Log in

View Full Version : Bilder til en gammel Tripreport

Holmion
02-06-2007, 22:34
Heisann! Postet en tripreport her i januar var det vel om min reise med KLM/NWA OSL-AMS-DTW. NÅ kommer bildene..hehehe. Jeg får ikke hekta dem direkte på den gamle posten min...Muligens skjønner ikke jeg ikke hvordan det gjøres`
Uansett, her kommer et utvalg:

Tommy777
03-06-2007, 01:12
Sjenialt! Hvor er resten av bildene?? Du kom jo ikke til hovedretten engang.. Ramla på fylla og sovna?? :D :clap

Tommy777
03-06-2007, 01:14
Det er vel hevet over all tvil at SAS business class short haul tar råtta på KLM så det holder. Dette så ikke veldig bra ut.. Ser ut som et long haul måltid i M :)

Someone
03-06-2007, 01:36
Originally posted by Tommy777

Det er vel hevet over all tvil at SAS business class short haul tar råtta på KLM så det holder. Dette så ikke veldig bra ut.. Ser ut som et long haul måltid i M :)

Hva i alle dager er det som KLM serverer foran? Ser jo ut som gamle kjøttkaker druknet i løk med ihjelkokte grønnsaker.

Tommy777
03-06-2007, 02:40
Originally posted by Someone

Originally posted by Tommy777

Hva i alle dager er det som KLM serverer foran? Ser jo ut som gamle kjøttkaker druknet i løk med ihjelkokte grønnsaker.

Eller en Nr. 8 på Kaffistova i Tromsø :p

MountainDew
03-06-2007, 23:11
Flotte bilder!!! Har du flere? Hva i all verden var det for noe mat? ser jo ikke ut så kan lure på om cateringselskapet har surret med maten og gjort en feil leveranse?? .
KLM pleier da å ha bedre standard.

litt-amatør
04-06-2007, 12:38
Det så ikke spesielt godt ut nei! Men hva var den tavla på bilde nr. 2? Bare BA/AF/KL/AY-avganger? Sikkert meg som ikke er oppdatert. Var det inne i en lounge?

Ellers; veldig bra bilder!

Tommy777
05-06-2007, 01:20
Originally posted by litt-amatør

Men hva var den tavla på bilde nr. 2? Bare BA/AF/KL/AY-avganger? Sikkert meg som ikke er oppdatert. Var det inne i en lounge?

Det er skjermen i gamle BA loungen