE som er online. Noe er galt med databasen, elelr noe slikt :huh:
ATC-flyradar
08-06-2007, 22:59
Noe er galt - under flyforum sp var jeg og Mixer inne samtidig og noen ganger var jeg på og noen ganger var Mixer på.
Gikk tilbake til forum - og nede på siden så var det mange pålogget og gikk igjenom de øvrige forumene - ingen pålogget unntatt meg selv ??
Christian eller MOW eller andre som kan denne bulletin -fix it :D
Kanskje varmen har tatt serveren og ikke medlemmene :posty:
Jan
Det sitter en flink gutt i Berlin som kan løse problemet
Slipp han til davel, folkens
Utflyttet
08-06-2007, 23:12
Originally posted by ATC-flyradar
Kanskje varmen har tatt serveren og ikke medlemmene :posty:
Jan
Nei, har sjekket alt det opplagte på den, den puster helt finfint... :)
-A
29 grader i skyggen klokken 18.00 - det sier vel ALT!!!!:D :D :D
Hvis dere sjekker Forum Feedback-delen her på forumet, så er det et tema som går på temaet "Who is online?" Det ser ut som synderen er feil metode for å legge inn gonow-banneren ovenfor er benyttet. Hvis dere trykker refresh nå dere har gonow-en i syne, så vil dere se en hvit stripe gå over banneren og fremdriftssymbolet henge (tilsvarer de grønne kvadratene nede på statuslinjen på min Firefox). Du vil heller ikke få vite hvilke tråder som de enkelte leser (du vil bare se Downloading Attachment på alle som er inne unntatt deg selv).
Trøsten er at vi er her tross gonow :-p
Utflyttet
08-06-2007, 23:37
Snakker med dc-8-63, så skal vi se om vi ikke fikser dette på et fint vis ganske fort.
-A
Det var varrmt ja, jeg var ute å fløy med et fly med en inop APU. Det var varmt på OSL i dag det ja...
Utflyttet
08-06-2007, 23:55
Problem solved.
-A
PS: CK, sjekk av med meg før du gjør noe mer.
ATC-flyradar
09-06-2007, 00:01
Ingen tenker på oss som var OSL og den berømte vollen med 29 grader i skyggen uteb noe vind. På 118.300 - landing 19R - no wind osv. Vindpølsa beveget seg ikke - tro at det sola stekte godt i sandbanken.
Hva med vestlandet - sørlandet og ikke minst nordnorge - værmelding !
Jan
Blackhawk
09-06-2007, 02:35
I Hamar-området målte jeg faktisk +31,4 (på det varmeste i skyggen i dag) , har blitt målt over +30/+31 flere steder på Østlandet i dag (ehh.. i går mener jeg). Men så har visstnok Juni-måned aldri noensinne vært såpass varm, ja ja - heller ti grader for mye, enn ti grader for lite sier nå jeg! :cool:
Enig... Varmeste juni siden 1887!!!!
spitfire
09-06-2007, 10:36
Nydelig vær i Bodø i dag også, det har vi hatt siden mandag 28/5! vi har selvfølgelig ikke slike temperaturer som dere har i Oslo og omegn.
Legger ved et bilde fra i natt, det tatt på Keiservarden rundt omkring midnatt. Bak Landego skimtes lofotveggen^_^
Edit, prøver å legge inn bildet på nytt, det ble så stort!
MÅ man poste bilde i orginal oppløsning eller er det faktisk mulig å redusere det? :old
Edit: Ahhh, mye bedre!
Godt å varmt gjennom hele Sverige også. Var 17,5 grad kl 12.00 på natten da jeg ankom København igår
ATC-flyradar
09-06-2007, 12:56
Originally posted by Someone
Godt å varmt gjennom hele Sverige også. Var 17,5 grad kl 12.00 på natten da jeg ankom København igår
Det var 25,2 grader i Oslo nord kl: 22:00 i går kveld Espen - og ikke antydning til noe vind.
Lørdag like varrmt og godt.
Jan
ATC-flyradar
09-06-2007, 12:58
Originally posted by Tertit54
For første gang (på en Fredag ettermiddag) har jeg opplevd at det er INGEN,absolutt INGEN som browser forumet! :huh:
Derfor måtte jeg lage meg en Topic ( og ikke gin and Tonic) og glede meg til en fin fridag i morgen :cool:
God helg( hvis det hele tatt er noen som kommer innom forumet i løpet av denne helgen)
mvh Terje
Feilenn er der ennu, nå var det kun meg og en til under flyforumet, men under orumet var det så mange:
There are 9 members and 22 guests Online at the moment (Most users ever online was 119 at 08:43 01-15-2005)
ATC-flyradar, Blackhawk, dash-7, LTH, Martin, OJB, Roxman, ThomAAs, TOS
Skjønn det, den som vil.
God - varmt helg til alle og enhver.
Jan
spitfire
09-06-2007, 21:51
Det var forresten hele 6 grader i natt når jeg tok bildene:o ikke så mye varmesjokk der nei..
Bildet viser Bodø med flyplassen og Sør-Fugløy i bakgrunnen.
Originally posted by ATC-flyradar
Hva med vestlandet - sørlandet og ikke minst nordnorge - værmelding !
Her på midten har det nå vært nonstop sol i 2 uker, men det er kanskje ikke så viktig? ;)
Det er vanligvis ikke så viktig......:rolleyes: