View Full Version : God torsdag morgen!
Utflyttet
07-06-2007, 01:29
Da var jeg hjemme! :D
Ha en finere torsdag, nå har jeg hatt knekkebrød og andre godsaker til kvelds og skal legge meg. :)
-A
Tommy777
07-06-2007, 02:47
Nå er du ikke på ferie lengre så nå er det på tide med MORRA hilsener igjen :D ;)
Jo, kom meg hjem fra jobb til slutt jeg også!
Får vel prøve å få et par timer på øyet før de skal komme med gravemaskiner for å starte å grave i hagen kl 0700 i morgen....livet er herlig!...
Siste arbeidsdagen før ferien viser seg å bli 12 1/2t lang i stedet for 9, men det er nå så.
Været er fint, det er varmt og det går den rette veien mht klokka.
Utflyttet
07-06-2007, 05:19
Originally posted by Tommy777
Nå er du ikke på ferie lengre så nå er det på tide med MORRA hilsener igjen :D ;)
Sånn FYI, det har ikke vært ferie på turen, selv om det har vært artige steder... har nok fakturert rett rundt 90% stilling i mai... ;)
Men nå, takket være at jeg kjøpte enda en QR-billett for NBO-DOH-LGW, så har jeg nå alle returene på alle billettene igjen... så sommerferien er nok dekket, både afrika og asia skal besøkes. :D
-A
Glad morgen... Ser ut til å bli nok en strålende sommerdag. Om en halvtimes tid skal jeg gå (i 50 minutter) til jobben - må jo få litt trim i dag også - siden det blir mat og vin i Fornebuparken i ettermiddag/kveld. Ha en bedre torsdag...
AirbusTrond
07-06-2007, 07:04
God morgen ! I dag ser det ut til å bli strålende, ja. Dermed regner jeg med å bare ha 3-4 timer igjen av arbeidsdagen, før jeg tar min DBS sykkel fatt og bunkrer opp med et par øl og setter kursen for Bygdøy. Herrlig!
Ahh, det nærmer seg helg. Og fortsatt strålande ver i Bergen :) Nok ein rolig dag på kontoret frister ikkje :cry:
glad torsdag, nok en herlig dag i hovedstaden. Under en uke til ZRH nå. Håper på like fint vær der nede som vi har hatt i OSL den siste uken. Pt er det meldt regn resten av denne uken i ZRH....
God morgen fra Telemarks hovedstad!
Etter 2 uker ned kraftig forkjølse og "menstruerende" nese begynner endelig ting å bli normalt igjen. Og at hele klassen slapp unna både skriftlig og muntlig trekkfag- eksamen hjelper også veldig på humøret. :colgate:
Denne dagen skal nytes! Sette opp noen ting på veggen igjen her på datarommet etter oppussing, litt rydding og ellers slappe av og bli helt frisk er planen for dagen!
Frode!
God morgon!
Sol och varmt här i Stockholm och tyvärr måste jag sitta på kontoret hela dagen. Skall dock se om jag inte lyckas ordna en lunch ute i alla fall.
Ha en strålande torsdag!
God torsdag morgen,
For en dag! Livet er herlig dere ; var det vel Pande Rolfsen som brukte å si en gang i tiden på TV'en og det kan man vel si når været er som det er her inne i hovedstaden nå.
Vel, skulle det bli for varmt idag kan jeg jo bare evakuere til mer tempererte kyststrøk med SK4045 sent i ettermiddag.
Dagen blir travel med møter og workshop før evakueringen vestover begynner.
Ha en fin dag alle.
God morgen. På plass på kontoret for en ny arbeidsdag. Eneste som står på programmet etter jobb er bilvask, så det blir nok noen timer på terrassen. Ha en fin dag.
God morgen fra Fornebu! 22 grader kl. 0830, og her skal jeg sitte og jobbe mens jeg har utsikt til fjorden... Burde vært ute i ettermiddag, men fordi jeg skal bytte om på noen rom hjemme må jeg rydde "gutterommet" (egentlig arbeidsrommet). Men det er ikke så ille å rydde i flykortsamlingen mens jeg sitter på terrassen, heller.
Ha en god dag, alle sammen!
pass deg for lumsk vind - flykortsamlingen spredt for alle vinder.... grøss!
Riktig god morgen fra Sola Videregående Skole,:-p eksamens oppgaven er levert og nå kan Zurich turen bare kommer..;) ;) her skinner "Sola" og ifølge ATIS er det 22 grader ute (for varmt)..:old :old
ønsker alle er forsatt herlig dag!!:clap :clap
Originally posted by Roxman
her skinner "Sola" og ifølge ATIS er det 22 grader ute (for varmt)..:old :old
22 grader for varmt? Ja ja, gled deg til vinteren:rolleyes:
Det blir per definisjon aldri for varmt i Norge!
Bizflyer
07-06-2007, 10:31
God morgen fra KRS!
Her var det 19 grader allerede kl 0830. Så det blir nok en varm dag. Godt jeg ikke har vindu ut fra mitt kontor!!
Ellers skjer det lite. Gøteborgtur for neste uke er booket inn! Ellers håper jeg helgen skal bringe med seg en nydelig tur ut i skjærgården!!
BF:cool2
Originally posted by Bizflyer
(...)
Ellers håper jeg helgen skal bringe med seg en nydelig tur ut i skjærgården!!
Ja, det må du få til. Jeg "oppdaget" steder som Kirkesund og Buholmsanden i fjor, og det er virkelig noen perler.
Originally posted by Someone
Originally posted by Roxman
her skinner "Sola" og ifølge ATIS er det 22 grader ute (for varmt)..:old :old
22 grader for varmt? Ja ja, gled deg til vinteren:rolleyes:
Det blir per definisjon aldri for varmt i Norge!
Kommer jo helt ann på hva man er vant til da.. er man vant til 10-15 grader så blir 20+ litt for varmt da.. iallfall for min del :)
God formiddag bør jeg vel si. Jeg skal vel komme meg ut i sola å bli grillet litt til ^_^
God dag i solen på denne 767 dagen....^_^