View Full Version : Glad søndag morgen...
sirpjalle
03-06-2007, 05:31
Da var atter en natt over... Enda noen kroner rikere. Så var det 4 timer søvn og opp å stå, ta med seg den mellomste av ungene og ta turen ut til Sola.
Har regnet litt nå i morgentimene, men det ser uansett ut til å bli en fin dag. Rundt 14 grader rundt hele natten og det samme nå. Lover bra. :lol:
http://web3.aftenbladet.no/bildegallerier/article461024.ece
Her blir det kaffe og aviser ute... det er sol :D , det er 20 grader :D og det er sommer :D I ettermiddag blir det 2 x bursdagsfeiring for nevøene... Ha en bedre søndag - husk solfaktor!
Dag Viking
03-06-2007, 07:57
Og her ute er det havblikk! Flyteriggen ligger helt stille, og det blir en fin dag helt uten bakrus:clap
God morgen fra Oslo. Blir en rolig dag men nå er det klart for årets første utefrokost. ha en fin dag
Klokken er 10:00 og det er allerede 20 grader ute, ikke ser jeg en sky i mils omkrets heller!
Dagen går med til å gjøre ingenting, i ettermiddag blir det grilling (again!).
På Torsdag klokken 17:00 tar jeg ferie! :clap
Ser at den tropiske stormen "Barry" lusker rundt Florida i disse tider.. hmm!
AirbusTrond
03-06-2007, 11:00
God dag. Første sommerdag i Oslo, og jeg som tildelte meg selv søndagsjobbing for noen uker siden på denne dagen :( Så sitter jeg her da, uten solfaktor, men med realtivt grei kaffe..:huh:
Bizflyer
03-06-2007, 12:16
God søndag fra KRS.
I dag skal vi på årets første båttur ut i skjærgården en tur. Deilig vær, men litt vind, og ikke helt samme temp som i Oslo. Det ligger nok 3-4 grader under. Men vi overlever nok. Vi får nyte det mens vi kan!
Ha en bedre dag alle!
BF:cool2
og da va man dratt fra Sola ( i dobbelt forstand) og ankommet hovedstaden.. hvor det faktisk også er sol :) Sitter på Plaza nå før man skal labbe opp til Big Horn i Møllergata og søndagsmiddagen :)