View Full Version : Mine Bilder Fra
Airbus 330
05-06-2007, 19:03
Legger ut noen av mine bilder fra Sola i helga.
Vil også få takke alle de som kom innom standen våres og hilste på.:clap
Airbus 330. :smile2
Airbus 330
05-06-2007, 19:05
Liker denne lekkre her mer og mer.... :clap
Airbus 330
05-06-2007, 19:05
Sveitserne imponerer...
Airbus 330
05-06-2007, 19:06
Ett til
Airbus 330
05-06-2007, 19:06
Tidenes råeste Norwegian maskin.... :clap
Airbus 330
05-06-2007, 19:07
Swiss
Airbus 330
05-06-2007, 19:08
F-16 fra Norge i kamp.
Airbus 330
05-06-2007, 19:08
F-16 tar farvel med F-5 som drar til USA neste år...
Originally posted by Airbus 330
Hvem eier den maskinen der?
Airbus 330
05-06-2007, 19:09
Snakk om å få oppmerksomhet ved avgang...:clap
Airbus 330
05-06-2007, 19:10
Etter stevneslutt, kom denne Antonov 12 inn for landing.
Airbus 330
05-06-2007, 19:11
Speaker tjenesten under Sola Airshow 2007.
Takk for innsatsen. :clap
Airbus 330.:smile2
Bildekvalitetsmessig, en av de bedre seriene fra Sola Airshow 2007! :clap
ATC-flyradar
05-06-2007, 19:14
Meget vakkert - 10 +++
Jan
Flotte bilder! Du har en eller annen fargetone/feel i bildene som ellers kan sammenliknes med en viss (EDIT) Vadsø-fotograf. Spesielt tydelig på Nimroden og ræva til Typhoonen. Skulle ønske jeg fant ut hva det var. Hva gjør du med bildene etterpå? Eller er det glasset? Eller er det kamera?
I dette tilfellet utelukker jeg fotografen, for det er ikke croppinga jeg snakker om. Sjøl om den også er utmerket.
Kyrre
Originally posted by atck
Flotte bilder! Du har en eller annen fargetone/feel i bildene som ellers kan sammenliknes med en viss vardø-fotograf. Spesielt tydelig på Nimroden og ræva til Typhoonen. Skulle ønske jeg fant ut hva det var. Hva gjør du med bildene etterpå? Eller er det glasset? Eller er det kamera?
I dette tilfellet utelukker jeg fotografen, for det er ikke croppinga jeg snakker om. Sjøl om den også er utmerket.
Kyrre
Hvilken Vardø-fotograf? Ble nysgjerrig her jeg da :)
Airbus 330
05-06-2007, 19:27
Flotte bilder! Du har en eller annen fargetone/feel i bildene som ellers kan sammenliknes med en viss vardø-fotograf. Spesielt tydelig på Nimroden og ræva til Typhoonen. Skulle ønske jeg fant ut hva det var. Hva gjør du med bildene etterpå? Eller er det glasset? Eller er det kamera?
Kyrre
Hei Kyrre.
Jeg bruker Canon 350D og en helt vanlig Sigma 70-300mm.
Redigerer bildene i Adobe Photoshop CS3. Det er faktisk det hele.
MEN, jeg har hatt en MEGET dyktig læremester da som har klart utrolig nok å få noe inn i hodet her. :smile2
Originally posted by LCH78
Vardø, Vadsø, samma ulla. Mente deg da. To bokstaver og så lager'n hælvet. :rolleyes:
:lol:
Originally posted by LCH78
Vardø, Vadsø, samma ulla. Mente deg da. To bokstaver og så lager'n hælvet. :rolleyes:
:lol:
Heheh.. :) Men takker for komplimentet da :)
Kjempe flott Jan-Kåre dette ble knall og flott at du fikk flere av maskinene uten menneskemengden rundt! Dette var morro å se på så nå er veien ikke så lang videre vet du;)
Vi hadde det jo morro der borte!
Hans O.
captain-madsen
05-06-2007, 20:36
Stå på. Bildene er flotte:clap :clap
Originally posted by Airbus 330
Hmmm....teller denne med når de regner ut kabin-faktoren? 100% på hver flight. Trodde de skulle få større fly jeg :colgate:
Fine bilder forøvrig :clap
Beste fra Stavanger så langt; men bildene er dog tatt på bakken av ting på bakken og det var den kategorien bilder som ble best hos meg også.
Meget bra serie, og jeg er veldig så enig med deg angående Mustangen.
Det var ikke deg og en annen jeg møtte ved KC-135'en fredag kveld tro? Jeg gikk sammen med en kamerat.
Kjempeflotte bilder!:clap
ENGM RAMP
06-06-2007, 00:45
Sinnsykt flotte Jan Kåre! :clap
Dine blir bare bedre og bedre for hver serie du legger ut, det er tydelig at den eminente læremester får avkastning for tipsene sine her!
:clap
Knallbra bilder det der!!!:clap
Likte egentlig de sveitser-gutta bedre da de fløy Hunter (var det GM '94 skal jeg tro...?), men samtidlig er F-5 noe av det råeste (i norske farger, mind you...) som har fløyet i norsk luftrom. Ja, ja...., sammen med F-104 da den var operativ.
Flotte bilder Jan-Kåre , trivelig å hilse på deg , Hans Olav og selvfølgelig "Rampen".
Airbus 330
06-06-2007, 14:36
Originally posted by seilfly
Beste fra Stavanger så langt; men bildene er dog tatt på bakken av ting på bakken og det var den kategorien bilder som ble best hos meg også.
Meget bra serie, og jeg er veldig så enig med deg angående Mustangen.
Det var ikke deg og en annen jeg møtte ved KC-135'en fredag kveld tro? Jeg gikk sammen med en kamerat.
Takk for det. :smile2
Var nok oss du så ja, vi kom dit ca kl 16 da vi skulle rigge standen vår i Hangar2.
Så det ble litt tid til å knipse noen bilder da de kom taxene inn på plassen.
Airbus 330
06-06-2007, 14:47
Originally posted by ENGM RAMP
Sinnsykt flotte Jan Kåre! :clap
Dine blir bare bedre og bedre for hver serie du legger ut, det er tydelig at den eminente læremester får avkastning for tipsene sine her!
:clap
Takker Morten.
Da tyder det på at det er noe som går inn her da... :lol:
Airbus 330
06-06-2007, 14:49
Originally posted by OJB
Flotte bilder Jan-Kåre , trivelig å hilse på deg , Hans Olav og selvfølgelig "Rampen".
Hyggelig å hilse på OJB, og at du tok turen innom oss på standen. :smile2